ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

ارائه مستقیم چرم فلوتر گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ظاهری این مدل چرم طبیعیتامین کننده بهترین چرم فلوتر گاوی
چرم فلوتر گاوی

چرم فلوتر در دو نوع گاوی و بزی می باشد که در رنگ های مختلف ارائه می شود الیاف چرم نرمی و لطافت بالایی برخوردار است و در برابر خراش و سائیدگی مقاومت زیادی دارد که می تواند در دانه های ریز، متوسط و یا درشت تشکیل شده باشد برای ارائه مستقیم چرم فلوتر گاوی بدون واسطه با قیمت مناسب کافیست با ما تا انتها مقاله همراه باشید.

چرم فلوتر گاوی

مشخصات ظاهری این مدل چرم طبیعی

چرم فلوتر گاوی چرم فلوتر گاوی برای انواع کیف، کفش، کاپشن مناسب می باشد. نرمی فوق العاده و کیفیت بالای آن نظر هر بیننده ای را جلب می کند.از مشخصات ظاهری چرم فلوتر گاوی می توان به نگهداری صحیح آن و خرید مقرون به صرفه آن اشاره نمود.یعنی بوسیله واکس می توان دوباره آن را به شکل اولیه برگرداند و از هرگونه عامل حساسیت زایی خارج می باشد.

تامین کننده چرم طبیعی از نظر قیمت بالاتر از چرم های مصنوعی و صنعتی هستند که چرم فلوتر گاوی از باکیفیت ترین آنها می باشد این چرم این روزها قابل توجه خیلی از خریداران و تاجرها می باشد محصولات این چرم متناسب با سلیقه زیبا پسندان به بازار ارائه می گردد.در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر تیم های ۲۴ساعته به صورت آنلاین آماده ارائه خدمات به تمامی نقاط هستند و در صورت هر گونه پرسش احتمالی آن را پاسخ می دهند.

تامین کننده بهترین چرم فلوتر گاوی

چرم فلوتر گاوی چرم فلوتر طرحی یکنواخت در کل چرم دارد که بسیار لطیف می باشد از این چرم برای مصرف داخلی و همچنین صادرات استفاده می گردد تامین کننده بهترین چرم فلوتر گاوی بدلیل افزایش خریداران همواره توانسته است حجم تولیدات خود را افزایش دهد و این تولیدات محبوبیت زیادی در بین مشتریان داشته است چرم فلوتر از نمونه های درجه یک هست که مورد توجه تاجران قرار گرفته است .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت این چرم مرغوب می توانید در ادامه ما را دنبال کنید همچنین تنوع در رنگ و طرح بسیار بالا می باشد که امکان ارسال عمده به تمامی نقاط و حتی صادرات به خارج از کشور وجود دارد این چرم براقیت زیادی دارد و از منسوجات گرفته تا وسایل لوکس و تزئینی که سبب زیبایی اجناس می گردد. از ارائه چرم برای خودروهای پیشرفته و طبق استاندارهای روز استفاده می گردد و در صنایع هواپیمایی و رستوران و آهنگری کاربرد دارد.

از ویژگی های این چرم می توان به استحکام و کششی که در این چرم وجود دارد عنوان کرد همین امر سبب مقاومت آن شده است چرم طبیعی طی عملیات دباغی مانند گاو،بز، گوسفند به دست می آید هر کدام از چرم ها ضخامت یکسان ندارد بنابران برای مصارف مختلف استفاده می گردند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید