ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولیدکنندگان چرم گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین ویژگی چرم اصلخرید انواع چرم گاوی صادراتی

تولید کنندگان مختلفی در حوزه تولید چرم گاوی صادراتی فعال می باشند، و به خوبی نیاز بازار داخلی را تامین می نمایند، علاوه بر این شاهد فروش چرم گاوی و عرضه آن به دیگر بازار های دنیا هم هستیم. به همین دلیل صادرات چرم در دسته فعالیت های اقتصادی سودآور برای کشورمان محسوب می گردد.

تولیدکنندگان چرم گاوی صادراتی

مهم ترین ویژگی چرم اصل

مهم ترین ویژگی چرم گاوی اصل ورق های چرم گاوی صادراتی دارای انواع مختلفی می باشند که کاربرد بسیاری در صنایع مختلفی دارد و امروزه جایگاه ویژه ای را در این صنایع به خود اختصاص داده است، از جمله این صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع کیف و کفش
  • تولید کمربند
  • مبل سازی
  • صنعت تولید پوشاک
  • روکش صندلی خودرو

دباغی شدن اولین و مهم ترین مرحله تبدیل پوست به چرم گاوی صادراتی می باشد. این مرحله بدان دلیل انجام می گیرد که هر گونه چربی و مو های اضافی بر سطح پوست زدوده شود و ما برای تولید چرم ورش هایی یکدست داشته باشیم.

امروزه به دلیل تنوع در تولید، حتی شاهد چرم گاوی صادراتی در رنگبندی های مختلفی هستیم، به این صورت که این چرم ها یک مرحله اضافه تر را برای رنگرزی طی می کنند.

در مرحله بعد نیاز است موهای سطح پوست را به کمک اضافه کردن ماده ای از بین برد تا برای ورود به مرحله نهایی سطحی یک دست داشته باشد. پس از طی شدن این مراحل و تبدیل به چرم شدن نیاز است در ضخامت های دلخواه برش داده شود، انواع چرم گاوی از دامنه رنگی بیشتری برخوردار هستند اما به منظور بالا بردن این طیف رنگی، مرحله رنگ آمیزی را توسط رنگ های مخصوص را طی می نمایند.

توجه داشته باشید که چرم های طبیعی دارای شناسنامه هستند که به صورت مستقیم روی چرم ثبت شده است و در نهایت این محصول در حجم زیادی تولید و روانه بازار داخلی و خارجی می گردند.

خرید انواع چرم گاوی صادراتی

خرید انواع چرم گاوی صادراتی همانطور که اشاره شد امروزه چرم گاوی صادراتی جزو مواد اولیه ای محسوب می شوند که در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارند، که به عنوان روکش های جذابی وشیکی محسوب می شوند که جذابیت محصول را دو چندان می کند.

قطعا برای خرید چرم گاوی صادراتی، انتخاب عرضه کننده ای که به عنوان پخش چرم گاوی شناخته شده باشد، اولین و مهم ترین قدم می باشد. به همین منظور اگر قصد خرید چرم طبیعی را دارید نیاز است عرضه کننده ای را انتخاب کنید که به صورت تخصصی ورق های چرم طبیعی را تولید و یا عرضه می کند.

به منظور تسهیل در سفارش چرم گاوی اصل فرصتی فراهم کردیم تا بتوانید این محصول را از طریق همین سایت خریداری کنید و این محصول را به قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

  • تبلیغات:
  1. رازهای چرخه گوگرد
  2. فواید چرم
  3. تمامی چیزهایی که می بینیم موجودات فضایی هستند!!
  4. چگونه از بیماری دیسک کمر جلوگیری کنیم
مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید