ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار فروش چرم گاوی ناپا

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم طبیعی از لحاظ کیفیت چگونه بررسی میشود؟خرید عمده چرم گاوی ناپا ارزان

بازار فروش چرم گاوی ناپا عمده به صورت اینترنتی رواج گسترده ای دارد چون فعالان این عرصه می توانند با این روش عرضه سفارش های فراوانی از سراسر کشور بگیرند.

چرم گاوی جزو چرم های سنگین محسوب می شود چون استحکام و مقاومت بالایی دارد و برای تولید محصولات چرمی که محکم بودن آن ها مهم است استفاده می شود.

بازار فروش چرم گاوی ناپا

چرم طبیعی از لحاظ کیفیت چگونه بررسی میشود؟

بررسی کیفی چرم گاوی ناپا کیفیت چرم گاوی ناپا فوق العاده می باشد چون فرآیند دباغی آن به روش کاملا سنتی انجام شده و تمام استاندارد های بین المللی در تولید آن رعایت شده است و همین باعث گردیده ویژگی های منحصر به فردی پیدا کند به عنوان نمونه بسیار قوی و ضخیم می باشد چون ساختار فیبری محکمی دارد به همین دلیل به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی نمی شود و به دلیل این که انعطاف پذیر می باشد به راحتی استفاده کننده می تواند از محصولی که با وسیله آن ساخته شده استفاده نمایید.

نسبت به دیکر چرم ها قابلیت ضد آب بیشتری دارد به شرطی که به خوبی پرداخته و واکس خورده باشد سنگین تر و ضخیم تر از دیگر چرم ها است و در دوخت کفش، کیف و کت استفاده می شود محصولی پوشیدنی خوبی به وسیله آن می توانید تولید کنید و این هم مشروط به پرداخت و دباغی خوب آن می باشد دباغی این پوست به راحتی انجام می شود و می توانید روی آن هر نوع روش برنزه سازی را انجام دهید در برابر گرما، نور خورشید، سرما و رطوبت مقاومت بالایی دارد.

از انواع چرم گاوی می توان به چرم گاوی میلینگ، چرم اشبالت گاوی و…. اشاره کرد نمونه اول نوعی چرم گاوی است که رویه ای متراکم و لطیفی دارد نمونه دوم به وسیله چرم های ضخیم گاوی به صورت ورقه ورقه تولید می شود.

خرید عمده چرم گاوی ناپا ارزان

خرید عمده چرم گاوی ناپا ارزان خرید عمده کفش گاوی ناپا ارزان عمده به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون مشتریان در هر نقطه ای از کشور که باشند می توانند به راحتی و با اطمینان کامل و بدون دغدعه سفارش محصول را انجام دهند علاوه بر این مزیت های فراوان چرم گاوی باعث شده خرید عمده پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای تولید محصولات چرمی مختلفی مانند کمربند، کیف، پالتو، انواع کاپشن، زین اسب و مبلمان استفاده می شود.
  • به چرم دوز قابلیت های مطلوبی می دهد و همین باعث شده خرید چرم گاوی بازار گرمی پیدا کند.
  • حکاکی های پیچیده را می توانید روی آن انجام دهید چون استحکام و ضخامت بالایی دارد.
  • به ابزارهایی که برای دوخت چرم به آن نیاز می باشد احتیاجی نیست.
  • طول عمر بالایی دارد.
مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید