ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار فروش چرم گاوی سوپر ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاویتولیدکنندگان چرم گاوی سوپر ممتاز

نمایندگی چرم گاوی سوپر ممتاز با ارائه ی بهترین محصولات خود به بازار داخلی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این چرم گاوی به سمت خود بکشاند. این نمایندگی چرم گاوی دارای شعبه های معتبری در سراسر کشور می باشد که افراد می‌ توانند با مراجعه به این شعبه ها و مراکز چرم گاوی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنند.

بازار فروش چرم گاوی سوپر ممتاز

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاوی

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاوی این چرم همانطور که از نامش مشخص است از پوست گاو به دست می آید .طی فرایند دباغی پوست ،پوست با استفاده از مواد مخصوص کلاژن های موجود در پوست را مقاوم می کنند تا در برابر حرارت و مواد شیمیایی کیفیت خود را از دست ندهد و برای تولید انواع محصولات به کار برده شود.چرم گاو را بر حسب برسی که زده می شود تقسیم بندی می کنند که با عناوین چرم کامل گاوی،چرم جیر،چرم اشبالت و چرم نبوک در میان مردم و تولید کنندگان شناخته می شوند.

وقتی چرم با همه ی بافت خود آماده و اصلاح می شود را چرم کامل گاوی می گویند که این نوع از چرم از مرغوبترین نوع چرم گاوی سوپر ممتاز است و دارای مقاومت بسیاری می باشد و بالطبع از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

لایه ی وسطی چرم را چرم اشبالت می نامند که نسبت به چرم کامل گاوی نازکتر است و از یک پوشش پلیمری برای ضخیم کردن آن استفاده می کنند و محصولات تولید شده با این نوع چرم از مقاومت کمتری نسبت به نوع اول آن برخوردار است.چرم نبوک از لایه داخلی پوست گاو به دست می آید و به دلیل نرمی و لطافت این نوع چرم برای تولید انواع محصولات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولیدکنندگان چرم گاوی سوپر ممتاز

تولیدکنندگان چرم گاوی سوپر ممتاز تولیدکنندگان چرم گاوی سوپر ممتاز با توجه به نیاز مشتریان، اقدام به تولید چرم گاوی می کنند. عرضه کنندگان عمده ی چرم گاوی با پخش محصولات خود در سراسر کشور، به کنترل قیمت چرم گاوی در مناطق مختلف می پردازند. کارخانه های تولیدی چرم گاوی ، پس از تامین نیاز های بازار های داخلی، اقدام به صادرات چرم گاوی به کشور های دیگر می کنند. ایران یکی از تولید کنندگان اصلی چرم گاوی در منطقه است و محصولات خود را به کشور های اروپایی و آمریکایی صادر می کنند.

واردکنندگان عمده ی انواع چرم گاوی ، با وجود اینکه خود به تولید چرم گاوی می پردازند، اما باز هم اقدام به وارد کردن چرم گاوی از کشور های دیگر به کشور خود می کنند.چرم گاوی های تولید شده توسط شرکت های مختلف، در دسترس خریداران این محصول در سراسر جهان قرار می گیرد و خریداران می توانند با خرید این محصول با قیمت های ارزان، نیاز خود را به خرید چرم گاوی برطرف کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید