ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولیدی چرم گاوی مبلی | فروش عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی پخش چرم طبیعی در ایرانعرضه مستقیم از تولیدی چرم گاوی مبلیقیمت تولیدی چرم گاوی مبلی به صورت متریخرید عمده از تولیدی چرم گاوی مبلی در ایران
تولیدی چرم گاوی مبلی

کارگاه های تولیدی چرم گاوی مبلی در سراسر کشور ایران و البته در شهرهای مختلفی در ایران مشغول به فعالیت هستند. زیرا مشکلی از نظر تامین پوست وجود ندارد و این به دلیل وجود دامپروری در کل ایران است. بهترین چرمی که برای تولید مبل میتوان استفاده کرد بدون شک چرم‌ گاوی است. چون بعد از تولید مبل توسط چرم طبیعی، ظاهری لوکس و بسیار خاص و شیک را به مبل می دهد.تولیدی چرم گاوی مبلی

نمایندگی پخش چرم طبیعی در ایران

کارخانه‌های بزرگ و معتبری در حال تولید چرم گاوی مبلی به صورت عمده در تیراژهای بسیار زیادی هستند. این کارخانه ها نماینده اینترنتی دارند و یا فروش چرم گاوی مبلی را به بازرگانی های معتبری که در اینترنت مشغول به فعالیت هستند می‌سپارند.

ما نمایندگی پخش چرم گاوی مبلی با کیفیت بسیار بالا در ایران هستیم و می توانیم بهترین مدل چرم گاوی طبیعی را برای شما به ارمغان آوریم.

چون شما برای خرید چرم مبلی از تولیدی چرم گاوی مبلی فقط باید به بازرگانی مراجعه کنید که بتوانید قبل از آن طرح و مدل های چرم را ببینید و بعد تصمیم خودتان را برای خرید یا سفارش تولید آن چرم بدهید. ما همیشه در خدمت شما هستیم تا بتوانید بهترین چرم گاوی مبلی را برای خرید عمده خودتان انتخاب کنید. برای دیدن قیمت همیشه باید از مشاوره فروش مجموعه قیمت بگیرید زیرا قیمت ها همیشه در حال تغییر و نوسان هستند.تولیدی چرم گاوی مبلی

عرضه مستقیم از تولیدی چرم گاوی مبلی

چرم طبیعی که از پوست گاو تهیه و فرآوری شده وقتی که برای تولید مبل استفاده شود زیبایی بسیار خاصی را به آن می دهد و باعث می شود تا منزل و دکوراسیون خانه شما بسیار زیبا و جذاب شود و یک حس لاکچری بودن هم برای منازل شما ایجاد می کند.

مراحل تولید مبل چرمی زیاد سخت نیست و می توان آن را به راحتی تولید کرد و سودهای بسیار بالایی از تولید آن برد برای همین افراد زیادی به تولید مبلمان چرم طبیعی روی آورده اند.

اکثر تولید کنندگان بزرگی که در حال تولید مبلمان هستند چرم های خود را از تولیدی چرم گاوی مبلی خریداری می کنند و خرید های خودشان را همیشه به صورت بدون واسطه انجام می دهند از این رو برای افرادی که جدید وارد حوزه تولید مبلمان شده‌اند بازرگانی هایی در اینترنت و به صورت حضوری تاسیس شده اند که کار فروش مستقیم چرم گاوی مبلی از درب کارخانه را برعهده دارند.

شما می توانید با قیمت بسیار پایین تر از فروشگاه ها و مغازه های چرم فروشی و بسیاری از عرضه‌کنندگان چرم مدنظر خودتان را خریداری کنید.تولیدی چرم گاوی مبلی

قیمت تولیدی چرم گاوی مبلی به صورت متری

البته که مبنای قیمت گذاری چرم طبیعی و کلاً انواع چرم های گاوی به صورت فوتاژ و کیلویی است. ولی برای چرم مبلی گاوی به صورت متری هم فروش انجام میشود. قیمت فروش متری گاوی مبلی بر اساس کیفیتی که شما میخواهید به شما داده می شود

قیمت در هر سورت متفاوت است، و شما باید نوع چرم و کیفیتی که مد نظرتان است را به ما اعلام کنید. به طور کلی چرم‌ گاوی در برابر کشیده شدن مقاومت زیادی نشان می دهد و بهترین چرم برای تولید مبلمان چرم طبیعی است و شما تولید کنندگان دغدغه واسطه ها را نداشته باشید‌. ما با حذف تمامی واسطه ها در حال فروش چرم گاوی مبلی به صورت متری حتی هستیم.

 البته در بعضی از مواقع فروش متری به اتمام می‌رسد و فروش فقط به صورت فوتاژ و کیلویی انجام می‌شود. ولی عمده فروش به صورت فوتاژ یا همان پا انجام می‌شود.

تولیدی چرم گاوی مبلی

خرید عمده از تولیدی چرم گاوی مبلی در ایران

ایرانیان از ۳ هزار سال پیش همیشه تلاش کرده اند تا چرم با کیفیتی را تولید کنند. در آثار باستانی ایران می توانید مشاهده کنید که بیشتر پوشاکی که در آن زمان استفاده میشده و وسایلی که ضروری بوده فقط با استفاده از چرم تولید می شده. چون دارای مقاومت بسیار زیادی بوده و آنها برای همین از چرم برای تولید وسایل مورد نیاز خود از آن استفاده لازم را می بردند.

پس بدانید که ایران یکی از تولید کنندگان چرم مبلی با کیفیت است و اگر قصد خرید عمده را دارید باید به نکاتی که در ذیل به شما ارائه می‌کنیم دقت کنید تا بتوانید در خرید چرم  با کیفیت موفق شوید.

 

نکات مهمی که باید در هنگام خرید از تولیدی چرم گاوی مبلی به آن دقت کنید:

 

  1. چرم باید دارای قابلیت کشسانی زیادی باشد یعنی چرم کشش خوبی داشته باشد و پارگی در آن ایجاد نشود.
  2. ضخامت چرم را حتماً دقت کنید که در ضخامت پایین باشد و شما نباید چرم مبلی را در ضخامت های بالا خریداری کنید چون موفق به تولید مبل نخواهید شد.
  3. تولیدی چرم، باید آماده تولید چرم مبلی در رنگبندی مورد نظر شما باشد.
  4. کارخانه چرم گاوی باید برای استفاده در فراوری مبلمان، بتواند چرم ساده، افکتی و طرحدار را به بازار عرضه کند.

برای خرید عمده انواع چرم مبلی با شرکت ما در ارتباط باشید. ما همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم و از درب کارخانه چرم ها را برای شما ارسال میکنیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید