ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بازار فروش چرم گاوی نبوک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی انواع چرم طبیعیخرید ارزان چرم گاوی نبوک
چرم گاوی نبوک

چرم گاوی نبوک از جمله کاربردی ترین‌ محصولات به شمار می رود که از آن در ساخت کیف، کفش، البسه، روکش و سایر کالاهای دیگر استفاده میشود به همین دلیل می توان گفت که بازار فروش چرم گاوی عمده رونق خوبی داشته و برخی از گروه های تجاری اقدام به ارسال آن به کشورهای خارج از ایران نیز می نمایند، در این صورت شاهد داد و ستد گسترده چرم گاوی صادراتی نیز می باشیم که با سود خوبی عرضه می گردد.

خرید چرم گاوی نبوک

بررسی کیفی انواع چرم طبیعی

چرم گاوی نبوک چرم گاوی نبوک یکی از بهترین محصولات است که پس از طی مراحل گوناگون به اشکال متفاوتی در آمده و به کار می رود‌، از طرف دیگر اگر بخواهیم انواع آن را معرفی کرده و به بررسی کیفی آنها بپردازیم، نیاز می باشد تا چند نمونه مهم و کاربردی را در اینجا نام ببریم که عبارت هستند از:

  • نوع اشبالت که پس از لایه برداری، سمباده می خورد و با سطح صاف ارائه می گردد، آنها به شکل پرزدار ارائه می شوند.
  • نمونه‌ بعدی به آن شبرو هم می گویند و از جمله کالاهایی پرکاربرد در صنعت کفش سازی است، این محصول نیز کیفیت خوبی دارد.
  • میلینگ از جمله فرآورده های دیگر پوست گاو بوده که جذب مایعات آن کمتر بوده؛ ولی در عوض نرم است و در تولید پوشاک، کیف و کفش به کار می رود‌.
  • نبوک اما یکی دیگر از چرم های مشهور است که ساختاری مثل چرم اشبالت و معمولی دارد، رنگ پذیر نیست، ظریفتر از جیر می باشد و همینطور سطحی مخملی دارد.

در این بین یک نوع دیگر هم از این چرم ها وجود داشته که به آن ورنی می گویند، این محصول ضخامت یکسانی داشته، سطح آن کاملاً براق است و این که اندکی سفت تر‌ می باشد، روی هم رفته این نمونه‌ از کالاها یکی از بهترین ها به شمار می روند و کارایی شان نیز بالا است.

خرید ارزان چرم گاوی نبوک

چرم گاوی نبوک اگر می خواهید چرم گاوی نبوک ارزان را تهیه کنید،میتوانید راه های متفاوتی را در پیش بگیرید ؛  برای مثال آن عده از تولیدی های بزرگ و یا شرکت های تجاری که به صادرات محصول می پردازند، قادر هستند تا درخواست سفارش شما را به صورت عمده ارائه دهند این کار طبعاً روی نرخ ها تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

چنانچه خرید شما به صورت  آنلاین باشد ، باز هم شاهد کاهش یافتن نرخ می باشید ، زیرا در این روش دیگر نیازی به رفت و آمد نیست،  به صورت خلاصه اگر شما یکی از انواع خرید آنلاین یا حضوری را انتخاب کنید مزیت های متفاوتی را تجربه می نمایید . اما به دلیل گران بودن چرم گاوی نبوک ما خرید به شکل غیر حضوری را پیشنهاد میکنیم چون علاوه برکاهش اتلاف وقت میشود هزینه خرید شما را نیز پایین آورد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید