ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

آجر نما نسوز شاموتی + لیست قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز فروش آجر نما نسوز شاموتیقیمت آجر نسوز شاموتیفروش مستقیم آجر شاموتیکارخانه آجر نسوز شاموتیتولیدی آجر نسوز شاموتیفروش اینترنتی آجر نما شاموتیتفاوت آجر شاموتی و انگلیسیفروش بهترین آجر نسوز شاموتینمای آجر شاموتیآجر نسوز شاموتی اصفهانخرید آجر نسوز نما شاموتی به صورت مستقیم
برای خرید از بزرگترین مرکز فروش آجر شاموتی با ما تماس بگیرید.

آجر نما نسوز شاموتی یک نوع از انواع آجر نسوز می باشد که اغلب در نمای بیرونی و خارجی ساختمان ها یا در دیوار انواع کوره ها استفاده می شود و در نمای داخلی آجر شاموتی کاربرد بسیار کمی دارد و به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.برای خرید از بزرگترین مرکز فروش آجر شاموتی با ما تماس بگیرید.

مرکز فروش آجر نما نسوز شاموتی

گروه صنعتی ایلیا آجر، آجر شاموتی را علاوه بر تولید به صورت مستقیم نیز به فروش می رساند. پس شما می توانید از مجموعه ما انواع آجر نسوز شاموتی را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

شما می توانید برای نمای خارجی ساختمان خود و یا مواردی همچون کوره های ذوب فلز، آجر پزی، زغال سازی و حتی داخل شومینه و باربیکیو از آجر شاموتی شرکت ایلیا آجر استفاده کنید.

برای خرید آجر نسوز شاموتی می‌توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس گرفته و نسبت به ثبت سفارش خود به ساده ترین روش اقدام نمایید.قیمت آجر نما شاموتی با توجه به ابعاد آن ثابت نیست.

قیمت آجر نسوز شاموتی

از موثرترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آجر شاموتی می‌توان به اندازه و ابعاد آجر اشاره نمود. همچنین قیمت آجر شاموتی به دو صورت قیمت آجر در هر متر مربع و یا قیمت آجر به صورت تکی، محاسبه می شود.

ما لیست قیمتی را آماده کرده ایم که شما می توانید در این لیست قیمت علاوه بر مشاهده قیمت انواع آجر نما، قیمت به روز آجر نسوز شاموتی را نیز مشاهده کرده نسبت به قیمت بسیار مناسب مجموعه ما آگاه شوید.آجر شاموتی توسط شرکت ایلیا آجر تولید می شود و به فروش می رسد.

فروش مستقیم آجر شاموتی

هر گونه خرید از گروه صنعتی ایلیا آجر خریدی بدون واسطه و مستقیم محسوب می‌شود. چرا که مجموعه ما یک مجموعه تولید و فروش انواع آجر نما بوده که در این فرایند علاوه بر تولید، فروش محصولات مان را نیز به صورت بدون واسطه انجام می دهیم.

پس اگر شما آجر نما شاموتی را از از مجموعه ما خریداری کنید، خرید تان خریدی دسته اول بوده. و قطعاً شما با خرید از مجموعه ما، آجر شاموتی را با قیمتی بسیار مناسب تر نسبت به فروشندگان بازار تهیه کرده‌اید.

پس به شما پیشنهاد می کنیم بدون اتلاف وقت لیست قیمت محصولات ما را به همراه کاتالوگ مشاهده کرده و در اسرع وقت نسبت به خرید آجر شاموتی ایلیا آجر اقدام کنید.بزرگترین تولیدکننده انواع آجر نما و نسوز شاموتی، شرکت ایلیا آجر است.

کارخانه آجر نسوز شاموتی

ماده اصلی تشکیل دهنده آجر نسوز شاموتی ماده ای به نام شاموت می باشد که خود از چند ماده اصلی همانند خاک رس یا شیل، خاک نسوز، رس های بنتونیتی و… تشکیل شده است.

چندین نوع از ترکیبات فلزی و معدنی در مواد اولیه آجر نسوز شاموتی چشم می خورد. از آنها می توان به اکسید آهن حدود ۲/۵ درصد، اکسید تیتانیوم حدود ۳/۵ درصد و… اشاره کرد.

شما می توانید آجر شاموتی را برای استفاده در دیواره های کوره و یا نمای خارجی ساختمان خود، از کارخانه ایلیا آجر خریداری کرده و ظاهری بسیار زیبا را برای ساختمان خود پدید بیاورید.ایلیا آجر به صورت تخصصی تولید و پخش انواع آجر نما را انجام می دهد.

تولیدی آجر نسوز شاموتی

همانطور که پی بردید گروه صنعتی ایلیا آجر در کنار انواع آجر نما، آجر نسوز شاموتی را نیز به تولید رسانده و فروش این نوع آجر را در سراسر ایران به صورت مستقیم انجام می دهد.

ایلیا آجر با تکیه بر فناوری روز دنیا و استفاده از متخصصان مجرب، آجر نسوز شاموتی را با کیفیتی بسیار بالا به تولید رسانده و آماده ارائه انواع آجر نما نسوز شاموتی به بازار داخل کشور و بازار های بین المللی می باشد.

همچنین مجموعه ما توان تولید بسیار بالایی را در تولید آجر شاموتی نسوز دارد که خود یکی از ویژگی های خاص مجموعه ی ایلیا آجر محسوب می شود.فروش اینترنتی آجر نما در ایلیا آجر بدون دخالت هیچ واسطه ای صورت می گیرد.

فروش اینترنتی آجر نما شاموتی

امروزه با گسترش کاربردهای اینترنت در سطح جهان و روی کار آمدن فروشگاه های اینترنتی، شما می توانید انواع محصولات را به صورت آنلاین و غیرحضوری از اینترنت خریداری کنید.

مجموعه بزرگ ایلیا آجر فروش اینترنتی انواع آجر نما نسوز شاموتی را با کیفیتی بی رقیب و قیمتی رقابتی آغاز کرده. و شما می توانید محصولات مختلف شرکت ما را به صورت غیر حضوری و آنلاین خریداری کنید.

برای خرید اینترنتی از مجموعه ما کافیست محصولات ما را به همراه قیمت مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با ما تماس بگیرید. تا مشاوران فروش ما شما را در زمینه فروش اینترنتی محصولات مان راهنمایی کنند.آجر شاموتی و انگلیسی تفاوت بارزی در رنگبندی دارند.

تفاوت آجر شاموتی و انگلیسی

آجر انگلیسی و شاموتی هر دو آجر نسوز به حساب می آیند. آجر نما نسوز شاموتی را به علت خاک آن که شاموت نام دارد به این اسم صدا میزنند.

می توان گفت که آجر شاموتی طیف رنگی زرد تا نارنجی تیر را در بر می گیرد. اما آجر انگلیسی طیف رنگی قرمز تا قرمز تیره را در بر گرفته و تفاوت رنگ این دو نوع آجر را می توان جزو تفاوت های آنان به شمار آورد.

یکی از تفاوت های عینی و اصلی آجر انگلیسی و آجر شاموتی تفاوت این دو در تحمل پذیری در مقابل حرارت می باشد. لازم به ذکر است که آجر نما نسوز شاموتی می‌تواند حرارتی حدود ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه را تحمل کند.از لحاظ کیفیت مجموعه ایلیا آجر تمامی محصولاتش را با ضمانت ارسال می کند.

فروش بهترین آجر نسوز شاموتی

بهترین آجر نما نسوز شاموتی آجری است که یکنواخت باشد و رنگ درونی و بیرون آن متفاوت نباشد. همچنین به دلیل پرس با فشار بسیار بالا در مرحله تولید، جذب آب توسط آجر شاموتی بسیار کم می باشد.

گروه صنعتی ایلیا آجر در تولید، تمام فاکتور های یک آجر شاموتی با کیفیت را در نظر گرفته. تا بتواند بهترین آجر شاموتی را با نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند.

پس شما می توانید با خرید از ایلیا آجر صاحب بهترین آجر شاموتی شوید و از کیفیت بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.آجر نما رنگبندی متنوع و بالایی دارد.

نمای آجر شاموتی

همانطور که گفته شد آجر نسوز شاموتی اغلب در نمای خارجی ساختمان ها و در ساخت دیوار کوره های دمای بالا کاربرد دارد. کاربرد اصلی آجر شاموتی استفاده در کوره می باشد. اما از آن برای کف، نمای خارجی و حتی دیواره های داخلی ساختمان نیز استفاده می کنند.

شما می توانید آجر شاموتی را از گروه صنعتی ایلیا آجر خریداری کنید. و از آن در ساخت کوره و یا نمای بیرونی و داخلی ساختمان خود استفاده کنید.

رنگ آجر نسوز شاموتی به طیف رنگی زرد پا پرتقالی نزدیک می باشد. اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آجر نسوز شاموتی ماده‌ای به نام شاموت که از چند ماده اصلی تشکیل شده، نامیده می شود.برترین تولیدکنندگان آجر شاموتی از جمله ایلیا آجر در اصفهان هستند.

آجر نسوز شاموتی اصفهان

کارخانه های مختلفی وجود دارند که آجر شاموتی را به تولید می رسانند. در این بین کارخانه ایلیا آجر توانسته آجر شاموتی را با کیفیتی بی نظیر تولید کند. آجر های با کیفیت خود را با قیمت مناسب به مشتریان خود در بازار داخل و خارج ارائه دهد.

شما برای خرید آجر نسوز شاموتی اصفهان می توانید با ما تماس بگیرید و جهت خرید این نوع آجر نسوز مشاوره دریافت کرده و خریدتان را انجام دهید.فقط از شرکت ایلیا آجر می توان خرید مستقیم آجر شاموتی را انجام داد.

خرید آجر نسوز نما شاموتی به صورت مستقیم

خرید مستقیم آجر نما شاموتی فقط از کارخانه آن امکانپذیر است.

بر خلاف تصور برخی از افراد، خرید مستقیم کار سختی نیست. بعضی از مشتریان تصور می کنند که کارخانجات تولید آجر نما با شرایط خاص با مشتریان همکاری می کنند.

در واقع خرید از کارخانه بسیار راحت می باشد. حتی شما با یک تماس با مشاوران فروش ما می توانید سفارشتان را ثبت کنید.

فرایند خرید بدون واسطه آجر نما نسوز شاموتی از ایلیا آجر بسیار ساده است.

به طور خلاصه همین الان با ما ارتباط بگیرید تا کاتالوگ و قیمت برای شما ارسال گردد تا بتوانید با انتخابی مناسب دست به خرید بزنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید