ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید و فروش چرم طبیعی رومبلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز خرید انواع چرم روکش مبلتولید و فروش چرم طبیعی رومبلیبهترین مرکز فروش چرم طبیعی رومبلی
فروش چرم طبیعی رومبلی

در فروش چرم طبیعی رومبلی توسط شرکت ما باید به نکات خاصی دقت کنید. در چندین سال گذشته تولید کنندگان مبل از طرح گل برای تولید مبل خود استفاده می کردند ولی کم کم با گذشت زمان مد بر روی تک رنگ بودن و مخصوصاً چرمی بودن مبل رفت و امروز هم می‌بینید که اکثر خریدارانی که برای خرید مبل به مراکز فروش مبل مراجعه می کنند، درخواست مبل چرم طبیعی می دهند. روکش هایی که بر روی مبل زده میشود مدل های بسیار زیادی دارد و یکی از مدلهای آن پارچه است و پارچه طرح زیاد خاص و لاکچری به آن نمی دهد. بلکه در حال حاضر چرم طبیعی جلوه های بسیار بی نظیر به روکش مبل داده است.فروش چرم طبیعی رومبلی

مرکز خرید انواع چرم روکش مبل

در مرکز خرید چرم طبیعی رومبلی می توانید مشاهده کنید که چرم های مختلفی برای عرضه وجود دارد که دو نوع هستند:
  1. چرم طبیعی: این چرم از پوست انواع حیوانات به دست می آید. چرم طبیعی مخصوص مبل به آن می‌گویند چرم گاوی مبلی، بهترین چرمی که می‌توانید بر روی آن کار کنید و مبل های بسیار زیبایی تولید کنید. رنگ بندی های مختلفی هم دارد و حتی می توانید سفارش تولید آن را هم بدهید. از لحاظ دوام و مقاومت و کشسانی هم بسیار عالی است و به هیچ عنوان ضربه نمی بیند و به راحتی آسیب دیده نمی شود.
  2. چرم مصنوعی: این چرم توسط انسانها تولید شده و به حیوان ربطی ندارد و بعضی از مدلهای آن بسیار بی کیفیت هستند و از لحاظ کیفیت و مقاومت و دوام به هیچ عنوان با چرم طبیعی برابر نخواهند بود.

ما عرضه کننده انواع چرم طبیعی رومبلی و چرم طبیعی مبلی هستیم و برای عرضه آن هیچ مشکلی نداریم. ولی تصمیم گیرنده برای خرید شما هستید مطمئناً چرم طبیعی بهترین گزینه‌ای است که از این بین میتوانید انتخاب کنید. برای اینکه عمر بسیار بالایی خواهد داشت و به هیچ عنوان رنگ چرم تغییر نخواهد کرد و دوام آن کاهش نخواهد یافت.فروش چرم طبیعی رومبلی

تولید و فروش چرم طبیعی رومبلی

دقت کنید که مراکز فروش چرم طبیعی رومبلی در حال حاضر فقط به صورت عمده کار میکنند و شما نمی توانید برای مصارف جزئی این چرم ها را سفارش دهید و برای اینکه ما به صورت سفارشی در حال کار هستیم و تولیدکنندگان مبلها به ما درخواست تولید انواع چرم طبیعی رومبلی می دهند و ما در حال تولید چرم طبیعی رومبلی هستیم و فقط سفارش تولید قبول می‌کنیم.

البته شاید موجود هم داشته باشیم و اگر این چرم که میخواستید موجود بود مطمئناً به صورت عمده برای شما ارسال میکنیم و از این بابت هیچ محدودیتی را نگذاشته ایم. فروش چرم مبلی در رنگ بندی خاصی انجام میشود. برای اینکه رنگ مایل به تیره مثل: قهوه‌ ای، مشکی، زرشکی و سبز برای مبل زیبا هستند و رنگ‌های خاص دیگری هم وجود دارد. ولی در تولیدی ما این رنگها را تولید می‌کنیم. البته اگر در تیراژ بالا سفارش داشته باشید، در هر رنگی که می‌خواهید تولید را هم انجام میدهیم.

شما می توانید برای اینکه در رابطه با تولید و فروش چرم طبیعی رومبلی توسط شرکت ما اطلاعات بیشتری در دست داشته باشید با مشاوره فروش مجموعه تماس بگیرید و سوالات خود را کاملاً از این فرد بپرسید.فروش چرم طبیعی رومبلی

بهترین مرکز فروش چرم طبیعی رومبلی

به خاطر اینکه در کشور ما صادرات مبل بسیار زیاد شد و ارزآوری بسیار بالایی داشت. تولید کنندگان مبل افزایش یافتند و تقاضا نسبت به تولید افزایش یافت و در حال حاضر ما بستری را فراهم کردیم تا بتوانیم نیاز را برطرف کنیم و تولید را به صورت کاملا تخصصی و در تیراژ بسیار بالا انجام دهیم تا تولیدکنندگان بزرگ و کوچک مبل بتوانند از چرم های با کیفیت تولیدی ما استفاده کنند.

اطلاع داشته باشید که مبلی که با چرم مصنوعی تولید شده باشد صادرات نمی‌شود و کمتر صادرات می‌شود و در حال حاضر مبلی که با چرم طبیعی تولید شده باشد، در حال حاضر از کشور ایران به انواع کشورهای دنیا صادرات می‌شود.

برای همین مساله که گفتیم، تولیدکنندگان سعی کردند تا بتوانند چرم طبیعی در تولید مبلمان خود به کار ببرند تا بازارهای بی المللی هم در دست گیرند‌. ما برای راحتی کار تولید‌کنندگان در بستر اینترنت سایتی را ایجاد کردیم که به فروش چرم طبیعی رومبلی میپردازد و با یک تماس تلفنی می توانید سفارش خود را ثبت کنید و در صورت موجودی، چرم را برای شما ارسال کنیم و حتی برای تولید و فروش چرم طبیعی رومبلی هیچ مشکلی نداریم و می‌توانیم برای شما تولید را در حداقل تیراژ انجام دهیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید