ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار ارائه چرم گاوی هورس

آنچه در این مقاله می خوانید...

این چرم چگونه استفاده می شود؟تولید کننده بهترین چرم گاوی هورس

چرم گاوی هورس از مدل های چرم گاوی است که بخاطر نوع ساخت آن و شباهتی که با پوست اسب دارد به این نام مشهور شده است. سطح دارای پرز دار، مخملی  گونه و مات از ویژگی های بارز این چرم است. این نوع چرم مناسب برای تولید کیف و کفش و طیف وسیعی از محصولات چرمی می باشد.

با کیفیت ترین چرم گاوی هورس در  کشور ایران از طریق مراکز معتبر فروش معتبر و بازرگانی های توزیع کننده توزیع می شود و پیش از آن توسط کارخانه های چرم سازی برند در شهرهای صنعتی ایران دباغی انجام می شود.

بازار ارائه چرم گاوی هورس

این چرم چگونه استفاده می شود؟

چرم گاوی هورس چگونه استفاده می شود؟ چرم طبیعی از دباغی پوست دام حاصل می شود یکی از زیباترین و مشهورترین چرم های گاوی، چرم هورس است و بیشتر به خاطر زیبایی در بین مردم مطرح است.

سطح این نوع چرم حالت مخملی مانند و پرز دار دارد که این پرزها کوتاه و بسیار فشرده و متراکم می باشند و این نوع چرم ضد آب می باشد و ایستایی خوبی دارد و محصولاتی که با آن تولید می شود بسیار مستحکم می باشد.

در بسیاری از چرم های هورس سایه روشن هایی دیده می شود که این مورد باعث زیبایی مضاعف محصول شده است. از چرم هورس گاوی برای تولید انواع کیف های اداری، دوشی، پاسپورتی و جا کارتی استفاده می شود.

شرکت ها و تولیدی های زیادی در ایران در زمینه ارائه چرم فعال هستند از جمله بهترین شهرهای تولید کننده ی چرم گاوی هورس در ایران تهران و تبریز می باشند.

اکثر چرم های ایران مرغوب می باشند و در مورد چرم های هورس، چرمی که بدون سوراخ و زدگی باشد و از نظر رنگ آمیزی نیز مشکلی نداشته باشد تقریبا مرغوب است.

تولید کننده بهترین چرم گاوی هورس

تولید کننده بهترین چرم گاوی هورس برای آگاهی از آدرس و قیمت های فروش شرکت هایی که در زمینه تولید چرم فعال هستند می توان به اینترنت مراجعه کرد و لیست فروشندگان چرم را همراه با قیمت روز به دست آورد.

موارد بسیاری روی قیمت چرم گاوی هورس تاثیر می گذارد از جمله این موارد کیفیت، ضخامت، استحکام، نحوه ی تولید و موارد دیگر.

برای خرید چرم گاوی هورس می توان به فروشگاه های آنلاین که در این زمینه فعال هستند مراجعه کنید و علاوه بر این که در وقت و زمان خود صرفه جویی می کنید با جست و جویی ساده در میان فروشگاه ها می توانید خریدی با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام دهید.

برخی از سایت های فروش اینترنتی نیز مزایای ویژه ای برای مشتریان خود قرار می دهند که می توانید از آن ها بهره مند شوید از جمله برخی از این مزایا می توان به ارسال رایگان، پرداخت هزینه بعد از تحویل کالا، شرکت در قرعه کشی های سالانه و موارد بسیار زیاد دیگر نیز استفاده کنید و از یک خرید بدون دردسر لذت ببرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید