ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار خرید چرم گاوی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از این نوع چرمعرضه عمده چرم گاوی اشبالت

از گذشته تا به امروز استفاده از چرم گاو، برای تمام مردم دنیا بسیار محبوب و جذاب بوده است. تا این که کم کم با پیشرفت صنعت مد و تکنولوژی این نوع از چرم در انواع گوناگونی مانند: چرم گاوی اشبالت نیز تولید و روانه بازار گردید. به دلیل آن که استفاده از چرم گاوی اشبالت نیز طرفداران خاصی برای خود دارد، و از لحاظ ظاهری و زیبایی چیزی کم ندارد، بازار خرید چرم اشبالت بسیار داغ و گسترده است.

بازار خرید چرم گاوی اشبالت

موارد استفاده از این نوع چرم

موارد استفاده از چرم گاوی اشبالت در صورتی که قصد تولید صنعتی، در زمینه چرم اشبالت را دارید. و موارد استفاده از این نوع چرم را اطلاع ندارید. برای شروع از افرادی که در این رشته تجربه کافی را دارند، می توانید پرس و جو نمایید. و یا همراه ما باشید، تا در مورد استفاده از آن اطلاعاتی به طور مختصر به شما ارائه دهیم.

  • در حقیقت می توان گفت: چرم گاو از سه لایه تشکیل شده است. به لایه پایینی پوست چرم گاوی اشبالت گفته می شود. در این نوع چرم پرز فراوانی وجود دارد. اما در عین حال از انعطاف و نرمی بالایی نیز برخوردار می باشد. به همین خاطر از آن می توان برای دوخت انواع لباس، کفش، کیف و بسیاری دیگر از امور استفاده کرد.
  • از این چرم به غیر از موارد بالا، برای روکش مبل، صندلی نیز قابل استفاده است، همچنین به عنوان آستری نیز از آن استفاده می شود.
  • در این نوع چرم، دوام و استحکام بالایی وجود دارد، ضمن آن که ضد آب نیز است. و دارای تنوع رنگی فراوانی می باشد.

عرضه عمده چرم گاوی اشبالت

عرضه عمده چرم گاوی اشبالت در عرضه عمده چرم گاوی اشبالت، زمینه کاری برای افراد بسیاری فراهم شده است. به همین خاطر این افراد تلاش می کنند، تا به صورت مستقیم و عمده چرم را تهیه نمایند. و به دلیل آن که وجود دلال و سودجو در حال حاضر بسیار دیده می شود.

که با قیمتی بالا و یا غیر اصل این چرم را در بازار عرضه می کنند، قیمت چرم اشبالت را بسیار مناسب و ارزان تر در بازار پخش می نمایند. در صورتی که خرید چرم اشبالت را از این افراد انجام دهید. در کیفیت و قیمت به شما اطمینان خاطر داده می شود، ضمن آن که در این معامله سود مناسبی به خریدار خواهد رسید.

با وجود آنکه چرم گاوی اشبالت به صورت انبوه در کشور تولید می شود، قیمت آن مدام در حال تغییر و نوسان است. و قیمت نهایی بر اساس کیفیت، درجه، متراژ و بسیاری دیگر از امور تعیین می شود. پس قبل از اقدام به خرید قیمت آن را استعلام نمایید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید