ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار فروش چرم خام گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی چرم خام گاوی صادراتیاستعلام قیمت چرم خام گاوی صادراتی

در حقیقت چرم خام گاو صادراتی از نمونه محصولات طبیعی و پر طرفداری بوده که از آن می توان برای تولید انواع کیف، کفش، لباس و غیره استفاده نمود. از این رو این محصول از بازار فروش پر رونقی برخوردار می باشد. از سویی دیگر چرم خام گاوی صادراتی، کیفیت و تنوع بالایی دارد و افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن را خواهند داشت. بنابراین بخش عظیمی از فروش چرم صادراتی به این محصول تعلق یافته است.

بازار فروش چرم خام گاوی صادراتی

بررسی کیفی چرم خام گاوی صادراتی

بررسی کیفی چرم خام گاوی صادراتی چرم خام گاوی صادراتی از نمونه چرم های طبیعی بوده که از پوست گاو به دست می آید. البته با توجه به نوع فرآوری چرم و میزان ضخامت آن از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشد. از این رو در این بخش به بررسی کیفی چرم خام گاو صادراتی خواهیم پرداخت.

  • در ابتدا برای بررسی کیفی چرم گاو باید به بوی آن توجه نمود. زیرا چرم طبیعی بوی خاصی می دهد، که به راحتی قابل تشخیص می باشد.
  • از سویی دیگر برای تشخیص چرم خام گاوی با کیفیت، باید به ضخامت آن توجه ویژه نمود. زیرا چرم گاوی نسبت به دیگر گونه های چرم طبیعی از ضخامت بیشتری برخوردار بوده و انعطاف کم تری خواهد داشت. در ضمن چرم گاوی بسیار خشک و سخت تر می باشد.
  • چرم گاوی از استحکام بالایی برخوردار بوده و مقاومت این نوع چرم بیشتر از محصولات مشابه می باشد.
  • و اما درباره بافت چرم گاوی باید گفت که بافت این نوع چرم دارای دانه های درشت می باشد. به گونه ای که این بافت در پشت چرم هم حالتی پرز دار داشته و هم چنین ضخامت چرم طبیعی در تمام سطح آن یکنواخت نمی باشد. به گونه ای که اگر چرم گاوی را در برابر نور بگیرید، نور به طور یکنواخت از سطح آن عبور نخواهد کرد.

استعلام قیمت چرم خام گاوی صادراتی

استعلام قیمت چرم خام گاوی صادراتی چرم خام گاوی صادراتی از بهترین گونه های چرم بوده که از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که این تنوع در محصول باعث شده تا چرم قیمت های متفاوتی داشته باشد.

از این رو در این بخش استعلام قیمت چرم خام گاوی صادراتی را بررسی خواهیم کرد.

  • در ابتدا برای قیمت گذاری بر روی این محصول، باید به کیفیت چرم، نوع چرم، ابعاد آن، میزان ضخامت، بافت چرم و نحوه فرآوری چرم توجه ویژه نمود.
  • از سویی دیگر برای مشخص کردن قیمت این محصول، باید مواردی نظیر شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، یکنواختی و سالم بودن سطح چرم را در نظر گرفت.
  • البته لازم به ذکر است که قیمت چرم گاو صادراتی به عوامل مختلفی نظیر نحوه فروش محصول، نوسانات بازار چرم و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.
مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید