ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

آخرین قیمت چرم خام گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارایی انواع چرم خام گاویبازار فروش چرم خام گاوی

خوب است بدانید کیفیت چرم خام گاوی و به تبع آن قیمت چرم با سه گزینه مشخص می شود: چرم با دانه بالا، چرم اصل یا چرم کامل. چرم خام تولید شده در ایران به صورت مستقیم و با قیمت های ارزان در دسترس است زیرا چرم خام گاوی برای هنرمندان تولید صنایع دستی ایرانی کاربرد بسیار دارد.

آخرین قیمت چرم خام گاوی

کارایی انواع چرم خام گاوی

کارایی انواع چرم خام گاوی چرم گاو از پوست گاو نر یا گاو ماده تهیه می شود و بر همین اساس تقسیم بندی می شود و انواع مختلفی دارد. تفاوت های جزئی بین نژادهای گاو باعث تفاوت ها در طرح و رنگ چرم خام هم می شود.

از بارزترین ویژگی های چرم گاوی این موارد است: تراکم پوست چرمی گاو معمولی و مناسب است و استحکام کششی چرم گاو نیز بسیار خوب است و دوام بالایی دارد و از این جهت برای تولید بسیاری از وسایل و لباسها از آن استفاده می شود.

همچنین به دلیل ویژگی های ذکر شده بسیار ی از هنرمندان ایرانی که در کار تولید صنایع دستی هستند استقبال گسترده ای از این محصول می کنند و صنایع سنتی ایرانی مانند کفش و کیف را از آن تولید کرده و رونق خوبی به تولید چرم و بازار خرید و فروش این محصول می دهند و کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کنند.

چرم خام گاوی برای تولید انواع پالتوها، کیف های کوچک و بزرگ زنانه و کمربند و کفشهای زنانه و مردانه و دیگر وسایل تزیینی و صنایع دستی کارایی بالایی دارد و محصولات زیبا و با دوامی از آن حاصل می آید که علی رغم قیمت زیاد خریداران زیادی دارد.

بازار فروش چرم خام گاوی

بازار فروش چرم خام گاوی بهترین کارخانه چرم طبیعی در ایران کدام است؟

اولین و برترین کارخانه چرم سازی در شهر تبریز به وجود آمد و بعد از آن کارخانه های چرم سازی در تهران، اصفهان و دیگر شهرها تأسیس شدند. چرم خام تولید شده در ایران یکی از بهترین محصولات ایرانی است که توسط برخی شرکت های معتبر تولید و روانه بازار می شود.

ایران در پرورش و نگهداری انواع دام و طیور موقعیت خوب و دقت و رسیدگی بالایی دارد و از این روی کیفیت چرم خام گاوی ایرانی بسیار مرغوب و در سراسر جهان زبانزد می باشد. از این جهت بازار فروش داخلی و حتی خارجی ایران نیز بسیار پررونق است.

هنرمندان دست دوز صنایع دستی ایران در همه نقاط هنرپروش از چرم خام برای تهیه این صنایع بسیار استفاده می کنند و همین خود از دلایل رونق گرفتن بازار فروش این صنعت گشته است. همچنین استقبال مردم از خرید انواع لباس و وسایل چرمی خود از دیگر دلایل خوب بودن بازار فروش چرم خام در ایران می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید