ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولیدکننده چرم طبیعی شرانگ گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چرم طبیعی شرانگ گاویمراکز پخش چرم طبیعی شرانگ گاوی

تولید کننده چرم طبیعی گاوی از بهترین نوع چرم های طبیعی برای تولید این کالا استفاده می ‌کند. این تولید کننده ها کیفیت را اولویت اصلی کار خود قرار دادند و سعی می کنند که محصولات تولید شده خود را با کیفیت بسیار بالایی به فروش برسانند و همچنین مراکز زیادی در کشور ما در کار تولید چرم شرانگ می باشند. تولید کننده چرم طبیعی شرانگ گاوی، محدود به یک مکتن خاصی نیست و فعالیت آن ها گسترده است.

تولیدکننده چرم طبیعی شرانگ گاوی

مشخصات چرم طبیعی شرانگ گاوی

مشخصات چرم طبیعی شرانگ گاوی چرم طبیعی شرانگ گاوی چرم طبیعی است که کاملاً بافت طبیعی خود را حفظ کرده و شکل واقعی خود را از دست نداده است. اما با روش های مخصوص و دستگاههای مخصوص نوعی چاپ بر روی آنها اعمال شده است. در حالت کلی شرانگ به معنی نوعی چاپ و نقش است که بر روی چرم ها اعمال می‌ شود/ از مهمترین ویژگی ها و مشخصات چرم طبیعی گاوی می ‌توان:

  • بافت دانه دانه یا سنگی آنها را نام برد.
  • چرم طبیعی گاوی علت اینکه هیچ گونه عملیاتی روی آنها انجام نشده است عمر طولانی تری دارد و بسیار با کیفیت هستند.
  • چرم طبیعی شرانگ گاوی نمای زیبایی دارد که از آنها برای تولید کالاهای مختلف استفاده می ‌شود.
  • از دیگر مشخصات چرم طبیعی شرانگ گاوی می توان مقاومت بالای این چرم ها را نیز نام برد.

چرم طبیعی شرانگ گاوی برای تولید محصولاتی مانند کیف و کفش و کمربند نیز استفاده می ‌شود و طراحی منحصر به فردی که چرم طبیعی گاوی دارد برای تولید روکش اتومبیل های لوکس و روکش مبلمان نیز از آن ها استفاده می شود. تنوع بسیار بالایی در چرم طبیعی وجود دارد.

مراکز پخش چرم طبیعی شرانگ گاوی

مراکز پخش چرم طبیعی شرانگ گاوی کشور ما یکی از کشورهای قدرتمند در زمینه ی تولید چرم شرانگ است. چرم شرانگ یکی از مدل‌ های چرم طبیعی است که کاملا در آنها چرم طبیعی گاوی حالت خود را حفظ کرده و بافت خود را از دست نداده است. اما دارای نقش و نگارهای مختلفی است که مراکز زیادی در ایران در کار پخش چرم شرانگ می باشند.

این مراکز پخش به صورت عمده و هم به صورت تکی فعالیت می ‌کنند و افراد می‌ توانند متناسب با نیازی که دارند، چرم مورد نظر خود را خریداری کرده و استفاده نمایند . پخش چرم شرانگ اگر به صورت عمده انجام بگیرد با قیمت پایین تری این اتفاق می ‌افتد و افراد می توانند مقدار زیادی از این چرم را خریداری و استفاده نمایند.

در مراکز پخش چرم طبیعی شرانگ گاوی این نوع چرم ها وجود دارند که تنوع بسیار بالایی نیز دارند و در تولید کالاهای مختلفی می توان از چرم شرانگ که یکی از بهترین انواع چرم ها است استفاده شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید