ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید و فروش چرم گاوی مبلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت و کیفیت چرم مبلی گاوقیمت فروش چرم گاوی مبلیویژگی های مربوط به چرم گاوی مبلیدرباره انواع مدل های چرم گاوی موجود برای ساخت مبلنکات خرید و فروش چرم گاوی مبلی از تولیدیتولیدی های عمده چرم گاوی طبیعی مبل
چرم گاوی مبلی

چرم گاوی در صنایع گوناگونی از جمله صنعت مبل، دکوراسیون و خودرو و پوشاک به کار می رود. امروزه با پیشرفت فناوری در زمینه های مختلف صنعتی از جمله دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته که امکانات زیادی دارند، هم چنین توجه به مسئله تجارت و بازرگانی در صنایع، باعث شده است که به مسئله چرم در زمینه مبل سازی به خصوص نوع چرم گاوی مبلی توجه ویژه ای شود.

چرم گاوی مبلی

قیمت و کیفیت چرم مبلی گاو

چرم گاوی مبلی

قابل ذکر است که چرم گاوی مبلی از نظر قیمت و کیفیت در سطح بالایی بوده و افرادی که زندگی لوکس و ثروتمندی دارند، بیشتر به انواع چرم گاوی مبلی توجه  می کنند. بشر از ابتدا به فکر پناهگاه و لباس برای خود بوده و از پوست حیوانات همیشه به شکل های مختلفی استفاده می کرد. چرم گاوی مبلی جنبه های متفاوتی دارد که یکی از مهم ترین جنبه های آن، مسئله تجارت و بازرگانی چرم گاوی می شود. در بازارهای ایران و منطقه بسیاری از افراد به این مسئله می پردازند. چرم گاو در حالت کلی، از طریق انجام مراحلی بر روی پوست حیوان حاصل می شود که دباغی پوست گاو جزو همین فرایند محسوب می شود. پس از مرحله دباغی، چرم گاو برای محصولات گوناگونی مانند کت و کاپشن چرمی،کیف و کفش، صندلی خودرو و مبل سازی و دکوراسیون به کار می رود.

قیمت فروش چرم گاوی مبلی

قیمت فروش چرم گاوی مبلی

بیشتر چرم هایی که در بازار می بیند، از جنس چرم گاوی می باشند. از آنجا که روکش مبل یکی از اصلی ترین قسمت های مبل می باشد و زیبایی اصلی مبل به خاطر ظاهرش می باشد، در بازار های مبل، به چرم گاوی مبلی  توجه می کنند که کیفیت و تنوع بالایی داشته باشد تا از نظر کشش پذیری در بازار، تامین کننده نیاز های تجار و بازرگانان داخلی و خارجی باشد. قیمت چرم گاوی مبلی، با توجه به عواملی از جمله گرایشات تولید کننده و انتظارات مصرف کننده و در حالت کلی بر اساس عرضه و تقاضا در بازار شکل می گیرد. چرم گاوی استفاده زیادی داشته و برای محصولات متفاوت، قابل استفاده می باشد، هم چنین مبل های از جنس چرم گاوی قیمت بالاتری دارند.

ویژگی های مربوط به چرم گاوی مبلی

ویژگی های مربوط به چرم گاوی مبلی

در مورد ویژگی های چرم گاوی مبلی به موارد زیر اشاره می کنیم:

  1. مقاومت و کیفیت
  2. انعطاف پذیری
  3. ضد آب بودن
  4. دفع رطوبت و حفظ ظاهر

این چرم بسیار مقاوم بوده و کیفیت بالایی داشته و در مقایسه با سایر چرم ها، ترک خوردگی پایینی دارد. هم چنین بسیار منعطف می باشد و با پوست بدن انسان نیز سازگاری خوبی دارد که این مسئله بحث بسیار حیاتی می باشد، زیرا یکی از اصول مهم انتخاب مبل، راحتی و کیفیت آن می باشد. چرم گاوی مبلی، ضد آب می باشد و این مزیت بزرگی محسوب می شود، زیرا در زندگی روزمره جهت استراحت یا غذا خوردن از مبل و صندلی خانه استفاده می کنیم.

در حالت کلی نیز این نوع از چرم رطوبت و سردی را دفع می کند و به علت کیفیتی که در ساختار خود دارد، از نظر ظاهری نیز سازگاری خوبی با محیط داشته و تغییر ظاهر نمی دهد و در برابر عوامل محیطی از جمله نور و گرمای خورشید، هم چنین گرما و سرما مقاوم می باشد.

درباره انواع مدل های چرم گاوی موجود برای ساخت مبل

چرم گاوی مبلی

گفتنی است که سه نوع چرم گاوی وجود دارد که به ترتیب چرم رنگی، چرم آنیلین، چرم نیمه آنیلین هستند. چرم رنگی مقاوم ترین چرم می باشد که در اکثر پارچه های مبل از آن استفاده می کنند و پوشش سطح پلیمری خاصی داشته که همین امر باعث مقاومت در برابر آلودگی و خراشیدن می شود. مورد بعدی چرم آنیلین می باشد. چرم آنیلین طبیعی ترین چرم می باشد و اگر چرم آنیلین به صورت خالص و بدون رنگ مصنوعی ساخته شده باشد، بسیار طبیعی خواهد بود و به علت طبیعی بودن باید در بهترین شرایط از آن مراقبت شود.چرم گاوی مبلی

چرم نیمه آنیلین نیز به صورت طبیعی بوده با این تفاوت که نسبت به آنیلین، مقاومت بیشتری دارد که این مقاومت حاصل یک لایه پوشش خاص که شامل یک رنگ دانه است می باشد. در واقع چرم نیمه آنیلین یک درجه محافظت بیشتری را بر روی مبل ایجاد می کند. قیمت چرم گاوی با توجه به تولید آن و کیفیتی که دارد، هم چنین با توجه به جنس چرم که شامل چرم مصنوعی، چرم ترکیبی، چرم بیکست، چرم اسپلیت، چرم دانه برجسته و برخی از انواع دیگر تعیین و قیمت گذاری می شود. قطعا هر چه کیفیت و رنگ و طرح چرم متفاوت باشد قیمت نیز تفاوت خواهد داشت. چرم های مصنوعی معمولا ارزان تر از چرم های طبیعی موجود در بازار هستند.

نکات خرید و فروش چرم گاوی مبلی از تولیدی

خرید و فروش چرم گاوی مبلی

در مورد چرم گاوی مبلی موارد زیر را بیان می کنیم:

  1. کیفیت و ظاهر مناسب
  2. گستردگی و تنوع در بازار
  3. تطابق با محیط و دکوراسیون
  4. بازرگانی و معاملات در سطح کلان

گفتیم که چرم گاوی از کیفیت و ساختار مطلوبی برخوردار است و به این علت نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، به طوری که در بازار های داخلی و خارجی، بازرگانان به فعالیت در این حوزه پرداخته و افرادی زیادی از جمله عموم برای خرید پیش قدم می شوند. چرم گاوی مبلی به علت ظاهر و کیفیت مناسبی که داشته، هم چنین سبک طراحی متفاوتی که دارد، مورد استقبال بازار عمومی مبل ایران قرار گرفته است و در نمایشگاه های سراسری مبل، تجارت و خرید و فروش این نوع چرم رونق دارد.

تولیدی های عمده چرم گاوی طبیعی مبل

چرم گاوی مبلی

چرم گاوی مبلی توانسته است با استفاده از فناوری های متفاوت، سبک طراحی و رنگ های خاص، جنس و کیفیت عالی، هم چنین تطابق ذهنی و روانی و سازگاری با محیط جایگاه ویژه ای را در میان داشته باشد. در حالت کلی، از نظر تجاری معاملات کلانی برای چرم گاوی مبلی در سطوح بالا صورت می گیرد که ارز آوری و سود دهی خوبی در سطح کلان جامعه داشته، و تولید کنندگان نیز همواره در تلاش هستند تا از بهترین و زیبا ترین طرح  ها و سبک ها بهره گرفته و بهترین جنس را برای بازار عرضه کنند و مشتریان با خرید این نوع چرم ها، راحتی و آسایش خود را فراهم می کنند.

در نهایت باید بگوییم که برای طراحی و تولید مبل درجه یک، می توانید از چرم گاوی مبلی استفاده کنید. با خرید چرم گاوی مبلی از طریق فضای مجازی و اینترنت یا به صورت مستقیم، رشد اقتصادی و درآمد خوبی را کسب خواهید کرد. برای انجام معاملات تجاری، شما می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به خرید عمده و خرده چرم گاوی مبلی بپردازید.

برای خرید انواع چرم گاوی برای تولید مبل با مشاور فروش مجموعه در ارتباط باشید. اگر تابحال تجربه خرید بدون واسطه را نداشته اید حتما با ما تماس بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید