ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید و فروش چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های منحصر بفرد چرم گاوی خامبهترین مرکز عرضه مستقیم چرم گاوی خام
چرم گاوی خام

در دنیای امروزی، محصولات مشابهی وجود دارند که البته تنها شباهت آنها به ظاهرشان محدود می شود و از نظر کیفیت اصلا یکسان نیستند. چرم گاوی خام دارای ویژگی هایی است که این محصول را با محصولات دیگر متمایز می سازد و موجب تفاوت این نوع چرم با چرم سایر حیوانات می گردد. به طور کلی ویژگی های این محصول موجب کارایی آن در مکان های مختلف می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این ویژگی ها بپردازیم.چرم گاوی خام

ویژگی های منحصر بفرد چرم گاوی خام

چرم گاوی خام

  1. انعطاف: این نوع چرم دارای انعطاف است. این یکی از مهم ترین تمایزات این محصولات با چرم حیوانات دیگر است. چرم برخی از حیوانات خشک و یا سفت می باشند در حالی که چرم گاوی خام دارای انعطاف پذیری قابل قبولی است.
  2. ضخامت: این نوع چرم در ضخامت های مختلفی تولید می شوند. بسته به اینکه در چه محصولی به کار برده می شوند، ضخامت آنها متفاوت است اما به طور کلی می توان گفت ضخامت معمولی در بین این محصول در حدود ۲ میلی متر است.
  3. تراکم الیاف: تراکم الیاف این نوع چرم هم نسبت به چرم حیوانات دیگر کمتر می باشد و به طور کلی می توان آن را چرم درشت نامید. ویژگی های ذکر شده تفاوت های اصلی چرم گاوی با چرم های دیگر بود که می تواند در هنگام خرید این محصول مورد توجه شما قرار گیرد.

بهترین مرکز عرضه مستقیم چرم گاوی خام

چرم گاوی خام

شما می توانید انواع چرم گاوی خام خود را در رنگ ها و ضخامت های مختلف از شرکت چرم ارسس تهیه نمایید. این شرکت با سال ها تجربه در زمینه چرم، بهترین محصولات چرمی را با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر بفرد، در اختیار شما قرار خواهد داد. در هنگام خرید از شرکت ما، شما هیچگونه دغدغه خاطری را در خصوص خرید خود نخواهید داشت و پس از سفارش محصول خود، سایر کار ها را به ما واگذار خواهید کرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید