ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار خرید چرم گاوی میلینگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت این چرم با چرم شرانگقیمت فروش چرم گاوی میلینگ

آیا تا بحال نام چرم میلینگ به گوشتان خورده است ؟ می دانید چرم میلینگ چیست؟ با ما همراه باشید تا بهتون توضیح بدم. چرم گاوی میلینگ نوعی چرم گاوی ، یا بزی یا گوسفندی است که طی مرال تولید در رنگ های مختلف تولید می گردد. و یکی از مشخصه های بازر آن این است گه چرم میلینگ یک طرفش صاف و طرف دیگر آن پرزدار است ظاهر این چرم دانه دانه و بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. در تولید چرم میلینگ از دستگاه خاصی به نام میلینگ استفاده می شود.

روش تولید به این صورت می باشد که دستگاه در دمای بالا و خلا چرمی نرم و انعطاف پذیر تولید می نمایید. هرچه دفعات انتقال دما توسط دستگاه به چرم بیشتر باشد چرم مرغوب تر و با کیفیت تری تولید می گردد. در چرم گاوی میلینگ با ادامه این روند دانه های ریزی در یک سمت چرم ایجاد می گردد که باعث افزایش جلو و زیبایی چرم خواهد بود . از همین رو نام این چرم زیبا را چرم میلینگ گذاشته اند.خرید چرم گاوی میلینگ

تفاوت این چرم با چرم شرانگ

چرم گاوی میلینگ قبل این در رابطه با چرم گاوی میلینگ و خصوصیات و نحوه تولید آن به اختصار توضیح دادیم و بیان نموده ایم که در تولید چرم گاوی میلینگ دستگاهه میلینگ دخالت مستقیم داشته و به همین دلیل با ویژگی های منحصر به فرد خود چرم میلینگ نامیده شده است اما چرم گاوی شرانگ چه نوع چرمی است و چه تفاوت هایی با چرم گاوی میلینگ دارد در ابندا نوع تولید و دستگاه تولید آن میتواند نمونه بارزی از تفاوت این دو چرم مرغوب را آشکار سازد.

چرم شرانگ بافت طبیعی خود را حفظ کرده و ظاهر آن تغییری نداشته اما نوعی چاپ بر روی آن درج شده است. در واقع شرانگ نام نوعی چاپ به شکل منقوط می باشد که از آن بیشتر بر روی چرم هایی مانند چرم گاوی و چرم بزی اعمال می گردد.

بافت دانه داانه و سنگی و وجود رگه رگه در چرم از ویژگی های اصلی این چرم می باشد که این دانه ها بر اساس صفحه دستگاه انجام می شود و قابل سایز بندی می باشد.

قیمت فروش چرم گاوی میلینگ

قیمت فروش چرم گاوی میلینگ نکته ای که بسیار برای خریدار چرم و مصرف کننده آن با اهمیت می باشد قیمت چرم علاوه بر زیبایی و کیفیت آن می باشد. مراکر تولید کننده چرم گاوی  علاوه بر تولیدات مرغوب و با کیفیت و اعمال گارانتی در محصولات تولیدی خود با به کار گیری اصول منطقی در تولید چرم گاوی می توانند بهای تمام شده محصول را کاهش داده و قیمت در فروش چرم را به حداقل رسانند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید