ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

توزیع کننده عمده چرم گاوی با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات جامع درباره مشخصات چرم طبیعیفروش فوق العاده چرم گاوی با کیفیت

چرم گاوی با کیفیت از پوست گاو تهیه شده که طی مراحلی دباغی و پرداخته شده و به چرم تبدیل می شود. این نوع از چرم بسیار ارزشمند بوده و دارای کیفیت و دوام بیشتری نسبت به انواع چرم های دیگر می باشد. از چرم گاوی برای تهیه انواع کفش کیف پالتو و کمربند استفاده می شود.

از حدود هزاران سال پیش مردم از پوست حیوانات برای تهیه لوازم و لباس استفاده می کردند اما بعد ها این پوست فراوری شده و چرم تهیه شد که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی خارق‌العاده ای دارد.

توزیع کننده عمده چرم گاوی با کیفیت

اطلاعات جامع درباره مشخصات چرم طبیعی

اطلاعات جامع درباره مشخصات چرم گاوی با کیفیت چرم گاوی با کیفیت در مقایسه با انواع چرم های دیگر دارای دوام و کیفیت بالاتری بوده و به سادگی ترک نمی خورد و نمی شکند. چرم گاوی دارای انعطاف مناسب بوده و به کار بردن آن در انواع لباس ها باعث ایجاد راحتی در لباس میشود و پوشیدن آن راحت تر می باشد.

چرم گاوی در مقابل رطوبت بسیار مقاوم بوده و به همین جهت استفاده از آن برای بارانی بسیار پر کاربرد می باشد، همچنین نسبت به گرما و سرما نیز بسیار بادوام بوده و به راحتی می توان در مقابل نور و سرما از آن استفاده کرد بدون اینکه کیفیت آن از بین برود.

چرم گاوی دارای ضخامت بالاتری نسبت به انواع چرم ها می باشد و به همین دلیل استفاده از آن برای دوخت کیف و کفش بسیار مناسب می باشد در واقع می‌توان گفت چرم‌ گاوی با کیفیت مناسب ترین چرم برای دوخت انواع لباس ها و وسایل مورد نیاز می باشد و همچنین چرم گاوی با کیفیت به علت دارا بودن ضخامت زیاد امکان ایجاد انواع طرح ها بر روی آن به راحتی میسر بوده و امکان پذیر می باشد.

چرم گاوی بسیار ارزشمند بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد و به همین دلیل استفاده از چرم گاوی بسیار توصیه می گردد.

فروش فوق العاده چرم گاوی با کیفیت

فروش فوق العاده چرم گاوی با کیفیت همانگونه که از خواص و ویژگی های چرم گاوی گفته شد استفاده از آن بسیار مناسب بوده و پیشنهاد می گردد.این ساعت یکی از ارائه کنندگان چرم گاوی با کیفیت بسیار بالا و مرغوب می باشد که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد مشتریان و علاقه مندان عزیز به خرید چرم گاوی فوق العاده با دوام و اعلا می توانند به این سایت مراجعه کرده و خریداری نمایند و با یکبار خرید مشتری دائمی این سایت شوند.

فروش چرم در این سایت به صورت عمده انجام گرفته و امکان ارسال به سراسر کشور موجود می باشد. این سایت توزیع کننده چرم با کیفیت با قیمت بسیار مناسب می باشد و هدف این سایت ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید