ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید عمده چرم طبیعی گاوی الگانت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاربرد این چرمپخش کننده انبوه چرم طبیعی گاوی الگانت
چرم طبیعی گاوی الگانت

چرم الگانت از پوست گاو یا بز هست که جز چرم های لوکس می باشد و یکی از انواع چرم های طبیعی هست که از لطافت خاصی برخوردار است. تولید عمده چرم طبیعی گاوی الگانت برای ساخت کیف، کفش ، لباس، پالتو، کت، کاپشن، دستکش، انواع رومبلی‏‏‌ها بسیار مناسب است این چرم ارگانیک هست که جلوه شیکی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع چرم با ما تا انتها همراه باشید.

تولید عمده چرم طبیعی گاوی الگانت

بهترین کاربرد این چرم

چرم طبیعی گاوی الگانت یکی از پرمصرف ترین چرم ها الگانت گاوی می باشد و بهترین کاربرد چرم طبیعی گاوی الگانت در ساخت کیف و کفش ،تهیه پالتو ، دستکش ، کاپشن و روکش های مبلمی بکار می رود همچنین در سالن های آمفی تئاتر پوشش درب ها از نوع این چرم می باشد که از بالاترین لایه پوست هست .چرم الگانت چرمی بدون لک هست که پس از جدا شدن عملیات دباغی رنگ آن انجام می شود که سبب زیبا شدن چرم الگانت به مرور زمان می گردد این چرم از آنجایکه تراکم بالایی دارد بنابراین از مقاومت زیادی برخوردار است.

چرم الگانت جز باکیفت ترین چرم طبیعی می باشد این چرم برق ملایم و لطیفی دارد که در مراحل انتهایی چرم اعمال می گردد. چرم های الگانت در ایران به فور تولید می گردند. پخش کننده چرم یکی از مهمترین شغل های رایج در این زمینه هست و افرادی زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند از چرم الگانت طرح دار برای تهیه کیف زنانه استفاده می شود.

پخش کننده انبوه چرم طبیعی گاوی الگانت

چرم طبیعی گاوی الگانت تولید چرم طبیعی از دیرباز مورد توجه افراد قرار گرفته است. چرم طبیعی در درجه بندی های مختلف تولید شده است که هر کدام نرخ های متنوعی دارد که متناسب به نیاز خود می توانید آن را تهیه نمائید. در این فروشگاه اینترنتی که به عنوان پخش کننده انبوه چرم طبیعی گاوی الگانت در سراسر کشور می باشد تمامی اجناس خود را به صورت انبوه و بدون واسطه و با فروش مستقیم و قیمت مناسب عرضه می کند شما مشتریان عزیز در هر کجا که باشید می توانید سفارش خود را ثبت کنید و در اولین فرصت آن را در محل تحویل بگیرید.

با توجه به استقبال زیاد شما عزیزان از این محصولات که سبب ارسال آن به خارج از کشور شده است.چرم های تولید شده در کارخانه دارای استاندارد می باشد که نشان دهنده اطمینان و مرغوبیت کالاست محصولی که سازگار با محیط است . کارشناسان ما در بخش فروش همیشه پاسخگو تاجران و خریداران هستند تا کلیه ابهاماتی که وجود دارد در این زمینه برطرف کنند تا به دام کلاهبرداران و افراد متقلب گرفتار نشوند و دچار ضررهای مالی بزرگتر نشوند برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید