ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تامین عمده چرم گاوی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع چرم طبیعی اصلقیمت انواع چرم گاوی درجه یک
چرم گاوی درجه یک

خرید عمده چرم گاوی درجه یک را در نرخ ارزان آن از شرکت ما تهیه کنید. از هزاران سال پیش بشر همواره از پوست انواع حیوانات مختلف از جمله چرم پوست گاو استفاده می کرده است. امروزه نیز از پوست گاو برای تهیه و تولید انواع و اقسام محصولات چرمی مثل پالتو، کاپشن، کیف، کمربند و انواع صندلی ماشین استفاده می شود. مجموعه ما چرم گاوی را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تامین عمده چرم گاوی درجه یک

کاربرد انواع چرم طبیعی اصل

کاربرد انواع چرم گاوی اصل

چرم گاوی درجه یک ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را نسبت به سایر چرم ها برتری داده است. یکی از مهمترین این ویژگی ها، مقاومت، دوام و استحکام آن است. این نوع چرم ساختار فیبری بسیار محکمی داشته و از سایر چرم ها ضخیم تر و مقاوم تر است. به همین دلیل است که چرم گاوی کمتر دچار ترک خوردگی و پاره شدن می شود و مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

ویژگی بارز  این نوع چرم منعطف بودن وقابلیت فرم پذیری آن است؛ این نوع از چرم بسیار راحت بوده و به همین دلیل است که استفاده از آن به صورت روزمره یا در ساعات طولانی باعث نمی شود ایجاد ناراحتی کند.یکی دیگر از خواص چرم گاوی درجه یک مرغوب، ضد آب بودن آن است؛ اگر به درستی پرداخته و واکس زده شود میتوان از آن در مصارفی که نیاز به نفوذ آب ندارند استفاده شود مانند :بارانی هاو… ،همچنین این چرم ضخیم تر و سنگین تر از پوست های دیگر است و این موضوع اهمیت آن را بیشتر کرده که از آن در دوخت انواع کیف و کفش استفاده می شود. علاوه بر فواید گفته چرم گاوی مقاومت بیشتری در برابر حرارت و سایش دارد.

خاصیت قابل توجه چرم گاوی این است که به صورت طبیعی رطوبت را دفع کرده و شکل خود را حفظ می کند.اگر به دنبال خرید چرم گاوی درجه یک و ممتاز هستید؛ بهتر است در هنگام خرید دقت زیادی داشته باشید تا محصول با کیفیتی را دریافت کنید. مجموعه ما این چرم را با کیفیتی تضمین شده به دست مشتریان خود می رساند.

قیمت انواع چرم گاوی درجه یک

قیمت انواع چرم گاوی درجه یک

چرم گاوی ممتاز در مجموعه ما با بهترین کیفیت ها و قیمت کاملا مناسب و به صرفه به دست مصرف کننده می رسد. شما می توانید چرم گاوی درجه یک رنگی را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها به قیمتی مناسب و به ساده ترین روش ممکن خریداری کنید . برای سفارش و خرید این محصول ارزشمند، کافی است سری به سایت ما زده و در قسمت فروش محصولات ما، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید