ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کننده برتر چرم گاوی در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل مرغوبیت چرم گاوی تبریزمراکز توزیع چرم گاوی تبریز

تبریز پیشینه ای دور و دراز در زمینه تولید چرم دارد و همیشه محصولات ساخته شده در این منطقه از ایران زمین زبان زد خاص و عام بوده اند؛ برترین و به نوعی شناخته شده ترین نمونه این محصولات، چرم گاوی تبریز است که مشتریان زیادی از سراسر دنیا دارد و در ساخت پوشاک، ابزار کشاورزی، ورزشی، اکسسوری و لوازم منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده برتر چرم گاوی در تبریز

دلایل مرغوبیت چرم گاوی تبریز

دلایل مرغوبیت چرم گاوی تبریز چرم گاوی تبریز محصولی از دسته بندی چرم های سنگین است که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل آسیب رسان شیمیایی، فیزیکی و همینطور رطوبت دارد؛ بافت این چرم به گونه ای است که گرما را نگه می دارد، به همین علت است که چرمی ایده آل در جهت تهیه پالتوهای چرمی، بوت های زمستانه، کت، دستکش و کلاه به شمار می رود.
ویژگی های ذکر شده در رابطه با چرم گاوی تبریز باعث می شوند تا کالاهای تولیدی با این چرم طول عمر زیادی داشته باشند که این خود از صرف هزینه های اضافی در جهت خرید محصول جدید ممانعت به عمل می آورد.

روش دباغی خاص و منحصر به فرد چرم سازان تبریزی دیگر دلیل مهم و محکم مرغوبیت چرم گاوی تبریز است؛ چرم سازان تبریزی با استفاده از محلول های خاص خود پوست گاو را ضدعفونی کرده و نسبت به چیدن پوست، برداشت لایه های اضافی، رنگ آمیزی، برش زنی و دباغی آن اقدام می نمایند تا در آخر کالاهایی با استانداردهای بین المللی و در سطح جهانی حاصل گردد.
این چرم به واسطه ارزش بالا و خصوصیات ویژه خود غالبا مورد استفاده فعالان عرصه پوشاک و مبلمان قرار می گیرد؛ بخش اعظمی از مبلمان چرمی موجود در بازار و همچنین کیف، کفش، کمربند، کت، پالتو، جلیقه و دیگر پوشاک چرمی به وسیله این چرم تهیه گردیده اند.

مراکز توزیع چرم گاوی تبریز

مراکز توزیع چرم گاوی تبریز همانطور که بیان شد کیفیت چرم تبریز بازخوردی جهانی دارد و مشتریان خارجی بسیاری به تهیه آن تمایل دارند، مخصوصا توریست هایی که به منظور تفریح و گردش به تبریز رفته و چرم این استان را به عنوان سوغاتی ارزشمند خریداری می نمایند؛ مسئله ذکر شده جرقه ای برای صادرات گسترده چرم تبریز به اقصی نقاط جهان بود و امروزه حجم بزرگی از این کالا به بازارهای بین المللی ارسال می شود.

مشتریان داخلی نیز می توانند به سادگی و با قیمت هایی مطلوب چرم گاوی تبریز را خریداری نمایند؛ درست است که تولید چرم گاوی مرغوب در تبریز صورت می پذیرد، اما به منظور دسترسی به آن نیازی به سفر به تبریز و صرف زمان، انرژی و هزینه وجود ندارد.
توزیع چرم گاوی به گونه ای است که عموم مشتریان قادراند سفارشات خود را ثبت نموده و از خریدی بی واسطه، ارزان قیمت و سودآور بهره مند شوند؛ در انتها نیز کالاها در نهایت سلامت برای خریدار فرستاده می شوند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید