ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار عرضه چرم گاوی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه چرم گاوی نبوک با چرم گاوی اشبالتقیمت خرید چرم اشبالت گاو

خرید چرم گاوی اشبالت به صورت عمده در کشور انجام می شود که در کیفیت های درجه یکی می باشد و به صورت کاملا طبیعی بوده و عرضه آن ها به صورت گسترده انجام خواهد شد.

از مزیت های آن ها می توان به قیمت های بسیار مناسب آن ها در مقایسه با نمونه های دیگر اشاره داشت و به همین خاطر خرید عمده آن ها توسط تولید کننده ها و کارخانه های صنعتی کیف و کفش انجام می شود.

بازار عرضه چرم گاوی اشبالت

مقایسه چرم گاوی نبوک با چرم گاوی اشبالت

مقایسه چرم گاوی نبوک با چرم گاوی اشبالت چرم یکی از محصول های اولیه در صنایع مختلف محسوب می شود که در انواع گوناگونی تقسیم بندی شده ‌و به طور کلی در دو دسته چرم های طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شوندو هر یک از آن ها متناسب با ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فردی می باشند.

چرم های طبیعی با توجه به این که از پوست گاو می باشد در انواع گوناگونی بوده که یکی از مهم ترین آن ها چرم های گاوی نبوک بوده که در مقایسه با نمونه های مشابه خود مانند چرم های گاوی اشبالت همراه با تفاوت هایی نیز می باشند که از جمله آن ها می توان طرح ها و مدل های به کار رفته در هر یک از آن ها را مورد توجه قرار داد که به صورت کاملا بر جسته بوده و همین عامل سبب شده تا از آن ها بتوان در صنعت تولید کیف و کفش استفاده شود.

هم چنین از دیگر ویژگی های چرم های گاوی نبوک در مقایسه با چرم های اشبالت دوام آن ها می باشد که عموما از ضخامت بیشتری بر خوردار بوده که همین عامل در افزایش استقامت و به عبارت دیگر استحکام آن ها به مرور زمان تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

این چرم ها به صورت کاملا طبیعی بوده و از ویژگی های بسیار مهم آن ها قابلیت ایجاد دوخت بر روی آن ها به وسیله چرخ خیاطی های صنعتی می باشد که همین عامل سبب خواهد شد تا میزان کیفیت آن ها در هنگام استفاده از آن ها در پوشاک به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

قیمت خرید چرم اشبالت گاو

قیمت خرید چرم گاوی اشبالت قیمت چرم های گاوی در انواع مختلف به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها کیفیت های به کار رفته می باشد که با یک دیگر متفاوت بوده و به همین خاطر هر یک از آن ها همراه با کارایی و کاربرد های گوناگونی می باشند.

هم چنین قیمت چرم های اشبالت از طریق تولید کننده ها مشخص و معین می شود و لیست قیمت آن ها از منابع مرتبط در اختیار خریدار ها و مشتری های محترم قرار می گیرد که به صورت کاملا معین و مشخصی بوده و تولید کننده ها به تعیین نرخ آن ها می پردازند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید