ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولیدی چرم گاوی اشبالت | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

این‌ چرم چگونه تولید میشود؟خرید عمده از تولیدی چرم گاوی اشبالت
تولیدی چرم گاوی اشبالت

تولیدی چرم گاوی اشبالت چرم خود را در رنگ بندی مختلف عرضه می کند. همانطور که میدانید چرم اشبالت سطح صافی ندارد به صورت سطح پرزدار تولید شده است. چرم گاوی اشبالت ضخامت بالایی دارد بنابراین استحکام و عمر طولانی تری خواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با تولید این چرم آشنا کنیم.تولیدی چرم گاوی اشبالت

این‌ چرم چگونه تولید میشود؟

چرم گاوی اشبالت در تولیدی چرم گاوی دو نوع است به دو مدل تولید می شود.

 

چرم اشبالت طبیعی: این چند کیفیت بالایی دارد ضخیم است و جنس آن از استحکام بالایی برخوردار است. دباغی آن با کیفیت بسیار بالایی انجام می‌شود و در رنگبندی مختلفی قابل ارائه است. و نکته ای برای افرادی که فکر می کنند از لحاظ کیفیت با نبوک برابری می کنند و خدمت شما برسانیم که چرم گاوی نبوک از چرم گاوی اشبالت کیفیت بالاتری دارد.

 

چرم اشبالت آستری: این‌ چرم مخصوص آستر در کفش و… قابل استفاده است. برای همین به آن چرم آستری میگویند. این چرم را از لایه پایین پوست گاو تولید می کنند. ضخامت این چرم حدود ۱۱ میل است.

 

پس هنگام خرید یا سفارش تولیدی چرم گاوی اشبالت حتماً به این دقت کنید و به عرضه کننده کاملاً اطلاعات کامل دهید که چه نوع چرمی را برای چه کاری می خواهید استفاده کنید. برای بعضی از کارها چرم گاوی اشبالت ضخیم مورد نیاز است و برای بعضی از کارها چرم‌ گاوی در ضخامت عادی مورد نیاز است پس حتما به این نکات مهم دقت کنید.تولیدی چرم گاوی اشبالت

خرید عمده از تولیدی چرم گاوی اشبالت

باید بدانید که بیشترین مصرف جهانی و در کشور ما از چرم گاوی، نوع اشبالت آن است. با استفاده از این چرم می‌توان انواع اکسسوری های چرمی و یا نوعی از کیف ها را تولید کرد. البته مدل آستری آن هم وجود دارد که برای آستر کفش های عادی و برای کفشهای ایمنی هم کاربرد خوبی دارد.

بیشترین رنگی که برای آستر کفش ها استفاده میشود رنگ های قهوه ای عسلی و مشکی هستند.

 

حال شما اگر نیاز به رنگ خاصی و نوع خاصی از چرم اشبالت را دارید ما می توانیم آن را به صورت عادی و حتی برای آستر کفش ها هم تولید کنیم. مهم نیاز شما است و نیاز خودتان را با گرفتن مشاوره رایگان از شرکت ما برطرف کنید ما حتماً در تولیدی چرم گاوی اشبالت شما را یاری خواهیم کرد.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید