ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید و فروش چرم گاوی کیفی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگ بندی چرم طبیعی چگونه است؟خرید چرم گاوی کیفی عمدهتولید کننده چرم گاوی کیفی در ایران
چرم گاوی کیفی

تولیدکنندگان کیف و کفش در کشور ما به وفور یافت می شوند و برای تولید کیف از چرم گاوی کیفی استفاده می کنند. این چرم فقط مخصوص تولید کیف است و نمی توانید از آن برای تولید کفش و انواع اکسسوری های دیگر استفاده کنید بلکه محصول شما با کیفیت تولید نخواهد شد مهندسان ما با تحقیق فراوان توانستند به فرمولی دست یابند که چرمی مخصوص تولید کیف را به مشتریان عزیز عرضه کنیم و تمامی تولیدکنندگان از این چرم راضی باشند و حتی برای صادرات هم مشکلی نداشته باشد.چرم گاوی کیفی

رنگ بندی چرم طبیعی چگونه است؟

در رابطه با رنگ بندی چرم گاوی کیفی می خواهیم در این قسمت به شما اطلاعات زیادی را بدهیم تا در زمان سفارش هیچ مشکلی نداشته باشید.

 

به طور کلی هر چرمی که تولید می شود در رنگ بندی های مختلفی قابل تولید است ولی اکثر تولید چرم گاوی کیفی فقط رنگ مشکی، عسلی، قهوه ای، قرمز و زرشکی است.

برای این که استفاده زیادی از این نوع رنگ‌ها می‌شود ولی هیچ مشکلی برای تولید چرم در رنگ مورد نظر شما وجود ندارد. یعنی شاید شما خواسته باشید رنگ سبز یشمی را برای تولید کیف استفاده کنید بنابراین با ما تماس می گیرید و عکس رنگ مورد نظرتان را برای ما ارسال می کنید. در پروسه تولید مهندسان ما هستند که با ترکیب رنگ به رنگ مورد نظر شما دست پیدا خواهند کرد.چرم گاوی کیفی

خرید چرم گاوی کیفی عمده

ایران یکی از تولیدکنندگان کیف است و کیف های خود را به انواع کشورهای جهان صادرات می کند. سالیان پیش باید بدانید که صادرات چرم خام رونق زیادی داشت ولی در حال حاضر تمامی تولیدکنندگان به صادرات محصولات چرمی روی آورده‌اند و بیشترین محصولی که از کشور ایران به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر شده است کیف بوده است.

باید بدانید که چرم‌ گاوی کیفی ایران کیفیت بسیار بالایی دارد زیرا ترکیه همین چرم ها را به صورت چرم خام از کشور ما خریداری می کند و آن را تبدیل به کیف های لاکچری و زیبا میکند و دوباره کیف هایی که با چرم ایرانی ساخته شده را به کشور ایران صادر می‌کند.

متاسفانه بیشتر تولید کنندگان از این قضیه بی‌خبر هستند. برای همین توصیه می‌کنیم تولیدکنندگان خرید چرم گاوی کیفی عمده را در اولویت قرار دهند و کیف های بسیار زیبا و صادراتی تولید کنند و شروع به صادرات کیف های خود کنند تا علاوه بر این که ارزآوری زیادی برای کشور داشته باشید، مردم کشورهای دیگر از کیف های ایرانی و استفاده از آن لذت ببرند.چرم گاوی کیفی

تولید کننده چرم گاوی کیفی در ایران

حال اگر تا اینجا مقاله را به درستی مطالعه کردید و تولید کننده کیف هستید، باید تصمیم خود را به صورت جدی بگیرید تا چرم‌ گاوی کیفی را خرید کنید. شرکت بازرگانی ما به همراه تولید خودش با بزرگترین و برندترین کارخانه های چرم سازی چرم گاوی کیفی در ایران به صورت مستقیم همکاری می کند و تمامی چرم های خود را به قیمت تولیدی به مشتریان ارائه می‌کند.

شرکت ما به دلیل سابقه بالای خودش به هیچ عنوان  بالا تر از قیمت تولیدچرم خود را به مشتریان ارائه نمی‌کند زیرا دلیل محبوبیت شرکت ما در این چند سال فروش بدون واسطه و عمده به قیمت تولید کننده چرم گاوی کیفی بوده است.

تمامی تولیدکنندگان کیف با ما در حال همکاری هستند و کیف های بسیار زیبایی را تولید می‌کنند و از آنها برای صادرات هم استفاده می کنند و تا به حال تجربه صادرات بسیار زیادی را هم داشته اند و هر کشوری که کیف های چرمی ما را خریداری می کند همیشه راضی بوده و مشتری دائم کشور ایران خواهد شد.

مطمئناً تصمیم خود را گرفته اید که چرم گاوی کیفی خریداری کنید. برای خرید عمده این چرم می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید