تولیدکنندگان چرم گاوی چاپی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید چرم طبیعی در کارخانهخرید عمده چرم گاوی چاپی صادراتی

چرم گاوی چاپی که با استفاده از مواد طبیعی از جمله پوست حیوانات بدست می آید معمولاً دارای جنس و کیفیت بسیار مرغوب است و همچنین مدل های مختلفی دارد که امروزه در صنعت تولید کفش و کیف و همچنین سایر تجهیزات استفاده می شود.

تولید کنندگان چرم گاوی چاپی عمده این محصولات را با تنوع رنگ بالا از جمله رنگهای کرمی و همچنین رنگ مشکی و استخوانی و رنگ قهوه ای تولید می کنند و به صورت کلی به بازار ارائه می‌کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی از آنها استفاده نمایند.

تولیدکنندگان چرم گاوی چاپی عمده

نحوه تولید چرم طبیعی در کارخانه

نحوه تولید چرم گاوی چاپی با معرفی این محصول حتماً این سوال برای مشتریان و خریداران پیش می‌آید که منظور از چرم طبیعی گاوی چیست؟ یا چرم گاوی چگونه تولید می شود؟ به همین جهت ما در این مقاله سعی داریم نحوه تولید این محصول و مشخصات آن را برای مشتریان شرح دهیم تا آشنایی کامل با این محصول داشته باشند.

معمولاً در مرحله ابتدایی تولید چرم گاوی تولیدکنندگان تلاش می‌کنند که پوست حیوانات اهلی مانند گاو و گوسفند و همچنین شتر را از بدن آنها جدا کنند و بعد از جداسازی درون محیطی با دمای اتاق قرار دهند تا ۱۰ روز خشک بشود بعد از خشک شدن آنها را درون حوضچه‌های مخصوص قرار می‌دهند که این حوضچه حاوی آب غلیظ مخلوط با نمک است که این نمک باعث می‌شود تا فیلم و کلاژن موجود در پوست از آن جدا شده و پوست کاملا خالص به شود چرا که این فیلم و کلاژن چنانچه درون پوست وجود داشته باشد از عمر چرم می کاهد.

همچنین تولیدی چرم گاوی تلاش می‌کند که حصولات را بعد از دباغی کردن یعنی نگهداری در آن نمک آنها را با استفاده از دستگاه های مخصوص تخت و صاف کند که این دستگاه ها حاوی ریل های مخصوص هستند که پوست را درون آن قرار می‌دهند و مانند دستگاه چاپ پول از لابلای آنها عبور می‌کند و کاملا صاف و صیقلی می شود در این مرحله میزان ماده نرم کننده طبیعی به آن اضافه می‌کنند تا پوست نرم شده و بعد توسط دستگاه چاپ رنگ پذیری آن را انجام می دهند و چرم را به شکل‌های مختلف از جمله رنگ مشکی و قهوه ای در می‌آورند.

خرید عمده چرم گاوی چاپی صادراتی

خرید عمده چرم گاوی چاپی صادراتی خرید چرم گاوی چاپی صادراتی از فروشگاه‌های بزرگ و افراد تولیدکننده این محصول انجام می‌شود که معمولاً این افراد تمام قسمتهای مختلف این محصول را به صورت با کیفیت تولید می کنند و آنها را به صورت ویژه با قیمت ارزان و مناسب توسط فروشگاه های مجاز در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و مشتریان می‌توانند به این فروشگاه برای خرید مراجعه کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید