ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بزرگترین تولیدی چرم گاوی فلوتر عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

با  این چرم بیشتر آشنا شویدتولیدی چرم گاوی فلوتر و کاربرد آنخرید عمده از تولیدی چرم گاوی فلوتر
تولیدی چرم گاوی فلوتر

تولیدی چرم گاوی فلوتر در کشور ما بسیار زیاد است مهم این است که شما از چه تولیدی ای چرم خریداری میکنید. چند گاوی فلوتر در رنگ های متنوع و در کیفیت های متنوع عرضه شده است. چاپ فلوتر بر روی چرم گاوی و بزی انجام میشود ولی کیفیت چرم گاوی فلوتر بسیار بالاتر از چرم بزی فلوتر است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چرم گاوی  و تولیدی آن آشنا کنیم.تولیدی چرم گاوی فلوتر

با  این چرم بیشتر آشنا شوید

چرم گاوی فلوتر چرمی است که اکثر تولید کنندگان کیف آن را خریداری می کنند و با آن کیف های زیبایی را تولید می کنند. بیشتر فروش این چرم برای تولیدکنندگان کیف چرمی طبیعی است. بعد از تولیدکنندگان کیف، تولید کنندگان مبلمان منزل و تولید کنندگان کمربند، خواهان این چرم هستند. ولی انواع زیادی اکسسوری می‌توان با این چرم تولید نمود.

این مدل چرم گاوی دارای چاپ ریز و درشت می باشد که طبق سفارش شما می توانیم هر نوع چاپی را تولید نماییم. این چرم نرم و بسیار لطیف است. مثل تمامی چرم های گاوی دیگر این چرم هم دارای مقاومت بسیار زیادی است.

تولیدی چرم گاوی فلوتر

تولیدی چرم گاوی فلوتر و کاربرد آن

همانطور که قبلا اشاره کردیم تولید کنندگان بسیار زیادی در حوزه تولیدی چرم گاوی فلوتر مشغول به کار هستند و کیفیت های مختلفی را تولید می کنند.

شما باید از تولیدکننده ای خرید کنید که کیفیت های عالی و قیمت مناسبی را به شما ارائه می دهد. البته در بعضی مواقع تولید کنندگانی هستند که این مدل چرم گاوی را با قیمتی بالا به فروش می رسانند ولی کیفیت آن مثال زدنی است. از این موارد بسیار زیاد است و شما  می‌توانید بر اساس نوع کارتان، تصمیم بگیرید چه چرمی را خریداری کنید.

 

در قسمت بالا اشاره‌ای به کاربرد چرم گاوی فلوتر شد. ولی در این قسمت می خواهیم تکمیل کنیم.

چرم گاوی فلوتر در رنگبندی مختلف برای تولید کیف استفاده می شود. در مواردی خاص می توان برای تولید کفش هم از آن استفاده نمود. دستکش هم با این چرم تولید می شود. افرادی که در حوزه روکش مبلمان کار می کنند می توانند طرح های بسیار زیبایی تولید کنند و مبلمان های زیبایی را به بازار ارائه دهند.

برای کمربند، شما باید چرم گاوی فلوتر ضخیم را سفارش دهید یا به صورت دولایه کار کنید. هنوز اکسسوری های زیادی هست که میتوان با این چرم گاوی آنرا تولید کرد ولی در این مقاله نمی گنجد.تولیدی چرم گاوی فلوتر

خرید عمده از تولیدی چرم گاوی فلوتر

تولیدی چرم گاوی فلوتر چرم تولید شده خود را فقط به صورت عمده به فروش می رساند. مشتریان در زمان خرید می‌توانند در سورت بندی مختلفی که وجود دارد چرم فلوتر را انتخاب و خرید نمایند. در حال حاضر همه مراکز عرضه کننده چرم و حتی کارخانه‌های تولیدی فقط به صورت نقدی می توانند چرم را به شما ارائه دهند.

تنها راه چاره برای افرادی که قصد خرید عمده دارند این است که از نمایندگی های آنلاین و اینترنتی کارخانه های چرم،‌ چرم گاوی فلوتر را خریداری نمایند.  شما هم می‌توانید چرم گاوی فلوتر در رنگ مورد نظر را به صورت عمده از شرکت ما بدون واسطه خریداری نمایید.

گاهی اوقات شما سفارشات تولید اکسسوری عمده دارید، بنابراین باید به صورت عمده چرم را خریداری نمایید، ولی شاید رنگ مورد نظر شما در هیچ مرکزی موجود نباشد. ما برای این کار راه چاره‌ای داریم. می‌توانید چرم گاوی فلوتر را در رنگی که می خواهید به ما اطلاع دهید تا ما برای شما تولید را انجام دهیم و به راحتی به تولید خود برسید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید