ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید چرم گاوی اعلا جهت صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع چرم طبیعیمراکز خرید چرم گاوی اعلا صادراتی

چرم گاوی اعلا یکی از مشهور ترین انواع چرم طبیعی است که برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تولید چرم گاوی اعلا جهت صادرات در معتبر ترین مراکز انجام می‌ شود. چرم گاوی که برای صادرات در نظر گرفته می‌ شود بسیار مرغوب و باکیفیت است؛ در نتیجه محصولاتی که با استفاده از این نوع چرم ساخته می ‌شوند نیز دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند.

تولید چرم گاوی اعلا جهت صادرات

معرفی انواع چرم طبیعی

معرفی انواع چرم گاوی اعلا اکنون به معرفی انواع چرم گاوی می‌ پردازیم و ویژگی ها و مشخصات تمامی انوع چرم گاوی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • چرم ورنی : این مدل یکی از بهترین و محبوب ترین انواع چرم گاوی است که ظاهری براق دارد. این چرم از لایه های میانی پوست گاو گرفته می ‌شود و بعد از اعمال برخی تغییرات روی آن، ظاهری شفاف و براق پیدا می ‌کند. از این چرم طبیعی برای دوخت بسیاری از کفش و کیف های مردانه و زنانه استفاده می شود.
  • چرم اشبالت : چرم گاوی اعلا مثل اشبالت از لایه دوم پوست گاو گرفته می شود. این چرم نسبتاً ضخامت و استحکام بالایی دارد و از آن برای دوخت بسیاری از محصولات چرمی استفاده می‌ شود. کیفیت چرم اشبالت به گونه ای است که این محصول را به یکی از چرم های منتخب برای صادرات تبدیل کرده است.
  • چرم جیر : چرم جیر از پایین ترین لایه های پوست گاو گرفته می شود. این چرم به دلیل این که از پایین ترین قسمت های پوست گاو گرفته شده ضخامتی بسیار زیاد و دوام و طول عمر بالایی دارد. همچنین این چرم معمولاً ظاهری مات و حالت مخمل دارد.

موارد گفته شده از بهترین و مرغوب ترین انواع چرم گاوی اعلا هستند که از لایه های مختلف پوست این حیوان به دست می آیند. تمامی انواع چرم گفته شده بعد از جداسازی از پوست گاو تغییراتی پیدا می کنند و سپس برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

مراکز خرید چرم گاوی اعلا صادراتی

مراکز خرید چرم گاوی اعلا صادراتی تولید چرم گاوی اعلا به شکل های مختلفی انجام می شود. خرید چرم اعلا هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی امکان‌ پذیر است. هدف اصلی ما در این سایت عرضه محصول مرغوب و باکیفیت با نازل ترین قیمت می باشد. شما مشتریان محترم می توانید انواع چرم گاوی را به صورت عمده با نازل ترین قیمت از این سایت خریداری کرده و برای تولید محصولات مختلف چرمی مورد استفاده قرار دهید.

چرم گاوی مرغوب علاوه بر توزیع در سراسر کشور به سایر کشور ها نیز صادر می شود. چرم صادراتی باید دارای مرغوب ترین کیفیت و بهترین ویژگی ها و مشخصات باشد تا ارزش هزینه‌ های ناشی از صادرات را داشته و در نهایت رضایت مشتریان را در تمامی نقاط جلب نماید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید