ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار فروش چرم رویه گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ظاهری این چرم چیست؟قیمت عرضه چرم رویه گاوی

چرم رویه گاوی در بازار فروش چرم به عنوان پر مصرف ترین چرم بازار شناخته شده که برای تولید کیف، کفش، دستکش و چمدان های مسافرتی استفاده می گردد.

این نوع چرم نرم و انعطاف خوبی نسبت به دیگر انواع چرم دارد و در صورتی که از چرم خوب مواظبت شود طول عمر زیادی خواهد داشت.

بازار فروش چرم رویه گاوی

مشخصات ظاهری این چرم چیست؟

مشخصات ظاهری چرم رویه گاوی از مهمترین مشخصات ظاهری چرم گاوی نرمی، عدم چروکیدگی،درخشندگی زیاد آن است که نسبت به دیگر چرم های رویه ضخامت بیشتری دارد.

از دیگر مشخصات چرم گاوی از نظر ظاهری عدم پرز و لکه های ریز و بافت بسیار متراکم آن می باشد و این خصوصیات است که آن را در برابر رطوبت در هنگام استفاده در زمستان مصون نگه می دارد.

قیمت چرم رویه از چرم آستر بالاتر بوده و ضخامت آن هم بیشتر از آستر است و چرم رویه از نظر ظاهری و کیفیت بسیار مناسب است و برای رویه مبل های سلطنتی می توان از این چرم استفاده کرد.

عدم لایه لایه شدن و ترک خوردگی و ساییدگی چرم گاوی از مهم ترین مشخصات ظاهری چرم رویه گاوی است که باعث شده است در بیشتر رویه کفش، مبل و غیره قابل استفاده باشد.

چرم گاوی بافتی یکدست دارد و به صورت کامل دباغی شده است و کیف و کمربند ساخته شده از این چرم ظاهری براق و درخشان دارد و با افزایش سن بر این جذابیت افزوده می شود و یک نوع چرم پر مصرف در پوشاک زمستانه ایرانیان محسوب میشود.

قیمت عرضه چرم رویه گاوی

قیمت عرضه چرم رویه گاوی چرم رویه گاوی با قیمت روز چرم در بازار محاسبه و در بازار چرم ایران به فروش می رسد و تولید کنندگان مختلف به عرضه آن و با توجه به کیفیت کار با قیمت مورد نظر می پردازند.

عرضه این چرم به منظور استفاده در صنعت کفاشی سالیان زیادی است که صورت می گیرد و ست های دخترانه و پسرانه چرم، کفش های ایمنی و دستکش زمستانه را از چرم گاوی می سازند.

بهترین شرایط برای خرید چرم اصل استفاده از خدمات شرکت ما در تمام زمینه های شناخت چرم اصل، به منظور مشاوره چرم رویه قابل استفاده در موارد مختلف است که در سراسر ایران دایر هستند.

قیمت عرضه این چرم در تولیدی های مختلف تقریباً مشابه است و در صورتی که از فرآوری و یا تکنولوژی خاصی استفاده گردد قیمت آن بالا می رود.

اگر به عنوان تولید کننده کیف و کفش در ایران فعال هستید و چرم با کیفیت نیاز دارید این شرکت با دارا بودن کلکسیونی از آن انواع چرم مخصوص رویه کیف و کفش آماده پذیرش سفارشات بالای شما در سراسر ایران است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید