ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

توزیع کنندگان بهترین چرم گاوی مشکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت ترک خوردن چرم طبیعی چیست؟مراکز عرضه چرم گاوی مشکی

چرم گاوی مشکی در اندازه ها و ابعاد گوناگون در بازار وجود دارد، از این نوع چرم در تهیه ی انواع کیف از جمله کیف دستی، کیف اداری، کیف پول، مچ بند، دسته ی ساعت، کفش، کمربند و غیره استفاده می شود که همه ی تولید کنندگان چرم مشکی گاوی سعی در توزیع چرم باکیفیت و مرغوبیت بالا بدون سوراخ و زدگی می باشند.

توزیع کنندگان بهترین چرم گاوی مشکی

علت ترک خوردن چرم طبیعی چیست؟

علت ترک خوردن چرم گاوی چیست؟ در بازار چرم های گوناگون در اندازه های مختلف توزیع می شوند که از جمله این اندازه ها می توان به چهار تا دوازده فوت اشاره نمود و با ضخامت بیست میلی متر را می توان از تولیدکنندگان چرم تهیه نمود.

بهترین انتخاب چرم برای تهیه ی کیف چرم رنگ مشکی آن می باشد زیرا با اکثر سلیقه ها مطابقت دارد، به اکثر تیپ ها و مدل های کفش می آید، قابلیت بهتر در طرح های کوچک و بزرگ را دارد، آسیب پذیری کمتری دارد، طرح های متنوع تری را شامل می شود و به راحتی قابل انعطاف و شکل پذیر می باشد.

گاهی اوقات افراد از وسایل چرمی که خرید می کنند از ترک خوردن آن گله می کنند که علت ترک خوردن چرم گاوی عبارتند از: الیاف درون سطح چرم به علت اینکه مواد روغنی خود را از دست می دهند به مرور زمان خشک شده و در اثر سائیدگی دچار ترک می شوند.

همچنین چنانچه چرم گاوی به طور مداوم در برابر اشعه ی خورشید قرار بگیرد به علت وجود تابش های ماوراء بنفش نیز باعث ترک خوردگی در سطح آن می شود که برای جلوگیری از این کار بهتر است وسایل چرمی بطور مداوم با استفاده از واکس ها و روغن های نرم کننده مدام تمیز شوند تا سطح آن همیشه نرم و روغنی باقی بماند.

همینطور در برخی از واکس ها و روغن های نرم کننده از مواد ضد آفتاب استفاده شده است که می توان با استفاده از آنها سطح چرم را علاوه بر ترک خوردگی از آفتاب سوختگی نیز محافظت نمود.

مراکز عرضه چرم گاوی مشکی

مراکز عرضه چرم گاوی مشکی از دیرباز استفاده از پوست حیوانات بخصوص گاو از اهیمت بالایی بخاطر کیفیت مرسوم می باشد و در همین راستا مراکزی در کشور وجود دارند که نسبت به عرضه چرم صنعتی اقدام می کنند و نمایندگی های فروش در سراسر کشور وجود دارد.

با دسترسی اکثریت به شبکه های اینترنتی و راه اندازی فروشگاه های آنلاین انتخاب برای همگان راحت تر شده و می توانند با جستجو در اینترنت از بهترین نوع چرم مشکی گاوی و قیمت آن اطلاعات لازم را به دست آورده و نسبت به ثبت سفارش آن اقدام نمایند و در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید