ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار فروش چرم گاوی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرا چرم گاوی عمده بخریم؟شرکت تولید چرم گاوی مرغوب

بازار فروش چرم گاوی عمده

چرم ماده ای بسیار با دوام است که از دباغی پوست حیوانات بدست می‌آید. چرم گاوی معمول ‌ترین و محبوب ‌ترین انواع چرم است که بیشترین کاربرد را در تهیه انواع زیادی از محصولات چرمی دارد. چرمی که از پوست گاو بالغ به دست می‌آید، نرم و ضخیم است و در برابر سایش مقاوم است و به عنوان پرکاربرد ترین نوع چرم شناخته می‌شود. تولیدکنندگان کفش، کمربند، مبلمان و انواع وسایل چرمی دیگر که همواره از چرم گاوی استفاده می‌کنند، می‌توانند با خرید چرم گاوی عمده آن را با قیمتی ارزان تر تهیه نمایند.

بازار فروش چرم گاوی عمده

چرا چرم گاوی عمده بخریم؟

چرا چرم گاوی عمده بخریم؟

در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های چرم گاوی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا این چرم در صنعت‌های مختلفی به کار گرفته می‌شود و تولیدکنندگان از آن برای تهیه محصولات متنوع و گوناگون استفاده می‌کنند.

  • خاصیت ضد آب: چرم گاوی می‌تواند طوری ساخته شود که آب را جذب کند، در برابر نفوذ آب مقاومت کند و یا اینکه کاملا ضد آب باشد. بیشتر چرم‌هایی که برای تولید کفش، کیف و سایر کالاهای چرمی به کار می‌روند، درجه‌ای از مقاومت در برابر آب را دارند و در صورت مرطوب شدن نیز، پس از خشک شدن انعطاف پذیری، لطافت و شکل اولیه خود را حفظ می‌کنند و هیچ لکه ای از قطرات آب نیز بر روی آن‌ها باقی نمی‌ماند.
  • ضخیم بودن: چرم گاوی می‌تواند ضخامت‌های مختلفی داشته باشد. از آنجایی که چرم گاوی ضخیم است می توان آن را به لایه‌هایی با ضخامت مختلف و دلخواه تقسیم کرد. از ضخامت نازک می‌توانیم برای تولید کالاهایی مثل دستکش و پوشاک استفاده کنیم. از چرم با ضخامت متوسط استفاده‌های بیشتری می‌شود و در تولید کالاهایی از جمله رومبلی، روکش قطعات مختلف ماشین، کفش و کیف به کار می رود و از چرم ضخیم گاو در تهیه کف کفش و صنایع دستی استفاده می‌شود.
  • شکل پذیری و چکش خواری: یکی از عواملی که چرم را به ماده محبوبی تبدیل کرده است قابلیت قالب گیری آن به شکل‌های جدید است. یعنی بنا بر نیاز می تواند سفت و سخت یا نرم و انعطاف پذیر باشد.
  • عایق حرارتی: با تماس چرم گاوی با پوست احساس ناراحتی نداریم و یکی از دلایل راحت بودن این چرم بر روی پوست انسان عایق حرارتی قوی آن است. چون داخل چرم پر از هوا است، حرارت بسیار آهسته از آن عبور می‌کند.

شرکت تولید چرم گاوی مرغوب

شرکت تولید چرم گاوی مرغوب

شرکت تولید چرم گاوی، چرم گاوی مرغوب و با کیفیتی ایده‌آل و درجه یک را در رنگ‌ها و ضخامت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌کند. تولیدکننده‌های محصولات مختلف چرمی می‌توانند این چرم را به صورت عمده و با قیمتی ارزان و بسیار مناسب از این مجموعه تهیه کنند و با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت چرم آن را برای تهیه انواع محصولات به کار ببرند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید