ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار خرید چرم گاوی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل چگونگی تولید چرم طبیعیقیمت انواع چرم گاوی رنگی

چرم گاوی رنگی از بهترین عالی ترین چرم‌های گاوی میباشد که بازار خرید این چرم بسیار پر رونق بوده چرا که این نوع از چرم با بهترین نوع از دستگاه های تمام مکانیزه تولید شده و رنگ دهی آن نیز به همین صورت انجام شده است بنابراین سلامت آن بسیار تضمین شده می‌باشد و ضمانت بسیار عالی توسط فروشنده آن به خریدار داده می‌شود به علاوه قیمت ارائه شده برای آن بسیار به صرفه و مناسب است.

بازار خرید چرم گاوی رنگی

مراحل چگونگی تولید چرم طبیعی

بیان چگونگی تولید چرم گاوی انواع چرم گاوی متفاوت می‌باشد و بیان چگونگی تولید چرم گاوی نیز با توجه به انواع مختلف آن گوناگون است بنابراین برای اینکه بدانیم چگونگی تولید چرم گاوی چگونه می باشد باید بررسی هر یک از ویژگی‌های آن بپردازیم اگر شما هم علاقه مند هستید که در مورد چگونگی تولید چرم کاری بیش از پیش بدانید در این مطلب ما را همراهی کنید.

اولین ویژگی که موجب می‌شود چرم گاوی بهترین و عالی ترین روش ممکن تولید شود وجود دستگاه های بسیار خوب و عالی برای دباغی و تولید چرم گاوی میباشد. چرا که اگر پوست گاو به صورت استاندارد دباغی نشود نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که پوستی خوب و عالی از گاو را داشته باشیم بنابراین روش دباغی پوست گاو بسیار حائز اهمیت می باشد به طوری که باید کمی از پوست گاو برداشته شود و تا حد استاندارد ای از آن باقی بماند اگر این حد استاندارد رعایت نشود پوست گاو با کیفیت نخواهد بود و نمی توانیم از آن چرم با کیفیتی توقع داشته باشیم.

ویژگی دیگری که موجب می‌شود چرم گاوی بهترین و مناسب ترین نوع از آن به حساب بیاید این است که در تولید آن از رنگ‌های مصنوعی استاندارد استفاده شود مثلاً اگر می‌خواهیم چرم گاوی قرمز و یا فیروزه‌ای داشته باشیم مسلم و واضح است که چنین چرم گاوی در طبیعت موجود نمی باشد بنابراین با استفاده از چرم های گاوی با رنگ روشن و استفاده از رنگ‌های طبیعی و ضد حساسیت می‌توانیم به تولید چنین جرم‌هایی بپردازیم البته همانطور که گفته شد باید از رنگ های استاندارد و طبیعی استفاده شود تا هم لطافت و مقاومت چرم به خطر نیفتد و هم زیبایی بسیار خوبی از این محصول مشاهده کنیم.

قیمت انواع چرم گاوی رنگی

قیمت انواع چرم گاوی رنگی صادرات چرم گاوی به جهت وجود قیمت بسیار مناسب و منصفانه بر روی چرم گاوی رونق بسیار زیادی پیدا کرده است بنابراین قیمت انواع چرم گاوی که روی این محصول گذاشته شده است به قدری پایین است که می تواند خریداران داخلی و خارجی را به خود جذب کند. قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند نوع چرم گاوی و ضخامت آن و فرآیندهای انجام گرفته بر روی آن وابستگی دارد بنابراین عوامل مختلفی می تواند قیمت چرم گاوی را تغییر بدهد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید