ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تامین عمده چرم فلوتر گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم طبیعی چاپی چگونه تولید می شود؟عرضه کننده بهترین چرم فلوتر گاوی
چرم فلوتر گاوی

چرم فلوتر گاوی در واقع نوعی نقش انداخت بر روی پارچه های چرمی است که نوعی بافت برای چرم را به نمایش می گذارد. این چرم ها دارای یک برجستگی کوچکی هستند که بسیار مصرف کننده را سر خوش می کنند. تامین کننده عمده چرم های فلوتر گاوی با برند سازی محصولات خود توانسته اند فروش خود را دو چندان کنند. توان مالی بالای تولید کنندگان هم مسیر تولیدات آنها افزایش می دهد.

چرم طبیعی چاپی چگونه تولید می شود؟

چرم فلوتر گاوی مدیران صنعتهای کوچک و بزرگ برای انها مهم است که محصولی که میخو اهد تولید شود با کدام یک از روش های تولید انجام شود. بهتر است. حتما شما هم قبول دارید که هر محصول تولیدی که از چرم های فلوتر هستند باید از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد و از نظر کیفیت حداقل شرایط و استاندارد ها را داشته باشد.

برای آشنایی با روش های تولید این چرم فلوتر گاوی، فرآیند های طراحی چرم های گاوی بدین صورت است که پس از مراحل دباغی پوست گاو، چرم را بیست و چهار ساعت درون محلولی شیمیایی قرار می‌دهند تا الیاف چرم نرم و منعطف تر شود. در نهایت چرمی با سطحی صاف حاصل شود.

آنها با به کارگیری ماشین آلات عمومی همه کاره و یا چند کاره توانایی تولید چرم های فلوتر را بسیار عالی می سازند. آنها اساس کار خود را تولید با کیفیت چرم ها عنوان می کنند. چرا که لازم دارند چاپ فلوتر را برای این چرم ها انجام کنند.

همچنی با استفاده از مهارت و تخصص بالای خود در تولید چرم ها توانسته اند چرمی صاف و بدون برجستگی طراحی تولید کنند سپس چاپ چرم فلوتر گاوی با دانه‏‏‌های ریز، متوسط و یا درشت را بر روی این چرم های خام نقش ببندنند. که همه این موارد با سرمایه گذاری پایین شروع کردند.

با استفاده از سیستم تولید دسته ای می توان به صورت گروهی و در دسته های چند تایی این چرم ها را تولید کرد که به صورت فصلی بتوانید از این محصولات استفاده کنید. با توجه به نوع تکنولوژی دسته ای می توانید شرایط تولید را چند برابر کنید.

عرضه کننده بهترین چرم فلوتر گاوی

زما

چرم فلوتر گاوی

ن‌ بندی در عرضه‌ ی محصولات چرم فلوتر گاوی یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت یا عدم موفقیت عرضه محسوب می‌شود. حتی اگر عرضه‌ی محصول در سطح جهانی باشد، این زمان‌بندی باید درست انجام شود. این نکته را از عرضه‌ ی نامناسب یک محصول چرمی که به صورت نادرست بود می توان دریافت.

چرا که ماه‌ های تامین چرم در تولید آن بسیار موثر واقع می شود. عرضه کننده چرم با ارائه زیبایی از نمایش تصویر تولیدی از چرم فلوتر به همراه پارچه فلوتر چرمی مشتریان را به بهترین شیوه به سمت خودشان هدایت می کند نمایشی زیبا که چشم هر بینده ای را نوازش می دهد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید