ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید چرم گاوی خام صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد چرم گاوی خاممراکز فروش چرم گاوی خام

چرم ها در دو نوع مصنوعی و طبیعی در بازار یافت می شوند. چرم طبیعی از دباغی پوست حیوانات بدست می آید. در واقع چرم همان پوست میانی یا درم است که از هرگونه مو، ریشه مو و آلودگی پاک شده است. چرم خام گاوی یکی از پراستفاده ترین انواع چرم در صنایع تولیدی که ماده اولیه آن ها چرم است، می باشد. در سراسر جهان تولید چرم گاوی خام به وفور انجام شده و در صنایع مختلف استفاده می شود.

تولید چرم گاوی خام صادراتی

کاربرد چرم گاوی خام

کاربرد چرم گاوی خام از حیوانات زیادی اعم از گاو، گوسفند، بز، آهو و غیره چرم تولید می شود. چرم گاوی از نوع چرم های محکم است که برای تولید محصولاتی زیادی از آن استفاده می شود. اغلب چرم گاوی از پوست گاو نر تولید می شود و گاو ماده به منظور شیردهی و تولید مثل نگهداری می شود. از موارد کاربرد چرم گاوی خام می توان به؛ مبل سازی و رویه مبل، کمربندهای چرمی، تخته و رویه کفش و دوخت انواع کیف مخصوصا کیف های اداری اشاره کرد.

روکش مبل ها و صندلی هایی که از چرک گاوی ساخته شده اند بسیار مقاوم و با دوام خواهند بودند و به راحتی از بین نمی روند. از چرم گاوی خام نازک تر برای حکاکی استفاده می شود. از گذشته تا کنون مقدار زیادی نسخه خطی که بر روی چرم گاوی حکاکی و نوشته شده اند به یادگار مانده است.

برای دوخت انواع لباس مانند پالتو، دستکش، کت و کلاه از انواع خاصی از چرم خام گاوی استفاده می شود. علاوه بر این که چرم گاوی خام در صنعت تولید پوشاک و مد بسیار پرکاربرد می باشد، این نوع چرم برای ساخت برخی قطعه های صنعتی نیز کاربرد دارد. این نوع چرم حتی برای تولید زین اسب نیز کابرد داشته و زین اسب های ساخته شده با چرم گاوی بسیار زیبا و محکم می باشند.

مراکز فروش چرم گاوی خام

مراکز فروش چرم گاوی خام منظور از چرم گاوی خام در این مطلب به این معنی است که پوست گاو مراحل دباغی را تا انتها طی کرده و رنگ آمیزی نیز شده است به طوری که کاملا آماده استفاده در صنایع مختلف می باشد. این نوع چرم را چرم فینیش نیز می نامند. بیشترین میزان استفاده و تولید نه تنها در ایران بلکه در تمامی جهان برای چرم گاوی است.

این نوع چرم در صدر لیست چرم های خام و طبیعی بوده است. تولید چرم خام گاوی در ایران نیز انجام می گیرد. صنعت تولید چرم در طی چند سال گذشته پیشرفت زیادی کرده است و دستگاه ها و روش هایی که برای دباغی چرم استفاده می شود پیشرفته شده اند.

مراکز فروش چرم خام گاوی را با کمی پرس و جو می توان یافت کرد. بهتر از قبل خرید چرم مورد نظر، درمورد مرکز و نوع چرم درخواستی به اندازه کافی تحقیق کرده تا از احتمال هرگونه تقلب جلوگیری کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید