ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تامین کنندگان چرم گاوی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی چرم گاویفروشگاه عمده چرم گاوی اعلا
چرم گاوی اعلا

از چرم گاوی اعلا به دلیل کیفیت خوبی که دارد برای تولید انواع کیف چرم و همینطور کمربند و دسته کلید و … به فراوانی استفاده می‌شود و دارای تنوع رنگی و طرح های زیادی هم می باشد.

تامین کنندگان چرم گاوی اعلا همیشه از تولیدی های معتبر و شناخته شده چرم گاوی را به صورت کلی در رنگ بندی های متنوع تامین می‌کنند سپس آنها را به صورت عمده و جزئی پخش می کند و البته پخش آنها را با قیمتی به صرفه هم انجام می دهند.

تامین کنندگان چرم گاوی اعلا

بررسی کیفی چرم گاوی

چرم گاوی اعلا انواع چرم گاوی از نظر درجه کیفیت با هم تفاوت هایی دارند زیرا همانطور که می دانید فرآیند تولید چرم گاوی در کارخانه بر اساس انجام مراحل زیادی انجام می گیرد که هر چه این مراحل را با دقت و تمرکز بیشتری انجام دهیم چرمی که در نهایت تولید می گردد کیفیت بالاتری خواهد داشت.

در کارخانه تولید کننده دستگاه خاصی وجود دارد که بر اساس آن ضخامت چرم اندازه گرفته می‌شود و به همین ترتیب در ضخامت های زیاد و کم تولید می گردد همچنین فرایند رنگ زدن چرم نیز با استفاده از مواد مخصوصی انجام می گیرد که هر چه کیفیت بهتری داشته باشند چرم با کیفیت تر خواهد بود.

انواع چرم گاوی که دارای جنسی ضخیم و در عین حال منعطف هستند از یک کیفیت بالاتری برخوردار بوده و به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند ماندگاری طولانی مدت تری خواهند داشت و بنابراین بهترین انتخاب برای دوخت وسایل چرمی هست.

سطح داخلی چرم پرزدار است و همین پرزهای کوتاه و پر تراکم باعث می شود که هم علاوه بر نرمی بسیار گرم هم باشد و به همین دلیل دیده می‌شود که از چرم گاوی برای دوخت انواع پالتو و کاپشن به فراوانی استفاده می کنند.

نوعی چرم گاوی که ضخامت بالایی دارد برای تولید کیف و کفش بیشتر استفاده می شود زیرا استحکام و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه بسیار زیاد است.

فروشگاه عمده چرم گاوی اعلا

فروشگاه عمده چرم گاوی اعلا فروشگاه عمده چرم گاوی اعلا همیشه برترین کیفیت های این چرم را برای فروش آماده می کند و قیمت فروش آنها را به صورت عمده خیلی ارزانتر تهیه می کند تا مشتریان بتوانند آنها را در مقدار مورد نیاز خریداری کنند و البته برای فروش آن نیز از شیوه های متفاوتی استفاده می کند.

صادرات چرم گاوی به دلیل کیفیت بالایی که دارد افزون بر سایر نقاط داخلی به برخی از کشورهای خارجی همسایه اند انجام می گیرد و کیفیت بالا تا همواره موجب افزایش میزان صادرات شده و این عامل سبب ایجاد انگیزه برای تولید آن در کیفیت محبوب تر شده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید