ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بزرگترین تولید کننده چرم طبیعی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت تفاوت قیمت و کیفیت چرم هاخرید از تولید کننده چرم طبیعیبهترین تولید کننده چرم طبیعی در کشور ایران
تولید کننده چرم طبیعی

آیا شما به دنبال تولید کننده چرم طبیعی و بزرگترین تولیدی آن در ایران هستید؟ آیا برای خرید عمده و در تیراژ های بسیار بالا فقط می توانید به کارخانه مراجعه کنید؟ یک شرکت و کارخانه برای اینکه مشتریان خود را برای خود دائمی کند و برای خود نگه دارد و آنها را راضی از محصولات خودش کند، باید چرم بسیار با کیفیتی را به آنها عرضه کند تا آنها از چرم های عرضه شده بسیار راضی باشند. مطمئناً در چرم طبیعی اگر چرم مشکل داشته باشد، مشتریان دیگر ریسک خرید را از آنجا نمی کنند و از محل و مکان دیگری خرید خود را انجام می دهند.تولید کننده چرم طبیعی

علت تفاوت قیمت و کیفیت چرم ها

یک تولید کننده چرم طبیعی مطمئناً با این مسائل کاملا آشنا است ولی ما برای راحت تر شدن کار برای شما مثالی می زنیم.

یادتان باشد اگر خواسته باشید چرم باکیفیتی را خریداری کنید، حتماً در قیمت های بالا باید چرم را بخرید و مطمئن باشید چرمی که به قیمت ارزان به شما ارائه می شود، چرم با کیفیتی نخواهد بود.

فرض کنید فردی به یک نمایشگاه ماشین مراجعه می‌کند و از آن فردی که فروشنده ماشین است، درخواست یک ماشین ارزان قیمت می کند که تماماً با کیفیت و درجه یک و با آپشنهای مثل بنز برابری کند. مطمئناً آن فرد نمی تواند این ماشین در این مشخصات و قیمت را به آن عرضه کند.

دقیقاً بعضی از مشتریان هم همین‌گونه هستند و درخواست بنزی را دارند که با مشخصاتی که ارائه می دهند به پراید می رسیم. یادتان باشد شما نمی توانید زمانی که پراید را خریداری کردید از آن انتظار بنز داشته باشید.

اگر منظور ما را کاملا متوجه شدید دیگر برای کیفیت و قیمت چرم دغدغه ای بر روی شما ایجاد نخواهد شد و از این به بعد می توانید بهتر برای خرید خودتان تصمیم گیری کنید.تولید کننده چرم طبیعی

خرید از تولید کننده چرم طبیعی

اگر یادتان باشد به شما در خط های اول اعلام کردیم یک سوالی را که آیا برای اینکه خواسته باشید چرمی را بخرید باید فقط به کارخانه مراجعه کنید؟ یعنی محل دیگری وجود ندارد که به قیمت کارخانه چرم طبیعی را به شما ارائه دهد؟

ما به شما جواب مثبت می‌ دهیم و می‌گوییم که در حال حاضر در کشور ایران شرکت‌های بازرگانی، بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده چرم طبیعی بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده چرم طبیعی هستند.

با مثال هایی که در بالا به شما زده شد و توضیحاتی که داده شد، دیگر نیازی نیست به کارخانه مراجعه کنید که چرم مورد نظر شما را نداشته باشد و اگر هم بخواهید سفارش دهید باید بالای ۲۰۰۰ فوت سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت های بازرگانی محصولات بسیار بالایی دارند و با یک تولید کننده فقط در حال کار نیستند و با چندین و چندین تولید کننده در حال همکاری مستقیم هستند و چرم های آن‌ها را به صورت بدون واسطه و مستقیم ارسال می‌کنند.

بعضی از شرکتهای بازرگانی را دیده ایم که با توسعه فراوان کسب و کارشان در شرکت خودشان بخشی را برای تولید چرم طبیعی راه اندازی کرده‌اند و دیگر نیازی حتی به همکاری با تولیدکننده هم ندارند و خودشان تولید کننده هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره رایگان در خرید چرم طبیعی با مشاوره فروش بازرگانی با ما تماس بگیرید.تولید کننده چرم طبیعی

بهترین تولید کننده چرم طبیعی در کشور ایران

در بین تولید کننده چرم طبیعی ما بهتر و بدتر نداریم. بلکه بعضی از تولید کننده ها دستگاه های تولیدی بسیار پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا را دارند و مطمئنا چرم هایی که توسط این کارخانه ها تولید می شود، کیفیت بسیار بالاتری نسبت به کارخانه‌هایی دارد که با دستگاه‌های قدیمی و با روش سنتی در حال تولید چرم طبیعی است.

پس یک مورد لازم است که شما بتوانید تمامی کارخانه های کل کشور ایران را مورد بررسی قرار دهید و آنها را تک به تک بررسی کنید و از آنها بازدید کنید و مطمئن شوید که کدام یک کیفیت های بسیار بالا و کدام یک کیفیت های ضعیف تری را به بازار ارائه می دهند!!!

اما آیا برای این این کار راه حلی وجود ندارد؟ پاسخ مثبت است و اینکه ما برای هر کاری راه حلی داریم و تمامی این کار هایی که به شما در بالا اعلام کرده ایم انجام دادیم و ما تمامی پیگیری و بررسی های لازم هر کارخانه را انجام دادیم و طبق نظر شما و کیفیتی که مد نظرتان است می‌توانیم به قیمت تولید چرم را برای شما تولید کنیم و از درب کارخانه تولید کننده چرم طبیعی برای شما ارسال را انجام دهیم.

پس خیالتان تمام آن راحت باشد و همین الان برای سفارش تولید و خرید عمده انواع چرم طبیعی در رنگ بندی و ضخامت های مختلف با ما تماس بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید