ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولیدی چرم گاوی | خرید بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای چرم و خرید بدون واسطه آنچرم گاوی چند نوع است؟آشنایی با انواع چرم گاویخرید چرم گاوی عمده بصورت مستقیم و بدون واسطهتولیدی چرم گاوی در تهرانسفارش چرم از تولیدی چرم گاوینحوه فروش چرم طبیعی توسط شرکت ماخرید بدون واسطه از تولیدی چرم گاویبزرگترین عمده فروشی اینترنتی چرم طبیعی در ایراننمایندگی پخش مستقیم چرم گاوی در کشور ایران
تولیدی چرم گاوی

چرم گاوی بالاترین آمار مصرف چرم در جهان را به خود اختصاص داده  است. ماده اولیه این نوع از چرم، پوست گاو است. حجم بالای تولید ماده اولیه چرم گاوی منجر به افزایش تعداد تولید کننده های چرم گاوی شده است. در تولیدی چرم گاوی انواع چرم های گاوی با رنگ و مدل های مختلف تولید و عرضه می شود. خرید مستقیم چرم از تولیدی چرم گاوی دارای محاسن بی شماری است که از جمله آن حذف واسطه ها است. با حذف واسطه ها می توان اقدام به خرید با صرفه کرد زیرا قیمت نهایی محصول ارزانتر تمام می شود.

تولید کننده های چرم گاوی تمام تلاش خود را مبنی بر عرضه جنس با کیفیت می کنند اما با توجه به اینکه تمایز چرم مصنوعی از طبیعی کار تخصصی است، بسیاری در خرید چرم گاوی دچار تردید می شوند. در زیر راهکارهایی برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی ارائه می شود که در هنگام خرید می تواند مفید واقع شود:
  1. بوی چرم طبیعی متمایز از چرم مصنوعی است.
  2. پشت چرم طبیعی پرزدار و پشت چرم مصنوعی از نخ تشکیل شده است.
  3. ضخامت چرم طبیعی در مقایسه با مصنوعی متغیرتر است.
  4. چرم طبیعی نرم تر از چرم مصنوعی است.

خرید بدون واسط از تولیدی چرم گاوی

مزایای چرم و خرید بدون واسطه آن

آنچه سبب متمایز شدن چرم گاوی از سایر محصولات چرمی شده است، مقاومت بالای آن است. ساختار متراکم این چرم سبب شده است که دوام محصولات حاصل از آن بسیار بالا باشد به همین دلیل افرادی که ماندگاری محصول برایشان در اولویت قرار دارد، از چرم گاوی استفاده می کنند. چرم گاوی ضخامت بالایی دارد به همین دلیل استفاده از آن برای پوشاک محبوبیت بسیاری پیدا کرده است زیرا در فصول سرد می تواند از نفوذ سرما جلوگیری کند. با توجه به متنوع بودن قیمت چرم گاوی لازم است که خرید این چرم محبوب از تولیدی چرم گاوی صورت گیرد زیرا خرید بدون واسطه می تواند موجب صرفه جویی در هزینه ها شود.

تولیدی چرم گاوی

چرم گاوی چند نوع است؟

در تولیدی چرم گاوی انواع چرم های گاوی عرضه می شود تا مشتریان بر حسب نیاز خود بتوانند اقدام به خرید کنند. چرم های گاوی انواع مختلفی دارند که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود.

باید توجه کنید که چرم های گاوی به موارد ذکر شده در زیر محدود نمی شود. چرم گاوی ناپا، شرانگ، الگانت و … از انواع دیگر این نوع چرم است که تولیدی چرم گاوی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تولیدی چرم گاوی

آشنایی با انواع چرم گاوی

  1. چرم گاوی خام: چرم گاوی خام به چرمی گفته می شود که تمامی مراحل دباغی را پشت سر گذاشته است. یعنی ویژگی های این نوع از چرم به پوست گاو نزدیکتر است زیرا کمترین تغییرات بر روی آن اعمال شده است.
  2. چرم گاوی صادراتی: چرم گاو صادراتی دارای کیفیت بالایی است زیرا این نوع از چرم بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شود و مخصوص صادرات است. تنوع رنگ و مدل چرم گاو صادراتی بسیار بالا است.
  3. چرم گاوی هورس: گاهی برای لایه خارجی چرم از یک نوع واکس استفاده می شود. این واکس موجب می شود که سطح خارجی آن حالتی پرزدار، مخملی و نرم پیدا کند. چرمی که سطح آن از حالت صاف به مخملی تغییر پیدا کرده است را چرم هورس می گویند.
  4. چرم گاوی اشبالت: ضخامت پوست گاو بسیار زیاد است به همین دلیل این چرم به چندین بخش تقسیم می شود. قسمت پایین چرم گاو را چرم اشبالت می گویند. این بخش از چرم بعد از جداسازی صیقل داده می شود تا حالت مخملی پیدا کند. چرم اشبالت ضخامت متنوع بین ۱ تا ۲ میلیمتر دارد و برای آسترهای کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. چرم گاوی فلوتر: اگر بر روی سطح چرم گاوی طبیعی، چاپ فلوتر اعمال شود آن چرم به چرم گاوی فلوتر تبدیل می شود. استفاده از چاپ فلوتر علاوه بر افزایش زیبایی و تنوع، موجب مستحکم تر شدن آن نیز می شود.
  6. چرم گاوی نبوک: یکی از بهترین چرم های گاوی موجود در بازار نبوک است. این چرم از مرغوبترین و بهترین بخش پوست گاو تهیه می شود به همین دلیل از نظر قیمت از سایر چرم های گاوی گرانتر است. زیبایی و کیفیت این نوع از چرم مثال زدنی است.

تولیدی چرم گاوی

خرید چرم گاوی عمده بصورت مستقیم و بدون واسطه

تولیدی چرم گاوی در جهت رفاه حال مشتریان علاوه بر خرید حضوری بستری را نیز برای خریدهای اینترنتی فراهم کرده است. تولید کنندگان محصولات چرمی برای خرید سریع و ارزان چرم گاوی می توانند اقدام به خرید اینترنتی کنند تا به صورت عمده چرم گاوی مورد نظر خود را از تولید کننده چرم گاوی بدون واسطه تهیه کنند. این نوع خرید ارزان و آسان می تواند موجب سرعت بخشیدن به فرایند معاملات چرم گاوی شود.تولیدی چرم گاوی

تولیدی چرم گاوی در تهران

تهران به دلیل جایگاه خوبی که دارد و این که تولید کنندگان زیادی در این کلانشهر مشغول به تولید هستند و چرمی که در تولید محصولات خودشان استفاده میکنند، چرم‌ گاوی است، باعث شده تا تولیدی های زیادی که مشغول به فعالیت شوند و انواع چرم طبیعی را تولید کنند.

این کارخانه ها کوچک و بزرگ هستند. کارخانه هایی در بین این کارخانه ها وجود دارد که از مواد های خارجی درجه یک و پوست های مرغوب کشتارگاه صنعتی استفاده می کنند. برای همین قیمت‌های بسیار بالایی هم دارند و با قیمت‌های بالا چرم تولید شده خودشان را به بازار عرضه می کنند.

خرید چرم گاوی در کشور ما رونق بسیار زیادی دارد و باید تولیدی چرم گاوی بکوشد تا تولید خودش را افزایش دهد برای اینکه کشور ما جایگاه مناسبی در بازارهای بین المللی از لحاظ چرم طبیعی دارد.

شما می توانید همین الان همکاری خود را با ما آغاز کنید و به صورت مستقیم از کارخانه تولیدکننده چرم طبیعی چرم خودتان را سفارش دهید و ما ارسال آن را برای شما انجام دهیم.تولیدی چرم گاوی

سفارش چرم از تولیدی چرم گاوی

این بستر را برای شما فراهم کردیم و مسیر پیچ و خم دار واسطه‌ ها را از بین بردیم و برای شما یک مسیر مستقیم ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم به صورت مستقیم با مشتری ارتباط داشته باشیم و شما هم به صورت مستقیم با عرضه کننده بدون واسطه یا تولید کننده در ارتباط باشید.

بعضی از تولیدکنندگان در کار خود بسیار حساس هستند و قبلا از واسطه‌ ها خرید خود را انجام می‌دادند. ولی در حال حاضر تصمیم گرفته اند که خرید چرم گاوی خود را از یک کارخانه تولیدی یا یک شرکت بازرگانی که می تواند بدون واسطه به قیمت تولید چرم را عرضه کند، انجام دهند.

ما می توانیم به دو مدل با شما کار کنیم:

  1. شما برای ما نمونه آن چرمی که قبلا از واسطه‌ها خریداری کردید را می فرستید و آن را مورد کاوش و جستجو و بررسی قرار می دهیم و اگر چرمی با این مدل داشتیم، به شما عرضه می کنیم. اگر در تیراژ بالا سفارش داشتید دقیقاً مطابق با آن چرم برای شما تولید را به انجام می‌رسانیم.
  2. شما می توانید با ما تماس بگیرید و تمامی اطلاعات چرم مد نظرتان را به ما بدهید و اگر ما موجود داشتیم برای شما در حد یک جلد به عنوان نمونه ارسال می کنیم و اگر شما تایید کردید، ما همان چرم را در همان کیفیتی که برای شما ارسال کردیم تولید می‌کنیم.

البته خواندن این متن ها برای شما شاید ابهام ایجاد کند که آیا من فقط باید به صورت عمده و در تیراژ های بالاتر از ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ فوت چرم را از بازرگانی چرم‌ آرسس خرید کنم؟ نه به این گونه نیست که شما فکر میکنید. ما در کنار تولید عرضه مستقیم هم داریم و شما میتوانید با خرید حداقل یک بسته چرم طبیعی خرید خود را شرکت ما انجام دهید.تولیدی چرم گاوی

نحوه فروش چرم طبیعی توسط شرکت ما

مادر مقاله‌ های مهم دیگری که داشتیم به طور کامل برای مشتریان باز کردیم که نحوه فروش ما از تولیدی چرم گاوی چگونه است.

در این قسمت می خواهیم برای شما بیان کنیم که شما هم اطلاع داشته باشید که ما جدیداً به مسیر و به یک فکر جدید رسیده ایم که بتوانیم یک تحول اساسی در فروش چرم طبیعی در کشور ایران و در بازارهای صادراتی ایجاد کنیم.

ما این کار را جدیداً آغاز کرده‌ایم و استارت این نحوه فروش را زده ایم و جواب مثبت زیادی را از مشتریان خود دریافت کرده‌ایم. برای اینکه در کشور ما ایران واسطه ها باعث می شدند تا بعضی از تولیدکنندگان به مشکلات زیادی برخورد کنند، ما اول هدف خودمان را بر روی بازارهای خارجی نگذاشتیم و برای بازار داخلی برنامه ریزی کردیم.

برنام ریزی ما برای بازار داخل، نیاز به حمایت تولیدکنندگان دارد و ما در حال حاضر از طرف برخی از تولیدکنندگان حمایت شده ایم و نیاز به حمایت شما هم داریم. لطفاً از یک عرضه کننده بدون واسطه حمایت کنید. بلکه خواهید توانست سودهای بسیار زیادی از خریدی که از این عرضه کننده انجام میدهید کنید.تولیدی چرم گاوی

خرید بدون واسطه از تولیدی چرم گاوی

در قسمت بالا که به شما نحوه فروش خودمان را گفتیم، شما باید همت کنید و حتی یک بار هم که شده ریسک خرید چرم طبیعی از تولیدی چرم گاوی را کنید.

ما در حال حاضر جایگاه مناسبی را در بین تولید کنندگان چرم طبیعی داریم و تمامی چرم هایی که به مشتریان و به شما که در حال خواندن این مقاله هستید ارائه می دهیم، همگی به قیمت تولید هستند و بدون واسطه به شما عرضه می شوند.

دنیای بدون اینترنت را یک لحظه تصور کنید. در این دنیا خرید چرم گاوی و خرید چرم طبیعی توسط شما باید از واسطه ها انجام میگرفت و دیگر شما نمی توانستید مستقیم به شرکت های بازرگانی مراجعه کنید.

این شرکت ها پخش خود را به فروشگاه های چرم فروشی و دیگر همکاران خود داشتند و به دنبال راهی بودند تا بتوانند همگی را آگاه کنند تا از واسطه‌ ها خرید خود را انجام ندهند و به یک شرکت بدون واسطه مراجعه کنند. از وقتی اینترنت به وجود آمد و در کشور ما فروش عمده چرم در اینترنت رواج یافت. شرکت های بازرگانی زیادی وارد اینترنت شدند و چرم ها را با قیمت تولید به مشتریان عرضه کردند.تولیدی چرم گاوی

بزرگترین عمده فروشی اینترنتی چرم طبیعی در ایران

ما یکی از شرکت‌های بدون واسطه عمده فروش چرم طبیعی هستیم که به صورت اینترنتی وارد فروش چرم شده‌ایم.

در چند سال تجربه، چیزی را دیدیم که در حال حاضر در اینترنت کمبود آن را شما می‌بینید و این وجود یک مشاوره رایگان در خرید چرم طبیعی برای شما است.

ما این کار را برای شما کردیم و یک فرد متخصص در زمینه چرم طبیعی و به‌ خصوص چرم گاوی را برای شما قرار دادیم تا بتوانید به صورت رایگان و ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما مشتریان عزیز باشد.

برای سفارش تولید از تولیدی چرم گاوی هم باید با مشاوره فروش ما ارتباط برقرار کنید. برای اینکه در کنار اینکه به شما مشاوره رایگان می دهد، به عنوان مدیر فروش مجموعه ما هم شناخته شده است و تمامی کارهای مشاوره و فروش شرکت ما را بر عهده دارد.

پس دیگر نیازی نیست که به افراد غیر متخصص مراجعه کنید و در رابطه با تولید محصول چرمی خودتان بپرسید، بلکه ما مشاوره رایگان برای شما گذاشته ایم و شما می توانید به راحتی با یک تماس و صحبت با مشاور مجموعه ما به چرم مناسب مخصوص محصول تان دست پیدا کنید و آن را بخرید.تولیدی چرم گاوی

نمایندگی پخش مستقیم چرم گاوی در کشور ایران

ما با استفاده از شیوه ها و روش هایی که در این سال ها امتحان کرده ایم، آزمون و خطای خود را به اتمام رسانده ایم و الان در مرحله رشد و پیشرفت هستیم.

تولیدی چرم گاوی می‌کوشد تا تمامی چرم های خود را در هر طرح و هر رنگی در اینترنت عرضه کند و با قیمتهای بسیار خوب و رقابتی به عرضه آن بپردازد.

ما یکی از شرکت‌های بزرگ پخش مستقیم و انواع چرم طبیعی در کشور ایران هستیم و در قسمت‌های بالا به شما گفتیم که برای صادرات هم برنامه‌ ریزی‌ هایی انجام داده‌ایم و در حال مذاکره با مشتریان خارجی هم هستیم ولی تمام اهداف ما و تمام هدف گذاری ما فعلاً بر روی بازار داخل کشور است.

ما می‌خواهیم کاری کنیم که واسطه ها، حضور آنها کمتر شود و شما دیگر ترس نداشته باشید که از واسطه خرید خود را انجام دهید و مشکلات بدی برای شما ایجاد شود.

 

ما به دو روش چرم ها را به شما عرضه میکنیم:

  1. در روش اول، چرمی که درخواست داده باشید را از انبار مرکزی شرکت خودمان برای شما ارسال می کنیم.
  2. روش دوم به اینگونه است که اگر آن چرم را در تیراژ بالا درخواست دادید و ما موجودی انبار مان به آن حد نرسید، می‌توانید با یک پیش پرداخت سفارش تولید چرم را در کیفیتی که میخواهید ثبت کنید.

البته عوامل بسیار زیادی وجود دارد که تولید و فروش چرم گاوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شما باید برای آنها با ما تماس بگیرید و برای دریافت قیمت چرم گاوی هم با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید