ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید و فروش چرم گاوی کفشی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید چرم طبیعی مخصوص تولید این محصولفروش عمده چرم گاوی کفشی صادراتی به قیمت تولیدتولیدی چرم گاوی کفشی صادراتی
چرم گاوی کفشی

چرم گاوی کفشی صادراتی به کشور های زیادی صادر میشود. کفش یکی از مهمترین وسایل ضروری هر انسان است که باید کیفیت بالایی داشته باشد. برای همین بازار خرید و فروش آن بسیار مهم و داغ می باشد. در بین کفش ها باید از کفش هایی استفاده کنید که چرم طبیعی هستند چون که عمر بسیار زیادی خواهند داشت. تولید کنندگان کفش باید به این مسئله دقت کنند اگر خواسته باشند با مواد دیگری کفش خود را تولید کنند عمر آن بسیار کوتاه میشود و کیفیت کفش های تولیدی آنها بسیار کم خواهد بود. اگر کفش های تولیدی خود را با چرم طبیعی تولید کنید مطمئناً دوام و عمر بسیار زیادی خواهد داشت. افرادی که تولید کننده کفش چرم طبیعی هستند حتما این مسئله را به خوبی متوجه میشوند.چرم گاوی کفشی

خرید چرم طبیعی مخصوص تولید این محصول

چرم طبیعی که مخصوص تولید کفش باشد فقط چرم‌ گاوی است. چون که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و به طور کلی چرم های دیگر برای تولید کفش مناسب نیستند.

صادرات چرم گاوی کفشی در کشور ما هر ساله سهم زیادی به خود اختصاص می‌دهد و این به دلیل کیفیت درجه یک آن است. رنگی که بیشتر تولیدکنندگان با آن سر و کار دارند رنگ مشکی است و بیشتر تیراژ این چرم در رنگ مشکی، طوسی، عسلی و قهوه ای تولید می شود.

تاجران زیادی در حال صادرات این چرم به اقصی نقاط دنیا می باشند. باید برای صادرات یک تامین کننده و تولید کننده بسیار قوی که بتواند برای شما چرمی که مد نظرتان است را تولید کند بیابید. به طور کلی صادرات یکی از امور بازرگانی است و مطمئنا شرکتهای بازرگانی که در داخل کشور به پخش مستقیم چرم ‌گاوی کفشی صادراتی مشغول هستند می توانند به شما کمک کنند. از روش های بسیار زیادی میتوان صادرات این مدل چرم را انجام داد که این به دلیل به روز شدن قانون تجارت و صادرات است.چرم گاوی کفشی

فروش عمده چرم گاوی کفشی صادراتی به قیمت تولید

به طور کلی افرادی که می‌خواهند صادرات چرم گاوی کفشی را انجام دهند باید اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با کشوری که کشور هدف یا مقصد آن است داشته باشند. این اطلاعات را باید کامل از مشتری دریافت کنید چون این چرم انواع مختلفی دارد و می توانیم آنها را به شما اعلام کنیم.

 

این چرم در رنگهای مختلفی در حال تولید است و اگر مشتری شما درخواست رنگ خاصی را داشت باز هم مشکل برای تولید آن نداریم و در هر رنگی که می خواهید برای شما تولید را به جهت صادرات آن چرم انجام خواهیم داد. یکی از چرم هایی که خواهان زیادی برای صادرات دارد چرم گاوی کفشی وکیومی اعلا است. که این نوع چرم با دباغی شیمیایی انجام گرفته. البته بعضی از کشورها دباغی شیمیایی را قبول ندارند و باید دباغی چرم با مواد گیاهی انجام شود.

اگر خواسته باشیم با مواد گیاهی برای شما چرم را تولید کنیم مطمئناً قیمت آن بالاتر خواهد رفت ولی کیفیت هم مطمئناً بالا میشود حالا که برای شما توضیحاتی داده ایم می خواهیم در رابطه با انواع چرم کفشی در قسمت پایین به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم.

تولیدی چرم گاوی کفشی صادراتی همیشه در نظر دارد تا کیفیت خود را روزانه بالا ببرد و بتواند قیمت مناسبی را به بازار ارائه دهد. از میان این تولیدکنندگان، تولیدکنندگان کمی هستند که همه مدل چرم مخصوص تولید کفش و مخصوص صادرات را تولید می‌کنند برای همین است که برای راحتی کار میتوانید به شرکت بازرگانی ما مراجعه کنید تا انواع چرم مناسب برای کفش را به شما ارائه دهیم.

چرم گاوی کفشی

تولیدی چرم گاوی کفشی صادراتی

چرم گاوی تنوع محصول زیادی دارد و انواع چرم گاوی که برای تولید کفش استفاده می توان از آن ها کرد عبارتند از:

  1. چرم گاوی ناپا: این چند کیفیت بسیار بالایی دارد و در رنگ بندی مختلف قابل عرضه می باشد و بعضی از تولید کنندگان به آن می‌گویند چرم گاوی ناپا ضد آب که خاصیت ضد آب آن مزیتی است که تولیدکنندگان کفش از آن بهره می برند.
  2. چرم گاوی الگانت: شاید تا به حال در میان تولید خود یا عرضه کنندگان چرم کلمه چرم ‌گاوی شبرو را با گوش خود شنیده باشید. یکی دیگر از اسم های چرم گاوی الگانت همان شبرو است. برای دیدن تصویر و قیمت این چرم باید با مدیر فروش ارتباط بگیرید.
  3. چرم گاوی اشبالت: این چرم بیشترین استفاده را در صنعت تولید کفش زنانه و مردانه دارد. حتماً تا به حال چرم گاوی اشبالت آستری را شنیده اید که باید بدانید این چرم برای آستر کفش های زنانه و مردانه قابل استفاده است.
  4. چرم گاوی ورنی: مطمئنا کلمه ورنی را شنیده اید به خاطر اینکه در بسیاری از کفش های زنانه و مردانه از این چرم استفاده می شود. زیبایی خاصی دارد و این زیبایی به خاطر براق بودن آن می باشد.

 

ما شما را با چند نوع چرم آشنا کردیم که برای تولید کفش و صادرات چرم گاوی کفشی از این چرم ها استفاده زیادی می شود و در حال حاضر هم بازار بسیار خوبی دارد.

حال ما میتوانیم با تمامی تولیدکنندگان کفش چرمی و صادرکنندگان چرم گاوی کفشی به صورت مستقیم و بدون واسطه همکاری خود را آغاز کنیم و در هر تیراژی که سفارش داشته باشند چرم را برای آنها تولید و عرضه کنیم.

حتماً برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش شرکت ما ارتباط بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید