ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولیدی بزرگ چرم فلوتر گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصه مهم چرم فلوتر گاویقیمت روز چرم فلوتر گاوی

چرم فلوتر گاوی حاصل فرآیند قرار دادن چرم دباغی شده به مدت ۲۴ ساعت در محلول شیمیایی خاص می باشد که باعث ایجاد تغییراتی در بافت آن می شود و کاربرد بسیار زیادتری خواهد داشت. تولیدی بزرگ این چرم اقدام به ارائه این محصول در ابعاد و ضخامت های گوناگون به بازار چرم کشور کرده است و خریداران می ‌توانند با نازلترین قیمت این محصول را از تولیدی آن خریداری کنند.

تولیدی بزرگ چرم فلوتر گاوی

مشخصه مهم چرم فلوتر گاوی

مشخصه مهم چرم فلوتر گاوی

مهمترین مشخصه چرم فلوتر گاوی نرمی و انعطاف پذیری آن است. قرار دادن پوست دباغی شده در محلول های شیمیایی خاص باعث می‌شود که الیاف موجود در چرم انعطاف پذیرتر و سطح چرم از صافی قابل توجهی برخوردار بوده و برجستگی‌های آن نیز ملایم باشند.

این چرم نسبت به ساییدگی و خراش بسیار مقاوم است و به دلیل برجستگی های ملایم در تولید محصولات به اصطلاح کژوال یا راحت مورد استفاده قرار می گیرد.

از این چرم می ‌توان در تهیه محصولاتی مانند کیف، روکش مبلمان، کفش، دستکش و کمربند مورد استفاده می شود و محصول تولید شده از درخشندگی و لطافت خاصی برخوردار خواهد بود.

این نوع چرم نسبت به آب عایق بوده و بهترین و زیباترین انواع کفش های براق را می ‌توان از این چرم به دست آورد. علاوه بر این تنوع رنگی در این چرم فلوتر گاوی بسیار زیاد است و بنابراین می ‌توان محصولات رنگی زیادی را با آن تولید کرد که در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب دچار رنگ پریدگی نگردند.

قیمت روز چرم فلوتر گاوی

قیمت روز چرم فلوتر گاوی قیمت چرم فلوتر گاوی متاثر از عوامل مختلفی از جمله میزان عرضه آن در بازار است علاوه بر این کیفیت چرم از نظر ضخامت و سلامت آن می ‌تواند بر قیمت روز محصولات تأثیرگذار باشد.

برای اطلاع از قیمت روز این چرم می ‌توان با شرکت تولیدی این محصول به صورت مستقیم و بی واسطه از طریق همین وب سایت ارتباط برقرار کرد و قیمت انواع مختلف این چرم را به دست آورد.

در صفحه اول این سایت لینک شبکه های اجتماعی تولید کننده این چرم آورده شده است و خریداران عمده می توانند با کلیک بر روی آنها به صورت آنلاین با آنها صحبت نمایند و اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت روز و مشخصات این چرم گاوی را کسب کنند.

همچنین امکان اطلاع از قیمت روز این چرم از طریق برقراری ارتباط تلفنی نیز امکان پذیر است. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز چرم فلوتر نیاز به مراجعه حضوری به دفتر فروش شرکت نبوده و از روش های بسیار ساده و ارزان قیمت بالا می ‌توان همه اطلاعات در مورد این محصول و قیمت آن را به دست آورد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید