ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار خرید چرم گاوی حکاکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات چرم مخصوص این کار چیست؟توزیع چرم گاوی حکاکی باکیفیت

چرم گاوی حکاکی ایران در دنیا شناخته شده است و جزو مرغوب ترین چرم ها در صنعت تولید محصولات چرمی حکاکی شده می باشد، ضمن اینکه صادرات این نوع چرم و محصولات حاوی از آن نیز سالانه از ایران به سراسر دنیا صورت میگیرد.

بازار خرید چرم گاوی حکاکی

خصوصیات چرم مخصوص این کار چیست؟

خصوصیات چرم گاوی حکاکی چیست؟ باید برای نگهداری بسیار خوب چرم از اسپری کردن عطر بر روی ان بپرهیزید زیرا عطر با چرم سازگار نمی باشد و باعث اسیب زدن به کالای شما می شود.

از قرار دادن چرم در مکان هایی که رطوبت دارد پرهیز کنید زیرا باعث کپک زدن و بوی بد ان می شود.

• این نوع چرم گاوی کاملا گیاهی می باشد زیرا رطوبت را به خوبی جذب کرده و قابلیت چکش خوری و شکل پذیری بسیار بالایی دارد.

• چرم گاوی حکاکی خام است یعنی چرم دباغی شده و بدون رنگ که حکاکی روی آن به دلیل بالا بودن درجه انعطاف بهتر صورت میگیرد و اصولا برای تولید کیف، کفش و کمربند استفاده می شود.

• این نوع چرم گاوی انعطاف پذیری بسیار بالا، نرمش، قابلیت خمیدگی، بازگشت و سازش بالایی دارد، به راحتی منعتف شده و به شکل قالب حکاکی در می آید و طراحان میتوانند نقش های بسیار پیچیده و زیبا بدون ترک خوردگی چرم روی آن ایجاد کنند، البته در عرصه صنعت توسط ماشین های اختصاصی طراحی روی چرم ها حکاکی می شود.

• این نوع چرم ضخامت، خشکی و سختی بالایی دارد و بدلیل ایستایی و مقاومت بالا از این چرم جهت ساخت محصولات استفاده می شود و برای حکاکی مناسب است. • این چرم بدلیل سازگاری، مقاومت و ماندگاری بالا در برابر گرما و سرما همیشه مورد توجه مصرف کنندگان لباس های چرمی و طرفداران این نوع چرم قرار گرفته و بسیار مرجوع و کاربردی بوده است.

توزیع چرم گاوی حکاکی باکیفیت

توزیع چرم گاوی حکاکی باکیفیت مهمترین نکته و عامل پیشرفت یک تولیدی و کارخانه روش های توزیع و پخش کالا است که به چشم مشتری دیده شود. توزیع کنندگان برای فروش چرم گاوی حکاکی میتوانند به دو صورت حضوری و غیر حضوری از طریق عمده فروشان و ویزیتور های حرفه ای برای فروش محصولاتشان اقدام کنند، مصرف کنندگان نیز میتوانند به هر دو روش اقدام به خرید چرم گاوی باکیفیت کنند:

۱- غیر حضوری : از طریق سایت های اینترنتی و آنلاین شاپ ها این چرم را از هرکجای ایران به صورت دست اول با حفظ کیفیت و زمان تحویل مناسب سفارش دهند.

۲- حضوری : میتوانند چرم های گاوی حکاکی را از بازار های مخصوص چرم و تولیدی های مربوط به آن به قیمت مناسب تهیه کنند.

حفظ کیفیت هنگام تحویل کالا در کنار شیوه توزیع آن باعث جذب بیشتر مشتری میشود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید