ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار فروش چرم گاوی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع چرم گاوی طبیعیصادرات ارزان چرم گاوی طبیعی

اگر برای درست کردن چرم از پوست حیوانی همچون گاو استفاده شود چرم تولیدی به چرم گاوی مشهور می باشد. بازار فروش چرم گاوی طبیعی در کشور ما وجود دارد و چرم های خود را در میان خریداران داخلی و خریداران کشورهای دیگر به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رساند. در این بازار فروشنده بهترین چرم های تولید شده توسط کارخانه های گوناگون کشور را خریداری کرده و سپس درون بازار و در میان خریداران عمده آنها را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

بازار فروش چرم گاوی طبیعی

کاربرد انواع چرم گاوی طبیعی

کاربرد انواع چرم گاوی طبیعی برای تولید چرم گاوی طبیعی از پوست گاو استفاده می کنند. این محصول در موارد مختلفی قابل استفاده بوده و کاربردهای متنوعی دارد. برخی از رایج ترین کاربردهای این چرم عبارتند از:

  • ساخت کفش

از انواع چرم گاوی طبیعی و با دوام برای درست کردن کفش های مختلف مجلسی، زنانه، مردانه، اداری، رسمی و… استفاده می شود. باید بدانید که با توجه به جنس چرم امکان تنفس آن و گردش هوا با قدرت بیشتری از طریق آن امکان پذیر می باشد به همین خاطر انواع کفش هایی که از چرم گاوی درست شده برای استفاده در فصل تابستان گزینه مناسب تری به شمار می رود.

  • ساخت انواع کمربند

چرم گاوی سبک تر از چرم های دیگر است. یکی دیگر از مهمترین کاربردهای آن این بوده که شرکت های تولید کننده برای ساخت انواع کمربند از آن به عنوان مواد اولیه استفاده می نمایند.

  • ساخت کیف

چرم های گاوی دارای رنگ های یکسانی نبوده و طرح و رنگ متفاوتی از آن در بازار موجود است. وجود طرح های متنوع باعث شده از آن برای ساخت کیف با مدل و رنگ های مختلف نیز مراکز تولیدی استفاده کنند.

  • درست کردن لباس و دستکش

سطح این چرم کاملا صاف بوده و نرمی و انعطاف پذیری زیادی دارد. الیاف آن نیز با توجه به تراکمی که دارد مقاوم می باشد. از این چرم برای درست کردن لباس، دستکش های چرمی مناسب برای فصل زمستان و… استفاده می شود.

صادرات ارزان چرم گاوی طبیعی

صادرات ارزان چرم گاوی طبیعی انواع چرم گاوی شامل چرم گاوی سبک، طرح دار، سنگین و…. توسط شرکت های تولیدکننده چرم که درون کشور ما وجود دارد ساخته می شود. این شرکت ها پس از تولید چرم های گاوی آن را در میان مشتریان مختلف توزیع می نمایند. علاوه بر فروش انواع چرم گاوی مختلف در داخل کشور در خارج از کشور نیز توزیع آن انجام می شود. صادرات ارزان چرم گاوی طبیعی توسط مراکز تولید کننده این نوع چرم بدون واسطه قابل انجام است.

صادرات چرم با قیمت ارزان به عنوان یکی از بهترین منابع درآمدی مراکز تولید کننده چرم به شمار می رود. با توجه به اینکه از چرم گاوی در موارد متعددی استفاده می نمایند مراکز صادر کننده با توجه به هدف کشورهای سفارش دهنده از خرید آن چرم گزینه مناسب با طرح و رنگ مخصوص را برای ارسال انتخاب می کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید