ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

توزیع انواع چرم گاوی طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید چرم گاوی طرح دارمرکز خرید چرم گاوی طرح دار

چرم گاوی طرح دار چیست ؟ چه ویژگی هایی دارد؟

انواع چرم گاوی را تولید کنندگان در دسترس خریداران قرار می دهند و برای هر کدام از این محصولات می توان ویژگی های خاصی را معرفی کرد. انواع چرم گاوی طرح دار از طریق خدمات آنلاین توزیع می گردد. با این وجود خریداران در کمترین زمان ممکن می توانند بهترین ها را تهیه کنند و لازم به ذکر است که توزیع اینترنتی به صورت عمده می باشد که تغییرات چشمگیری را در نرخ شان ایجاد می نماید.

توزیع انواع چرم گاوی طرح دار

مراحل تولید چرم گاوی طرح دار

مراحل تولید چرم گاوی طرح دار می دانیم که در بازار کشور ما انواع مختلف چرم ها به فروش گذاشته می شود و پرمصرف ترین آنها چرم گاوی می باشد که در نمونه های ساده و طرح دار ارائه می گردند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. در ادامه مطلب جهت آشنایی بیشتر می خواهیم مراحل تولید چرم گاوی طرح دار را ذکر کنیم که به قرار زیر است:

  1. خیساندن و شست و شو: در این مرحله پوست ها را داخل حوض هایی از آب می اندازند تا خون و مواد نگهدارنده ای که به آنها اضافه شده جدا شود.
  2. آهک دهی: این مرحله برای سست کردن ریشه مو ها می باشد
  3. لش زدایی: برای حذف بافت های اضافی از روی پوست می باشد
  4. موگیری: با کمک دستگاه موگیری انجام می شود
  5. برش چرم: بعد از طی مراحل تولید چرم ها در اندازه های متفاوت برش داده می شوند
  6. رنگ آمیزی چرم: با دو نوع رنگ معدنی و آلی رنگ آمیزی چرم انجام می شود

طی مراحل ذکر شده چرم ها در درجه های کیفی متفاوتی آماده می شوند که با این وجود در رنج قیمتی متفاوتی می توان آنها را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

مرکز خرید چرم گاوی طرح دار

مرکز خرید چرم گاوی طرح دار چرم گاوی طرح دار را با تنوع بسیار می توان خریداری کرد و با این وجود می توان گفت که مشتریان با سلایق مختلف می توانند برای خرید شان اقدام کنند. محصولات مورد نظر توسط شرکت های متعددی آماده می شوند که با این وجود از ویزگی های خاص و منحصر به فردشان می توان گفت که نعیین کننده قیمت شان می باشند.

برای خرید چرم طرح دار در بازار به طرق مختلفی می توان اقدام کرد که بهترین آن خرید آنلاین است که در دنیای پیشرفته امروز کار را برای خریداران آسان کرده و افراد با صرف کمترین زمان و هزینه می توانند آنها را تهیه کنند. مراکز خرید نیز به صورت آنلاین ارائه خدمات می کنند و روند خرید را آسان می نمایند. تولید چرم طرح دار در شرکت های ایرانی در شهر های مختلفی اعمال می گردد و از این موارد می توان به تولیدات عمده در شهر تبریز اشاره نمود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید