ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید عمده چرم گاوی گیاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دانستنی های جالب درباره چرم گاو گیاهیمراکز ارائه چرم گاوی گیاهی

چرم گاوی گیاهی به دلیل داشتن بافت متراکم و فشرده دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد‌. به همین دلیل از چرم گاوی برای تولید کفش مردانه و زنانه انواع کیف های زنانه و کیف پول های مردانه و دستکش مناسب فصل سرما و گاه دستکش های ایمنی و کمربند های مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم گاوی براساس کاربردش در ضخامت های متوتی ارائه می شود.چرم‌گاوی ساختار نرم و خشک و درعین حال بسیار مقاوم است.چرم گادی به عنوان فراوان ترین چرم در بازارهای داخلی و خارحی شناخته می شود.چرم گاوی یکی از مقاوم ترین چرم ها در جهان است.

تولید عمده چرم گاوی گیاهی

دانستنی های جالب درباره چرم گاو گیاهی

دانستنی های جالب درباره چرم گاوی گیاهی چرم گاوی گیاهی به اواخر قرن نوزدهم درآلمان بر میگردد با شعله ور شدن آتش هردو جنگ جهانی چرم حیوانی نیز ازجمله کالاهای بود که جیره بندی شد.یکی از مرغوب ترین انواع چرم گاو چرم گاوی الگانت است. درکارخانه های چرم سازی با کیفیت ترین و بهترین پوست ها را که سطح آن ها کاملا صاف و بدون زخم و لک باشد را تبدیل ب الگانت مینمایند، رخ ایت چرم همان بافت طبیعی پوست است که با گذشت زمان زیباتر و نرم تر می شود.

  • چرم گاوی انواع مختلفی دارد(چرم گاوی فلوتر،چرم گاوی چاپدار)قیمت چرم گاوی در مقایسه با نمونه های گوسفندی و بزی دارای قیمت پایین تری می باشد. ارزان بودن قیمت چرم گاوی دلیل بر بی کیفیتی آن نیست.استفاده از چرم و محصولات چرمی درجهان قدمتی دیرینه دارد.
  • کروم یک فلز سنگین است که هم ب نحیط زیست هم ب سلامتی انسان آسیب می رساند.چرم های ک ب شیوه گیاهیی تولید می شوند در مقایسه با چرم های کرومی مزیت های دارند(زیبایی بیشتر ،بوی بهتر،دوستدار سلامت،مقاومت بیشتر،شکل گیری ساده تر و کیفیت بهتر)
  • چرم‌ گاوی گیاهی در مقایسه با چرم های دیگر دارای ضخامت بالاتر است و راحت تر میتوان به آن شکل داد برای همین بیشتر مورد استفاده افراد قرار میگیرد.
  • یکی از مراحل ساختار چرم مرحله خیساندن و شستشو است . برای تهیه چرم مرغوب باید درمرحله خیساندن به نکته های توجه کرد:دمای آب،استفاده از مواد ضد باکتری،زمان خیساندن که ۴۸ساعت است و به کاربردن مواد افزودنی مثل سولفید سدیم.

مراکز ارائه چرم گاوی گیاهی

مراکز ارائه چرم گاوی گیاهی چرم گاوی نیز در تمامی سراسر کشور نیز موجود است. چرم های ک با روش کرومی ب دست میان خیلی کمتر مورد استفاده افراد قرار میگیرد،ارائه چرم گاوی نیز در کشور بیشترصورت میگیرد.

بعضی از کشورها نیز استفاده چرمی که ب روش کرومی به دست میاید ممنوع کرده اند.تولید چرم نیر در کشور ایران نیز امکان پذیر است و در تمامی نقاط کشور نیز میتوان چرم گاوی گیاهی رافراهم کرد.

ارائه چرم‌گاوی برابر با صادرات آن ب کشور های دیگر است که میتواند منبع درامد هم باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید