ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کننده عمده چرم گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت چرم طبیعیمراکز صادرات چرم گاوی صادراتی
چرم گاوی صادراتی

چرم یکی از انواع محصولاتی است که خواهان و طرفداران بسیاری دارد و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. ورقه های چرم موجود در بازار بر دو نوع مصنوعی و طبیعی است که چرم گاوی از نوع طبیعی آن به شمار می رود. در این مقاله با مد نظر قرار دادن چرم گاوی صادراتی به بحث پیرامون انواع و مشخصات چرم، صادرات چرم و تولید کننده چرم نیز خواهیم پرداخت.

چرم گاوی صادراتی

بررسی کیفیت چرم طبیعی

چرم گاوی صادراتی

چرم های حیوانی اغلب به صورت ورقه های خام عرضه می شوند و در اختیار تولید کنندگان مختلف محصولات چرم طبیعی قرار می گیرند. عمده ترین محصولات چرم طبیعی چرم گاوی، چرم شتر مرغ، چرم شتر، چرم مار و چرم بز می باشد که در تهیه انواع مبلمان، کیف های اداری، پالتو، کاپشن و بارانی و برخی انواع کفش و صندل مورد استفاده قرار می گیرد.

بازرگانی بازار چرم گاوی صادراتی خام وضعیت در حال حاضر از رونق بالایی برخوردار است و تولید کنندگان و شرکت های متعددی هستند که ترجیح می دهند از انواع چرم گاو صادراتی، چرم گاوی خام و امثال آن برای تولید انواع کیف چرمی، کفش چرمی پیاده روی و طبی، انواع صندل، مبلمان اداری و راحتی استفاده کنند. علت این امر مربوط به افزایش شمار خریداران، طرفداران و متقاضیان انواع محصولات چرم می باشد.

در همین راستا، فروشگاه های زیادی ایجاد شده و آغاز به کار کرده اند و محصولات خود را با کیفیت ها و قیمت های متفاوت به بازار عرضه می نمایند. از جمله این فروشگاه ها می توان به نمایندگی های رسمی که فروش چرم گاوی خام از نوع صادراتی را در فهرست فعالیت های خود دارند اشاره کرد.

چرم های حیوانی از درجات کیفی گوناگونی برخوردار است و بسته به نوع حیوانی که از پوست آن چرم تهیه می شود، کیفیت، لطافت، ضخامت و قیمت آن متفاوت می باشد. چرم گاوی همانند سایر چرم های طبیعی اغلب به صورت ورقه های خام به بازارهای جهانی صادر می گردد و رنگ بسیار روشنی که نوعی نارنجی متمایل به دارچینی است دارد.

مراکز صادرات چرم گاوی صادراتی

چرم گاوی صادراتی

لازم به ذکر است چرم گاوی خام رنگ روشنی دارد و چرم گاوی فرآوری شده رنگ تیره ای که متمایل به قهوه ای است را دارا می باشد. اما در هر حال، سطح رویه ورقه های چرم گاوی بسیار صاف و ظاهر آن درخشنده است، فاقد گرین می باشد و انعطاف پذیری نسبتا بالایی دارد.

صادر کنندگان چرم گاوی مراکزی هستند که این چرم را در ورقه های چند متری و به صورت خام تولید و بر حسب فوت نرخ گذاری و محاسبه می کنند. این مراکز محصولات صادراتی خود را به شیوه حمل و نقل با وسایل نقلیه عمومی و حتی از طریق اینترنتی به کشورهای همسایه ارسال می کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید