ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کننده عمده چرم گاوی ممتاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع چرم طبیعیفروش فوق العاده چرم گاوی ممتاز

موضوعی که در این مقاله میخواهیم درباره آن صحبت کنیم تولید کننده عمده چرم گاوی ممتاز می باشد. برای شروع این موضوع، انواع تولید کننده چرم و فروش چرم نیز به بحث گذارده می شود. در بخش بعدی، ابتدا انواع چرم طبیعی را معرفی می نماییم و سپس در ادامه به فروش فوق العاده چرم گاوی خواهیم پرداخت.

تولید کننده عمده چرم گاوی ممتاز

آشنایی با انواع چرم طبیعی

آشنایی با انواع چرم طبیعی

محصولات چرمی امروزه جایگاه ویژه ای در میان افراد به خود اخاصاص داده است چرا که درخشندگی و همواره نو بودن آن باعث می شود برای افرادی که چرم پسند هستند جذابیت بیشتری داشته باشد. اجناسی که از چرم گاوی ممتاز ساخته می شوند یا کالاهای تولید شده از چرم های صنعتی می باشند که به چرم مصنوعی موسوم است و یا محصولات چرم طبیعی هستند که چرم های حیوان هایی از قبیل گاو، بز، مار، شترمرغ و شتر در آنها به کار رفته است.

چرم طبیعی بسته به نوع حیوانی که از پوست آن چرم گرفته می شود متفاوت می باشد و در راستای نوع آن، کاربردهای گوناگونی می یابد. به عنوان نمونه، از چرم طبیعی مار بیشتر برای تولید کمربندهای مردانه استفاده می شود. چرم شتر در تولید پالتوهای ضخیم، برخی کیف های اداری مردانه، برخی کاپشن های پسرانه و مردانه و انواع کفش مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم طبیعی بزی و گاوی تقریبا کاربرد ان ها مشابه و یکسان است و از این دو چرم در تولید انواع کیف، پالتو، کفش و روکش مبل استفاده می گردد. مشخصات چرم های طبیعی به طور کلی این است که سطحی صاف، رنگ روشن و ضد خش هستند و شکستگی ندارند و در مقایسه با بقیه چرم های موجود که بیشتر مصنوعی هستند آسیب پذیری آن کمتر است و قابلیت انعطاف پذیری بیشتری را دارند.

چرم گاوی ممتاز فاقد گرین بوده و رویه آن مسطح و صاف است و رنگ قهوه ای متمایل به تیره دارد. شاید بتوان گفت در میان چرم های طبیعی تیره ترین رنگ متعلق به این چرم است. نوع ممتاز آن از بالاترین درجه کیفی برخوردار است و قیمت آن در هر فوت و هر ورقه بیش از سایر انواع آن می باشد.

فروش فوق العاده چرم گاوی ممتاز

فروش فوق العاده چرم گاوی ممتاز

فروش عمده چرم گاوی ممتاز به طور معمول در زمان خاص و یا مدت خاصی از سال انجام میشود. بعضی از زمان ها فروش عالی این چرم به دلیل بهره گیری و استفاده مکرر تولید کنندگان از آن در تولید انواع اجناس چرمی به قیمت عمده و تولیدکننده می باشد. چرم گاوی ممتاز در پوست های متری و به ازای هر فوت یا پا محاسبه و یمت گذاری می شوند و رنگ بندی و درجه کیفی متفاوتی دارند که همین امر بر قیمت آن تاثیر زیادی دارد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید