ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید و فروش چرم گاوی کراست عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازار صادرات چرم چگونه است ؟صادر کننده چرم گاوی کراست عمدهخرید چرم گاوی کراست عمده برای صادرات
چرم گاوی کراست عمده

چرم گاوی کراست عمده به فروش میرسد. باید بدانید که قیمت این چرم به دلیل کیفیت بالا و صادراتی بودن آن به شدت در حال تغییر سریع است. البته مرکزی که قصد خرید از آن را دارید هم مهم است شرکت‌ بازرگانی ما همیشه تلاش می‌کند تا قیمت را ثابت نگه دارد و همیشه قیمت را بالا نکند. در رابطه با صادرات چرم ایران شاید شنیده‌اید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره صادرات و خرید عمده چرم گاوی کراست اطلاعاتی را بیان کنیم.چرم گاوی کراست عمده

بازار صادرات چرم چگونه است ؟

اول باید برای شما بگوییم که چرم طبیعی ایران به خصوص چرم گاوی کراست عمده از قدیم از کشور ایران به انواع کشورهای خارجی صادرات شده. ما برای بازار داخل از ۱۰۰ درصد چرمی که تولید میشود فقط ۱۵ درصد را استفاده می کنیم و نزدیکی که ۸۵ درصد آن را برای صادرات در نظر می گیریم.

متاسفانه در چند سال اخیر عوارض صادرات چرم دارای افزایش بوده و برای همین تاجران و صادرکنندگان چرم دیگر علاقه‌ای به صادرات چرم خام گاوی نشان می دهند. با این که این محصول دارای سود بسیار بالایی است ولی متاسفانه فقط و فقط به دلیل عوارض و مشکلاتی که پیش روی صادرکنندگان است رغبت به صادرات این محصول کاهش یافته.

به عنوان مثال ما در سال‌های پیش بیشترین صادرات چرم را به کشورهایی مثل ترکیه، چین و ایتالیا داشته‌ایم. پس در نظر داشته باشید چرم ما‌ کیفیت بالایی دارد چون ما با کشورهایی که مهد صنعت چرم هستند مثل ایتالیا ترکیه رقابت کرده‌ایم.

ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم بازار چرم خام گاوی و چرم گاوی کراست را داغ کنیم. بیشترین تاثیر را در تجارت چرم، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی نشان داده است و توصیه می‌کنیم به تاجران عزیز که در نمایشگاه های بین المللی حضور پیدا کنند. ما می توانیم بهترین چرم را برای آنها تامین و تولید کنیم.چرم گاوی کراست عمده

صادر کننده چرم گاوی کراست عمده

هر صادرکننده برای محصولی که در حال صادرات آن است باید بازار را مطالعه کند و اطلاعاتی را در رابطه با این چرم و کشورهای هدف آن کسب کند.

 

چرم گاوی کراست، برای صادرات اگر انتخاب کنید باید بدانید که در تیراژهای بسیار بزرگی معامله می‌شود.

در رابطه با کشورهای هدف این چرم باید به بزرگ‌ترین خریداران آنها رجوع کنید. به عنوان مثال کشورهایی مثل اسپانیا، تایلند، چین،  هنگ کنگ و ایتالیا بزرگترین و بهترین هدف برای فروش چرم گاوی کراست عمده هستند.

البته ما کشورهایی هم داریم که در کنار بزرگ‌ترین خریداران، بزرگترین صادرکنندگان هم وجود دارند. کشورهایی مثل ایتالیا، بنگلادش، مصر، هنگ کنگ و نیجریه کشورهایی هستند که جز بزرگترین صادرکنندگان کراست هستند.

همیشه باید در کنار این که خریداران چرم را بررسی می کنید به بزرگترین رقبای خود هم آگاه باشید تا بتوانید به صورت بهتری تجارت و صادرات چرم را انجام دهید.

چرم گاوی کراست عمده

خرید چرم گاوی کراست عمده برای صادرات

متاسفانه در حال حاضر به علت عوارض صادرات و مشکلاتی که برای صادرات چرم وجود دارد. تولید کنندگان زیادی در ایران قادر به همکاری با صادرکنندگان نیستند. ولی برای این مشکل هم راه چاره ای وجود دارد شما فقط باید برای تجارت و صادرات چرم گاوی کراست عمده و خرید آسان آن به بازرگانی هایی مراجعه کنید که تولید و پخش مستقیم این چرم را به صورت عمده و قیمت تولید دارند.

ما مفتخریم اعلام کنیم که برای حمایت از صادرات چرم خام گاوی بستری را فراهم کردیم که دسترسی صادرکنندگان و تاجران چرم خام گاوی به ما زیاد شود و ما بتوانیم کمکی در امر هر چه بهتر صادرات چرم انجام داده باشیم.

ما میتوانیم چرم خام را برای شما حتی تولید هم کنیم. کافیست با ما در ارتباط باشید تا شما را در این امر یاری رسانیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید