ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

تولید کننده عمده چرم گاوی میلینگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با مشخصات ظاهری چرم گاوی میلینگمراکز پخش چرم گاوی میلینگ

چرم گاوی میلینگ از پرکاربرد ترین نوع چرم هاست که در تولید انواع کیف و کفش زنانه و مردانه بکار می رود. تولید کننده انواع چرم گاوی میلینگ دارای پروانه بهداشت و ساخت از وزارت بهداشت بوده و چرم های آنها نیز از توانایی استحکام، دوخت، طراحی دوخت، و قابلیت مجاورت و تماس با مواد غذایی برخوردار است.

تولید کننده عمده چرم گاوی میلینگ

آشنایی با مشخصات ظاهری چرم گاوی میلینگ

آشنایی با مشخصات ظاهری چرم گاوی میلینگ عملکرد اصلی چرم میلینگ در تولید انواع محصولات چرمی است. تولید انواع روکش مبلمان ها و دیگر محصولاتی که با چرم ها تولید می شوند.

اطمینان از تولید چرم میلینگ با استفاده از پوست چرم گاوی، گوسفندی و بزی سبب تولید انواع چرم ها با رنگ بندی مختلف شده است که هر یک دارای ظاهری متفاوت با یک طرف چرم صاف و طرف دیگر پرزدار در بازارها یافت می شود.

این چرم گاوی دارای استاندارد و مهر تاییدیه سیب سلامت بوده که یکی از استانداردهای به‌روز دنیا و با سطح کیفی بالا است. همچنین ظاهری دانه دانه و بسیار هم نرم و منعطف دارد. این چرم از طریق حرارت و خلا به چرم نرم تبدیل می شود که این قابلیت مانند دیگر چرم ها موجود در بازار نیست.

از دیگر مشخصات چرم گاوی میلینگ که می‌توان آن را به عنوان یک برتری در برابر دیگر محصولات ایرانی موجود در بازار در نظر گرفت میزان یکنواختی دانه‏‏‌های ریز در یک طرف چرم است. موضوعی که طی سال‌های اخیر خیلی توجه همگان را به خود جلب کرده است و جلوه خاصی به چرم گاوی داده است.

سبک طراحی چرم میلینگ به عنوان مثال طرح مغز فشرده‌ ی آنها باعث نمایش چرمی با رنگ بندی بسیار زیبا شده است. این چرم دارای مقاومت بالایی باشد، همچنین طرح‏‏‌های ریزی روی چرم علت استفاده از چرم ساده و اصلی آن حتما درجه یک خواهد بود.

در مجموع می توان ادعا کرد که چرم گاوی به لحاظ برخورداری از ویژگی های مقاومتی، دوام و طول همانند الیاف پارچه بسیار نرم است و در تولید انواع کیف، کفش و روکش مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد. چیزی از دیگر چرم کم ندارد و از بسیاری جهات می تواند حس فزونی جویی خود را به رخ رقیبان بکشد.

مراکز پخش چرم گاوی میلینگ

مراکز پخش چرم گاوی میلینگ مراکز پخش چرم گاوی با هدف توزیع و فروش انواع چرم، تجهیزات دوخت محصولات چرمی و محصولات کاربردی مرتبط با کیفیت مطلوب، ضمن دارا بودن شرایط پخش چرم در مراکز مختلف استانی در سراسر کشور و با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های نوین و رعایت کلیه اصول توزیع چرم ها توانسته است در جایگاه خوبی در عرضه انواع چرم گاوی میلینگ داشته باشد.

تولید کننده چرم که توان مالی لازم برای تولید انواع چرم گاوی میلینگ را با بهترین رویه چرم یکسان برای مشتریان خود دارند آنها بعد از شناحت جنس چرم و ضروریات لازم برای تولید این تجهیزات اقدام به تولید عمده این محصولات می کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید