ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

بهترین قیمت چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز این مدل چرم طبیعیفروشگاه ارائه چرم گاوی خام
چرم گاوی خام

مرکز چرم ما با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا شروع به عرضه انواع محصولات چرم گاوی خام با کیفیتی فوق‌العاده بالا نموده و با داشتن پرسنل مجرب و همکاران گرامی در بخش فروش در تلاش است روز به روز محصولی با کیفیت تر و همگام با پیشرفت جوامع را در بازار عرضه نماید.

تنوع بالا و عرضه کردن محصول باکیفیت و تحویل سفارش ها درکوتاه ترین زمان ممکن و پیگیری محصول تا رسیدن به دست مشتری از خدمات مهم مرکز ما می باشد.

بهترین قیمت چرم گاوی خام

ویژگی بارز این مدل چرم طبیعی

چرم گاوی خام انسان ها از پوست حیوانات استفاده می کنند و از آن ها کیف، کفش، لباس و… درست می کنند؛ یکی از بارز ترین چرم های مورد استفاده در این صنایع چرم گاوی می باشد افرادی که فقط از چرم طبیعی و اصل استفاده می کنند دنبال فروشگاهی معتبر و شناخته شده می باشند که ما همین فروشگاه را با اطمینان پیشنهاد می دهیم.

  • ویژگی چرم گاوی خام موجود در مرکز ما:
  • چرم گاوی سنگین می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • چرم گاوی در حالت خام هم زیبا می باشد.
  • برخلاف دیگر چرم ها می توان کمی نرمی و لطافت را در آن احساس کرد.

چرم گاوی یکی از محصول های با ارزش است که هم در ایران و هم در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. کشور ما یکی از مراکز تولید چرم طبیعی در دنیا بوده و توانسته تولیدات زیادی را داشته باشد و به همین دلیل توزیع انبوه چرم طبیعی مرغوب و اصل را در بازار داخلی و همچنین در بازارهای خارجی داشته است.

چرم ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها چرم طبیعی گاوی خام می باشد، یعنی نوعی از چرم که هنوز دباغی و به صورت نهایی در نیامده است. به دلیل نوسانات دلار و بالا رفتن مواد اولیه دباغی قیمت چرم هم دچار تغییرات می شود که مرکز ما همیشه در مورد قیمت چرم گاوی مناسب ترین نرخ را در نظر گرفته زیرا از تولید تا مصرف در خود مرکز انجام شده و واسطه ای وجود ندارد که قیمت ها بیش از حد انتظار بالا برود .

فروشگاه ارائه چرم گاوی خام

فروشگاه ارائه چرم گاوی خام شما می توانید برای خرید چرم گاوی خام به صورت آنلاین به فروشگاه چرم گاوی مرکز ما به صورت اینترنتی و همچنین به صورت حضوری مراجعه کنید. شرکت ما معتبر و شناخته شده است که همچنین دارای وب سایت رسمی می باشد و شما مراجعه کننده عزیز می توانید این محصول را با قیمت استثنایی خریداری کرده.

شرکت ما امکان ارسال چرم گاوی خام را به تمام نقاط کشور بر عهده دارد. شما می توانید جهت خرید چرم گاوی خام اصل و مرغوب هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی با همکاران ما در بخش فروش ارتباط برقرار کرده و از قیمت ها و نحوه خرید مطلع شوید و خرید خودرا انجام داده و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید