ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

استعلام قیمت چرم گاوی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت چرم گاوی اشبالت با چرم جیرعرضه بهترین چرم گاوی اشبالت

برای استعلام قیمت چرم گاوی اشبالت شما می توانید از افرادی که در این زمینه متخصص هستند استفاده کنید و قیمت روز این چرم ها را پیدا کنی. د همچنین یکی دیگر از راه های کم هزینه تر و سریع تر استفاده از وب سایت اینترنتی است که تمام قیمت های بروز شده این چرم ها را قرار می ‌دهد و افراد می ‌توانند با جزئیات تمام قیمت چرم گاوی اشبالت را بدست بیاورد.

استعلام قیمت چرم گاوی اشبالت

تفاوت چرم گاوی اشبالت با چرم جیر

تفاوت چرم گاوی اشبالت با چرم جیر از انواع این چرم گاوی تفاوت ‌ها ی زیادی در ظاهر با هم دارند، در حالی که برخی دیگر از آنها ظاهرا نیز بسیار شبیه هم هستند و افرادی که زیاد متخصص نیستند، متوجه این تفاوت نمی شوند.

یکی از انواع چرم گاوی، چرم اشبالت است که شباهت بسیاری به جرم های ضخیمی مانند گاو و شتر به دست می ‌آید و چرم ضخیم گاوی را به صورت لایه لایه می ‌کنند و از لایه زیرین آن ها اشبالت تهیه می شود.

چرم اشبالت گاوی سطح مخملی و پرزدار دارد که قسمت رویش مو می باشد. ولی از نظر تراکمی، تراکم الیاف چرم جیر بیشتر از ترم اشبالت است. همینطور چرم جیر نرم تر و انعطاف پذیر نیز می ‌باشد. از تفاوت ‌های این چرم ها نوع دام و کاربرد آنها است.

چربی اشبالت از گاو و شتر به دست می آید در حالی که چرم جیر از پوست بز تولید می شود. چرم اشبالت در دوخت کیف کفش و کمربند مورد استفاده قرار می ‌گیرد و از چرم جیز برای دوخت لباس استفاده می شود.

عرضه بهترین چرم گاوی اشبالت

عرضه بهترین چرم گاوی اشبالت چرم گاوی انواع مختلفی دارد که از هر کدام از آنها برای دوخت محصولات چرمی متعددی استفاده می‌ شود. چرم گاوی اشبالت بسیار مقاوم است و با توجه به خاصیت های فوق العاده ای که دارد بیشتر در تولید کیف و کفش و همچنین کمربند استفاده می‌ شود.

مراکز زیادی در کشورمان در کار تولید بهترین چربی اشبالت هستند و بعد از این که این چرم ها تولید شده و توسط کارشناسان کیفیت آنها مورد ارزیابی قرار گرفت عرضه آنها انجام می‌ شود.

عرضه بهترین چرم اشبالت به مراکز زیادی انجام می ‌گیرد و معمولاً تولیدکنندگانی که از این چرم ها برای کالاهای خود استفاده می ‌کنند از مراکز عرضه بهترین چرم گاوی اشبالت که این چرم را خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار می دهند.

عرضه بهترین چرم گاوی اشبالت هم به صورت عمده و هم به صورت تکی انجام می‌ گیرد. اگر به صورت عمده عرضه شود قطعاً قیمت چرم اشبالت پایین ‌تر حساب می ‌شود و در عرضه تکی نیز قیمت‌ ها کمی بالاتر می باشند. می توان با جزئیات بیشتر این چرم ها از راه های مختلفی آشنا شد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید