ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید و فروش چرم خام گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

وضعیت صادرات چرم طبیعیخرید عمده چرم خام گاوی صادراتی از تامین کننده آن
فروش چرم خام گاوی صادراتی

آیا چرم خام گاوی صادراتی را برای صادرات به کشورهای همسایه اروپایی نیاز دارید؟ آیا نمی دانید بهترین تولید کننده و عرضه کننده این چرم کجاست؟ آیا به هر کارخانه‌ای که سر میزنید مشکل تامین دارند؟ فرد یا تاجری که می‌خواهد چرم خام گاوی را به کشور و منطقه‌ای صادر کنند حتماً با دغدغه و سوالاتی روبه‌رو خواهد شد که باید جواب همه این دغدغه ها را بیابد. شاید بعضی زمان ها مشکل از تامین چرم گاوی باشد به عنوان مثال تاجران به تولیدی هایی مراجعه می کنند ولی آنها از تامین چرم گاوی صادراتی طفره میروند و نمی توانند در حجمی که تاجران میخواهند چرم را تامین و تولید کنند.

فروش چرم خام گاوی صادراتی

وضعیت صادرات چرم طبیعی

همیشه باید یک تاجر یا صادر کننده چرم طبیعی در رابطه با وضعیت صادرات چرم از ایران و وضعیت واردات چرم از کشور مقصد اطلاعات داشته باشد. اگر اطلاعات کمی داشته باشید، شاید در مراحل صادرات با مشکلاتی رو به‌ رو شوید که نتوانید آن را حل کنید.

 

به عنوان مثال تاجرانی با شرکت ما ارتباط می‌گیرند و قیمت چرم خام گاوی صادراتی را از ما درخواست می‌کنند ولی بعضی افراد اطلاع ندارند که اول باید تمام اطلاعات را از مشتری گرفت و بعد به یک عرضه کننده یا شرکت بازرگانی یا کارخانه مراجعه کرد. شما باید دقیقاً بدانید که مشتری شما چه محصولی را با چه کیفیتی و با چه دباغی می خواهد.

 

افرادی هستند که برای واردات چرم حتماً می خواهند که چرم تولید شده آن ها  با مواد شیمیایی یا کروم باشد. بعضی از وارد کنندگان چرم اصلاً و به هیچ وجه علاقه‌ای به این دباغی ندارند و حتماً باید دباغی آن‌ها با مواد درجه یک و گیاهی انجام شده باشد و اگر شما از این موارد اطلاع کاملی نداشته باشید، شاید در امر صادرات چرم خام گاوی صادراتی با مشکلات زیادی و چالش های بزرگی روبرو شوید. پس حتماً اطلاع داشته باشید که با دیتای کامل به سمت شرکت های بازرگانی بروید تا آنها بتوانند در تامین چرم گاوی و تولید آن برای صادرات شما را یاری رسانند.

فروش چرم خام گاوی صادراتی

خرید عمده چرم خام گاوی صادراتی از تامین کننده آن

با این اوصاف ۱۰۰% شما باید از یک تامین کننده قوی بهره بگیرید و بر امر صادرات خود از آنها برای تامین چرم خام گاوی صادراتی کمک و یاری بجویید.

 

در حال حاضر که خرید و فروش چرم خام گاوی صادراتی برای بازار داخل و بازار صادراتی شدت گرفته شما باید همیشه حواستان را جمع کنید که از هر فروشنده و از هر عرضه کننده ای خرید خود را انجام ندهید. زیرا بعضی از عرضه کننده هایی که به صورت حضوری می خواهید از آنها خرید خود را انجام دهید مطمئناً واسطه هستند و اگر از واسطه خرید کنید در امر صادرات خود سود بسیار بالایی نخواهید کرد.

 

یک تامین کننده چرم گاوی صادراتی باید قدرت بسیار بالایی در تامین چرم‌ گاوی داشته باشد و هیچ مشکلی برای تولید آن نداشته باشد. شرکت بازرگانی ما به لطف خداوند امروز در جایگاهی قرار دارد که میتواند یک تامین کننده قوی برای تاجران موفق ایرانی شود. اگر با اطلاعات کامل و دیتایی که از مشتری گرفتید به سمت ما بیایید، ما می توانیم در امر صادرات شما را کمک کنیم و یاری رسانیم.

 

زمانی که چرمی را موجود نداشتیم، می توانیم آن را برای شما تولید کنیم و هیچ مشکلی از نظر تامین نداریم. قابل توجه تمامی فعالان اقتصادی باید باشد که ما به هیچ عنوان بالاتر از قیمت کارخانه به شما قیمت نخواهیم داد.

تمامی قیمت چرم های موجود برای صادرات همگی به قیمت تولید هستند و برای همین است که ما یک تامین کننده قوی از هر نظر به عنوان مثال از نظر کیفیت و قیمت برای شما فعالان اقتصادی خواهیم بود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید