ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تامین کننده چرم گاوی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بزرگترین مرکز صادرات چرم گاو در ایرانبزرگترین تامین کننده چرم گاوی در ایران
تامین کننده چرم گاوی

در دنیای امروز با توسعه صنعت می توان شاهد ظهور مواد اولیه گوناگونی همچون چرم مصنوعی بود. اگر چه این قبیل مواد توانسته اند بازار مربوط به خود را در صنعت پیدا کنند اما بدون شک هرگز نمی توانند جایگزین مناسبی برای چرم های طبیعی باشند. وجه تمایز چرم طبیعی دوام و مقاومت بالای آنها نسبت به محصولات صنعتی است. اما در بین چرم های موجود در بازار، چرم گاوی جایگاه ویژه ای دارد به طوری که بخش اعظمی از تولیدات  تامین کننده چرم گاوی به صادرات اختصاص یافته است.تامین کننده چرم گاوی

بزرگترین مرکز صادرات چرم گاو در ایران

چرم گاوی همان پوست گاو است که مراحل دباغی را پشت سر گذاشته است. چرم گاو در مقایسه با سایر چرم های متداول بازار دارای ضخامت بیشتری است به همین دلیل می توان با استفاده از آن محصولات گوناگونی را تولید کرد. از طرف دیگر نباید از مقاومت، دوام و … این چرم غافل شد. وجود تنوع بالا در کنار محاسن ذکر شده موجب شده است که توجه اهالی تجارت به سمت و سوی چرم گاوی جلب شود به طوری که امروزه در صادرات کشور حرف اول را می زند. افزایش حجم صادرات چرم گاوی دارای محاسن بیشماری است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  1. افزایش ورود ارز به داخل کشور
  2. کاهش آمار بیکاری با افزایش موقعیت های شغلی گوناگون
  3. تبدیل شدن به برند معتبر جهانی و افزایش اعتماد و اعتبار در جهان تجارت
اما موفقیت در صادرات وابسته به تامین کننده چرم گاوی است. با توجه به اینکه برای صادرات باید از محصولات با کیفیت و اصل استفاده کرد لازم است که خرید چرم گاوی از تامین کننده چرم گاوی معتبر و صاحب نام صورت گیرد.

تامین کننده چرم گاوی

بزرگترین تامین کننده چرم گاوی در ایران

در دنیای صادرات باید صادر کننده به یک تولید کننده قابل اعتماد متصل باشد. وقتی تولید کننده معتمد صادر کننده باشد دیگر در کیفیت محصولات و اصل بودن آنها جای تردیدی باقی نمی ماند. صادرات چرم گاوی نیز از این امر مستثنی نیست و لازم است که صادرکنندگان این عرصه به تامین کننده چرم گاوی معتبر  و صاحب نامی متصل باشند. چرم آرسس یکی از تامین کنندگان چرم گاوی است که محصولات خود را به صورت عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد. با توجه به فروش اینترنتی این شرکت امکان مقایسه قیمت ها وجود دارد و صادر کنندگان می توانند با طیف خاطر اقدام به خرید کنند. با مراجعه به چرم آرسس می توان بنا بر نیاز انواع چرم گاوی صادراتی را خریداری کرد.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید