ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بزرگترین تولید کننده چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های چرم طبیعیخرید چرم گاوی خام از بزرگترین شرکت ارائه دهنده چرم ایرانسفارش تولید چرم گاوی خام
چرم گاوی خام

چرم گاوی خام از جمله محصولات پر مصرفی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. کارایی های فراوان این محصول، آن را به یکی از مفید ترین محصولات در حوزه مواد اولیه تبدیل کرده است و دلیل توجه مردم به آن نیز همین موضوع است. شاید از خودتان بپرسید که کاربرد های این محصول در چه مواردی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح کاربرد های آن بپردازیم.چرم گاوی خام

کاربرد های چرم طبیعی

چرم گاوی خام

  1. لباس ها: در سال های قبل، از چرم گاوی خام برای تولید پالتوها و کت های چرمی استفاده می شود. حال این محصول برای تولید انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد و به یکی از مواد کاربردی در زمینه تولید پوشاک تبدیل شده است.
  2. کفش ها: منظور ما از کفش ها، شامل پوتین ها، کفش های مجلسی و سایر موارد این چنینی است. چرم گاوی در رنگ ها و برند های مختلف به این منظور تولید می شوند.
  3. کمربند، کیف و ست های چرم: از چرم گاوی  برای تولید این محصولات استفاده می شود. بدیهی است که ضخامت این محصول در هر یک از موارد متفاوت است.
  4. روکش ها: از چرم گاوی در تولید انواع روکش های صندلی و مبل استفاده می شود. البته معمولا چرم گاوی خام استفاده شده در این زمینه دارای ضخامت کمتری است. البته با وجود ضخامت کم، استحکام آن کاملا منحصر بفرد است. علاوه بر این موارد، این نوع چرم در زمینه های دیگر هم کاربرد دارد.

خرید چرم گاوی خام از بزرگترین شرکت ارائه دهنده چرم ایران

چرم گاوی خام

شرکت چرم ارسس، در حال حاضر ارائه دهنده انواع محصولات چرمی در ضخامت های مختلف است. این محصولات بنابر سلیقه شما در اختیار شما قرار داده می شوند و می توانید در تولید محصولات مختلف از آنها استفاده نمایید. محصولات چرمی این شرکت با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند و بنابراین نیازی نیست نگران هزینه آن باشید. تنها با یک بار خرید از شرکت ما، مشتری دائمی ما خواهید شد.

سفارش تولید چرم گاوی خام

معمولاً چرم گاوی خام به صورت های مختلف تولید می شود و اکثر تولید آن برای صادرات به کشورهای مختلفی انجام میشود.
چرم طبیعی یکی از بهترین و پر سود ترین محصولات برای صادرات در کشور ایران می باشد
شما می توانید برای سفارش های صادراتی خود و برای صادرات چرم گاوی به کشورهای مختلف و جهت تامین چرم گاوی به صورت عمده و با کیفیت با شرکت بازرگانی ما در ارتباط باشید و سفارش تولید انواع چرم گاوی را بدهید و سفارش تولید در زمان بین دو هفته الی یک ماه انجام خواهد شد و با بهترین کیفیت و در زمان کم برای شما ارسال خواهد شد.
پس برای سفارش تولید تمامی چرم های گاوی با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید